مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد مدارک ثبت‌نام گفت: پذیرفته‌شدگان باید حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱ دارای مدرک دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه، پیش‌دانشگاهی نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی، دیپلم نظام آموزشی جدید یعنی نظام آموزشی ۳-۳-۶ و یا مدرک کاردانی باشند، در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام در دانشگاه محل قبولی نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: پذیرفته شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بر اساس جدول زمانبندی در سامانه ستاد ثبت‌نام کنند.
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: ۱۹ هزار پذیرفته شده مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده هرچه سریعتر در سامانه این ستاد ثبت‌نام کنند.
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: ۱۹ هزار پذیرفته شده مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده هرچه سریعتر در سامانه این ستاد ثبت‌نام کنند.
پیرو برگزاری آزمون استخدامی دیوان با توجه به نیاز نیروی انسانی به آموزش‌های تخصصی افراد پذیرفته شده در دوره‌های آموزشی حضور می یابند و بعد از آن جذب نهایی انجام می شود.
معاونت امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک طی اطلاعیه‌ای از پذیرفته شدگان آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۱ خواست تا نسبت به بارگذاری مدارک خود در درگاه ملی صدور مجوزها اقدام کنند.
فهرست اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت در رشته‌های بورسیه و دارای شرایط خاص، براساس ظرفیت پذیرش دانشجوی بورسیه ارگان‌های مختلف و مؤسسات آموزش عالی دارای شرایط خاص و با توجه به نمرات امتحانی در هر یک از کد رشته محل‌های انتخابی در تاریخ ۲۸ خرداد ماه جاری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.
متقاضیان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از امروز ۱۱ خرداد به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از فردا پنج شنبه مورخ ۱۱ خرداد تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام به انتخاب رشته کنند.
مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه ­قضائیه از شروع به کار پذیرفته ­شدگان آزمون کادر اداری سال ۱۴۰۰ قوه ­قضائیه در ابتدای اردیبهشت سال جاری خبر داد.
مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه ­قضائیه از شروع به کار پذیرفته ­شدگان آزمون کادر اداری سال ۱۴۰۰ قوه ­قضائیه در ابتدای اردیبهشت سال جاری خبر داد.
پذیرفته شدگان نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور از فردا سه شنبه ۲۲ فروردین ماه می‌توانند نسبت به ثبت نام در دستگاه پذیرش شده اقدام کنند.
مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از آغاز فرآیند مصاحبه با پذیرفته‌شدگان مرحله کتبی آزمون استخدامی صدور مجوز تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خبر داد.
کانون وکلای دادگستری مرکز اطلاعیه‌ای با موضوع اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت سال ١٤٠٠ منتشر کرد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: افرادی که امسال دیپلم گرفتند تا پایان شهریور سال ۱۴۰۲ فرصت دارند که تحصیل و در کنکور شرکت کنند، اما کسانی که در سال ۱۴۰۰ دیپلم گرفته و امسال هم در کنکور قبول نشدند باید خدمت سربازی خود را تعیین و تکلیف کنند.
پذیرفته شدگان برای اطلاع از نحوه و تاریخ ثبت نام و مدارک لازم، علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه، ضرورت دارد در ۲ مهر ۱۴۰۱ به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.
­وزارت کار با صدور اطلاعیه‌ای از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور خواست برای تایید مدارک خود از فردا به محل‌های تعیین‌شده مراجعه کنند.
پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی از امروز ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۱ به آدرس درگاه اطلاع رسانی دستگاه مورد نظر نسبت به انجام امور ثبت نام مراجعه کنند.
سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال۱۴۰۰ به منظور انجام مراحل جذب و استخدام را منتشر کرد.
اطلاع از مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام در دانشگاه پذیرفته شده برای داوطلبان ارشد ۱۴۰۱ از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا عدم ثبت‌نام به موقع در دانشگاه‌ها به منزله انصراف از تحصیل است؛ بنابراین پذیرفته شدگان باید در مهلت معین فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.
الزام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سپردن تعهد کتبی مبنی بر ده سال خدمت در محل جغرافیایی مورد تقاضا خلاف قانون است.
طبق اعلام دانشگاه آزاد تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند (به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی) می‌توانند تا ساعت ۲۴ فردا (یکشنبه) با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
آیا اعتصاب کامیون‌داران کره‌ای ادامه‌دار خواهد شد!؟
قالیباف تصریح کرد: همچنین پیشنهاد نمایندگان در خصوص امامزادگان واجب‌التعظیم در حوزه انتخابیه نیز بار مالی به همراه دارد بنابراین پیشنهاد می‌شود این اصلاحیه به صورت دو شوری مورد بررسی قرار گیرد تا مغایرت‌های آن در کمیسیون برطرف شود. همچنین خواهشمندم نمایندگان پیشنهاد دهنده نیز به اصل ۷۵ و بار مالی توجه داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ