بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام داوطلبان رشته‌هایی که پذیرش آنها در آزمون سراسری مهرماه سال ۱۴۰۱ صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می‌گیرد، از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان از روز سه­ شنبه ۱۸ مرداد آغاز و در روز یکشنبه ۲۳ مردادماه پایان می‌پذیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان فاوا شهرداری تهران اعلام کرد: ثبت‌نام برای دریافت کارت بلیت منزلت و اقشار خاص از ۲۴ خرداد، در دفاترخدمات الکترونیک شهر تهران آغاز می‌شود.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از آغاز ثبت نام کتب درسی از نهم اردیبهشت خبر داد.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: کتاب‌های درسی به صورت میانگین نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته است.
پس از چندین ماه کشمکش، ‌ شکایت و شکایت‌کشی در نهایت ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون سوارکاری به منظور برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون، آغاز شد.
متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است از امروز به‌مدت ۵ روز می‌توانند خودروی دیگری را انتخاب کنند.
فدراسیون کشتی زمان ثبت نام نامزدهای ریاست و اعضای جدید هیات رئیسه این فدراسیون را اعلام کرد که این اساس نام نویسی از علاقمندان از روز ۵ اردیبهشت آغاز خواهد شد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: فرایند ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران و کارت بلیت خبرنگاری سال ۱۴۰۲ از ۲۱ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.
مدیر کل دفتر آموزش متوسطه نظری گفت: ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی از ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ آغاز شد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش از آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ خبر داد.
سازمان حج و زیارت در خصوص ثبت نام در کاروانهای حج تمتع سال ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای صادر کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ثبت نام حج آغاز شده و دولت حمایت خوبی از حج انجام داده و مصوبه خوبی داشتیم. ان شاءالله زائرین عتبات با دغدغه کمتری در این دوران حضور پیدا خواهند کرد.
سازمان حج و زیرات از متقاضیان حج تمتع ۱۴۰۲ خواسته است تا از فردا نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
بزرگ‌ترین اجتماع فعالان تعلیم و تربیت ایران در قالب رویداد «چهارسوق» پنج اسفند برگزار خواهد شد.
بنا بر اعلام مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج دوره‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه http://azmoon.org قرار گرفته است.
ثبت نام مسابقات کاراته قهرمانی کشور بزرگسالان در بخش کومیته جام خلیج فارس آغاز و تا 28 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از آغاز جذب کادر درمانی اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از آغاز جذب کادر درمانی اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش برخی از رشته های تحصیلی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی به شیوه صرفاً با سوابق تحصیلی و با ملاک معدل کتبی دیپلم آغاز شد.
مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در فراخوانی شرایط جذب پزشکان برای حج 1402 را اعلام کرد.
فراخوان ثبت نام در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منتشر شد، متقاضیان می‌توانند تا ۲۰ آبان ماه نسبت به ارسال آثار و ثبت نام اقدام کنند.
ثبت نام در سومین دور قرعه‌کشی خودرو آغاز شده و تا روز جمعه ۱۸ شهریور ماه ادامه دارد؛ متقاضیان طی این ۳ روز به صورت ۲۴ ساعته مهلت ثبت نام برای خرید ۶۰ هزار دستگاه خودرو را دارند.
طبق اعلام دانشگاه آزاد تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند (به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی) می‌توانند تا ساعت ۲۴ فردا (یکشنبه) با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
از آغاز فرآیند پیش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ