سومین روز از مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک در حالی به پایان رسید که هیچ فردی برای ثبت نام در این روز اقدام نکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاروان ووشوى ايران در روز سوم مسابقات ووشوى قهرمانی آسیا به ۳ مدال رنگارنگ دست پیدا کرد.
استقلال در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سپاهان می‌رود.
روز نخست لیگ جدید چهار بازی خواهد داشت و باید از همین ابتدای لیگ انتظار حواشی مختلف پیرامون داوری را داشته باشیم.
ثبت‌نام اربعین درحالی‌که قرار بود از سوم مردادماه آغاز شود به دلیل اختلال در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir، که برای نام‌نویسی اربعین درنظر گرفته شده است، با یک روز تأخیر و از چهارم مردادماه ۱۴۰۲ آغاز شد.
میانگین دمای جهان روز دوشنبه گذشته مصادف با تاریخ سوم ژوئیه با عبور از ۱۷ درجه سانتیگراد رکورد جدید را ثبت کرده است.
در پایان روز سوم مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا تیم شاملی و فولاد در رده چهارم گروه‌شان قرار گرفتند.
روز سوم مسابقات جهانی پرش اسب FEI WORLD CHALLENGE 2023 با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.
سومین روز مسابقات ماهیگیری ورزشی بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» در ماده «ترولینگ» دنبال شد که پس از ۶ ساعت تلاش ماهیگیران، اردبیل و خراسان رضوی سکوهای قهرمانی را از آن خود کردند.
حق بر آزادی مطبوعات به معنای عام، داشتن حق در زمینه جست‌وجو، جمع‌آوری، کسب آزادانه اخبار و اطلاعات و عقاید عمومی، انتقال و مخابره آزادانه آنها، انتشار آزادانه روزنامه‌ها، دریافت و مطالعه آزادانه مطبوعات و همچنین دریافت آزادانه برنامه‌های یادشده را دربرمی‌گیرد.
بوکسور وزن 86 کیلوگرم کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان 2023، در نخستین گام برابر نماینده تاجیکستان نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.
با برگزای رقابت‌های نوبت عصر روز سوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا ملی‌پوشان ایران موفق به کسب ۲ مدال طلا و صعود به فینال در ۳ ماده شدند.
خدایا روزى کن مرا در آنروز هوش وخودآگاهى را ودور بدار در آن روز از نادانى وگمراهى وقرار بده مرا بهره وفایده از هر چیزى که فرود آوردى در آن به بخشش خودت اى بخشنده‌ترین بخشندگان.
مرحله برگشت نخستین دوره رقابت های لیگ اسنوکر باشگاه های کشور با برگزاری ۱۴ دیدار از روز سوم پیگیری شد.
مرحله برگشت نخستین دوره رقابت های لیگ اسنوکر باشگاه های کشور با برگزاری ۱۴ دیدار از روز سوم پیگیری شد.
امروز آخرین مهلت از مرحله سوم عرضه ربع سکه در بورس است.
فیلم‌های شانزدهمین دوره «سینماحقیقت» در چهار بخش بلند، کوتاه، نیمه بلند و شهید آوینی اکران می‌شوند. همچنین تعدادی از آثار منتخب برای مخاطبان در «موزه سینمای ایران»، نمایش خواهند داشت.
پادکست ورزش سه، ویژه جام‌جهانی، روز دوم جام در حالی آغاز شد که ایران متحمل سنگین ترین شکست تاریخ حضورش در جام‌جهانی شد، در ادامه هم ولز و انگلیس در یک بازی متوسط به تساوری رسیدن، سنگال هم در حالی که مستحق شکست نبود از هلند دو گل دریافت کرد.
در سومین روز از بیست و دومین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره به مصاف یکی از نمایندگان قاره آسیا خواهد رفت.
روز دوم مسابقات تکواندو قهرمانی جهان با حذف سه نماینده کشورمان پیگیری شد.
دربی حساس کرمان در شهر بم با تساوی تیم‌های خاتون بم و شهرداری سیرجان به اتمام رسید..
روز سوم از رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان با صعود دو نماینده ایران به دیدار نهایی و رده بندی پایان یافت.
محمدرضا سکوت، روح‌الله سهرابی، رسول صدرعاملی، هادی مقدم‌دوست و حسین نمازی مسئولیت داوری آثار بخش داستانی سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را برعهده دارند.
محمدرضا سکوت، روح‌الله سهرابی، رسول صدرعاملی، هادی مقدم‌دوست و حسین نمازی مسئولیت داوری آثار بخش داستانی سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را برعهده دارند.
تنها نماینده ایران در روز سوم تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان از رسیدن به مدال بازماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ