نمی توان پذیرفت که در آغاز هفته، شورای رقابت برای هفده خودروی مونتاژی، قیمت جدید مشخص کند اما تا به امروز سوالات و ابهامات بسیاری در خصوص ضمانت اجرایی آن بدون پاسخ باشد و اینکه تکلیف مردمی که در هفته های گذشته در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند چه خواهد شد و کدام نرخ مبنای محاسبه است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در گفتگو با شبکه جهانی جام‌جم از هموطنان خارج از کشور برای سرمایه گذاری در ایران با ضمانت صندوق توسعه ملی دعوت کرد.
یکی از راه‌های دریافت ضمانت از اشخاص دریافت چک یا سفته است که در قانون مزیت هریک از آنها آمده است.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال انتقادات تندی را نسبت به تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌ها و عدم وجود ضمانت اجرایی برای این قانون مطرح کرد کرد.
طیفی از نمایندگان مجلس براین اعتقادند که لایحه از بازدارندگی کافی برخوردار نیست و گشت‌های پلیس، مانند آنچه در روز‌های اخیر ازسوی پلیس درحال اجراست، باید برقرار باشد تا ضمانت اجرایی کافی برای اجرای قانون حجاب و عفاف وجود داشته باشد. این طیف معتقدند پلیس باید برای برخورد با هنجارشکنان از یگان‌های مخصوص و آموزش‌دیده استفاده کند و اگر «تذکر» در اصلاح رفتار هنجارشکنان مؤثر نبود، فرد متخلف برای برخورد قانونی مناسب، به دستگاه قضایی معرفی شود.
امام جمعه موقت تهران گفت: اگر ولایت تبلیغ نشود، دین خنثی و یک پیکر بی‌جان است. روح، حقیقت و ضمانت اجرای دین ولایت و امامت امیرالمومنین و ائمه است.
امام جمعه موقت گفت: اگر ولایت تبلیغ نشود، دین خنثی و یک پیکر بی‌جان است. روح، حقیقت و ضمانت اجرای دین ولایت و امامت امیرالمومنین و ائمه است.
امام جمعه موقت گفت: اگر ولایت تبلیغ نشود، دین خنثی و یک پیکر بی‌جان است. روح، حقیقت و ضمانت اجرای دین ولایت و امامت امیرالمومنین و ائمه است.
تفاهم‌نامه همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و یک بانک به منظور تسهیل ضمانت شرکت‌های دانش‌بنیان در انتشار صکوک نوآوری در بازار سرمایه منعقد شد.
مجمع مدیران زن ایران اسلامی در این نامه تصریح کرده است: هر قانونی برای پیاده شدن نیاز به سازوکار اجرایی دقیق و شفاف، ضمانت اجرایی مشخص و نظارت مستمر دارد و در متن لایحه از این منظر ضعف و نارسایی مشهود است. در واقع لایحه فاقد ضمانت اجرایی، نظارت بر اجرا و حمایت از ضابطین قانون است.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: فشارهای بیرونی باعث از بین رفتن ضمانت اجرایی قوانین در فوتبال می‌شود.
عنبری بااشاره به ویژگی‌های‌ تعاریف،چارچوب مشخص،شفاف‌سازی،بهره وری،تعریف حاکمیت شرکتی ودر نظرگرفتن ضمانت اجرایی برای تکالیف تعیین شده گفت:این آیین‌نامه آغازی براتمام حواشی شرکت های دولتی است.
به زعم بسیاری از کارشناسان قانون ضرورت اخذ مجوز برای استفاده از دستگاه فلزیاب ابزار محور بوده و نیازمند بازنگری جدی است زیرا ضمانت اجرایی درستی نداشته و به میراث تاریخی خدشه وارد می کند.
این نرخ‌گذاری‌ها به‌طور طبیعی باید همراه با ضمانت اجرا و تهدید و ارعاب و مجازات باشد و گروه‌های نظارتی متعدد نیز بر آن نظارت کنند و طبیعی است که لفت و لیس‌های فراوان در اجرای این دو مرحله رخ می‌دهد و در نهایت هم جز دردسر و گرانی چیز دیگری نصیب مردم نمی‌شود و شاید بتوان گفت که همه اینها نوعی بازی و توزیع رانت است و در پایان هم به سر ملت منت می‌گذارند که اگر ما نبودیم!! قیمت مرغ به جای ۱۰۰ هزار تومان، ۱۸۰ هزار تومان می‌شد. در حالی که اگر آنان نبودند، قیمت مرغ الان زیر ۲۰ تومان بود!
معاون قضایی قوه قضائیه گفت:باید بین افرادی که کشف حجاب می‌کنند با توجه به هدف آنها تفاوت قائل شویم و موضوع حجاب در جلسه سران سه قوه ، شورای امنیت ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شده است
فدراسیون فوتبال ایران هر گونه تغییری در قوانین نقل و انتقالات را باید به اطلاع فیفا برساند. در غیر اینصورت ضمانت اجرایی در بازی‌های لیگ برتر نخواهد داشت.
بعد از حملات نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور بارها از پروتکل فیفا برای مبارزه با نژادپرستی صحبت شده است. اما این پروتکل چیست و چه جزئیاتی دارد؟
موضوع حضور ورزشکاران ایرانی در مسابقات ورزشی بین‌المللی بدون هیچ گونه تبعیض نسبت به سایر ورزشکاران نیز مطرح شد.
بازماندن و ترک تحصیل دارای تبعات قابل‌توجه در سطوح مختلف فردی و جامعه است؛ به همین دلیل تلاش برای از میان بردن آن از اهمیت بالایی برخوردار است. مرکز پژوهش‌های مجلس پیشنهاد می‌کند در زمینه سوادآموزی با توجه به ترکیب ناکارآمد، تشکیل نامنظم جلسات، نبود ضمانت اجرای مصوبات و عدم‌حضور نهادهای موثر و سیاستگذاری متمرکز و عدم‌توجه به اقتضائات محلی، باید اصلاحات ساختاری در شورای پشتیبانی سوادآموزی اجرا شود.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: قانون دسترسی به اطلاعات مکمل قانون شفافیت قوای سه گانه است و درواقع ضمانت اجرایی بر همان قانون است.
بر اساس مقررات قانونی و شرعی، یکی از وظایفی که بر عهده مرد قرار دارد، پرداخت نفقه زن و فرزندان خود است. انجام این تکلیف توسط مرد، ضمانت اجرای حقوقی عدم پرداخت نفقه و ضمانت اجرای کیفری ترک انفاق را در پی دارد؛ یعنی زن در صورت انجام وظایف زوجیت و عدم دریافت نفقه، می‌تواند از دادگاه، مطالبه نفقه کرده و در صورت عدم پرداخت، تقاضای تعقیب کیفری شوهر را نماید. علاوه بر زوجه، نفقه به گروه دیگری از افراد، یعنی اقراب نسبی در خط عمودی نیز تعلق می‌گیرد.
رئیس دیوان محاسبات کل کشور گفت: این دیوان پیشنهاد می‌کند ضمانت اجرایی لازم جهت اجرای احکام در قوانین پیش‌بینی شود.
نماینده مجلس یازدهم گفت: در دولت گذشته این دولت به ساخت پالایشگاه علاقه‌ای نداشت و این طرح روی زمین ماند و اگر هم قرار به سرمایه گذاری در این بخش است باید ابتدا در داخل این مهم انجام شود.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه جمع آوری معتادان متجاهر برعهده پلیس است نه شهرداری گفت: شهرداری و دیگر دستگاه‌های مسئول در زمینه ساماندهی معتادان متجاهر باید ظرفیتهایی برای پذیرش ایجاد کن
تفاهم‌نامه همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، بانک رفاه کارگران و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با هدف اجرای مصوبه ستاد ملی زن و خانواده با موضوع تسهیل ضمانت وام اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار، امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ