مهلت نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شمشیربازی در حالی از نیمه گذشته که حتی یک نفر هم برای تصدی این فدراسیون اعلام آمادگی رسمی نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این چهار سال نه توانستم به زندگی بدون ورزش عادت کنم و نه می‌توانستم به ورزش حرفه‌ای برگردم؛ مدام فکر می‌کردم که نتوانستم خودم را اثبات کنم...
با وجود تمام تلاش‌ها رقابت‌های لیگ برتر در بیست و سومین دوره در یک روز غیرتعطیل افتتاح می‌شود.
ترکیب هوش مصنوعی با سلاح های آینده موضوع بسیار نگران کننده‌ای است؛ از همان روزهای اولیه قدرت گرفتن هوش‌مصنوعی، دانشمندان پتانسیل آن را برای تأثیرگذاری بر جنبه‌های مختلف زندگی بررسی کرده‌اند.
عثمان دمبله معتقد است رئال فصل پیش رو بدون کریم بنزما روزهای سختی پیش رو خواهد داشت.
پنجمین روز از مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا در تایلند بازهم بدون کسب مدال و عنوان برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
سجاد شهباززاده آخرین شانس‌های خود برای شکستن طلسم ویژه را امتحان می‌کند.
ستاره این روزهای پرسپولیس بدون شک مهدی ترابی است.
سرمربی پیکان معتقد است برخلاف پیش‌بینی‌ها تیمش بازی بسیار دشواری در قائمشهر دارندو بازیکنانش باید بدون اشتباه و باهوش بازی کنند.
شهرداری آستارا با پیروزی 3-0 در برابر شهرداری همدان شانس زیادی برای بقا در جدول تیم‌های دسته اولی پیدا کرد و بدون شک دیدارهای پایانی را با دغدغه کمتری دنبال خواهد کرد.
با وجود جدایی علی فتح الله زاده از استقلال، هنوز درصد قراردادها و پاداش های معوقه به حساب بازیکنان و کادر فنی تیم واریز نشده است.
غیبت علی علیپور که در واپسین روزهای سال 1401 با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شد، در ترکیب ژیل ویسنته مشهود است.
اندریک، ستاره برزیلی، که چند ماه قبل با امضای قراردادی به رئال مادرید ملحق شد روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.
ادعا می‌شود حسین زاده در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی به فکر انتقال قرضی بوده است.
فرزاد حسینخانی سعی کرده با تزریق روحیه به همه اعضای تیمش، شور و حال متفاوتی از روزهای قبل در اردوی مس کرمان حاکم کند.
در روزهای نه چندان خوب استقلال آمار گلزنی مهاجمان این تیم بسیار مورد توجه است.
مهدی مهدی پور در پایان دیدار با مس رفسنجان که با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت، ضمن انتقاد از همبازیانش به صراحت گفت: استقلال با این دست فرمان به جایی نمی رسد.
بررسی جزئیات تجارت خارجی نشان می دهد که افزایش صادرات گاز طبیعی در روزهای گذشته موجب شد تا روند کاهشی مقدار صادرات، معکوس و افت وزنی صادرات به افزایش تبدیل شود.
منچستریونایتد موفق شد در یک بازی خارج از خانه ولورهمپتون را 1-0 شکست داده و سه امتیاز مهم این بازی را به خود اختصاص دهد.
مهلت نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شمشیربازی در حالی از نیمه گذشته که حتی یک نفر هم برای تصدی این فدراسیون اعلام آمادگی رسمی نداشته است.
اتلتیکو برای اولین‌بار با هدایت دیه‌گو سیمئونه در ماه نوامبر از تمام رقابت‌های اروپایی کنار رفت. این بدون شک تاریک‌ترین روزهای سیمئونه به عنوان مربی اتلتیکومادرید است.
براساس مستندات موجود تاکنون ، تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روزهای بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ نفر می باشد که شامل :برخی از نمازگزاران در مصلی ، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری ، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می باشد.
رقابت های وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 26 و 27 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدحسین محمدیان نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
به نظر می رسد تیم ملی بدون برگزاری بازی دوستانه راهی اتریش خواهد شد تا در روزهای 1 و 5 مهر به ترتیب با تیم های اروگوئه و سنگال بازی کند.
توان نظامی جنبش جهاد اسلامی همچون موشک‌های زمین به زمین، کوتاه‌برد و میان‌برد با تعداد، سرعت، دقت و قدرت تخریب بالا، در کنار هواپیماهای بدون سرنشین به کابوسی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ