پیشوا- رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: فعلاً کاسب بدهکار پیشوایی از کشور ممنوع الخروج شده تا تضمینی باشد که همیشه در دسترس برای پیگیری امور باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی اکبر اسدالهی در اولین دوره مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی ترکیبی آسیا مدال برنز را از آن خود کرد.
علی‌اکبر اسدالهی در اولین دوره مسابقات قهرمانی هنر‌های رزمی ترکیبی آسیا مدال برنز را از آن خود کرد.
رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از کسب رتبه اول این دانشگاه در سال ۲۰۲۳ خبر داد.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان برگزار شد که تیم ایران به ۳ مدال طلا و ۱ مدال نقره دست یافت.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی و نیز کسب جایگاه دوم شبکه بانکی در سهم از بازار کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در تیرماه سال جاری شد.
چمدان را روی میز تیمسار می‌گذارد و می‌گوید این چمدان مال شماست. تیمسار می‌گوید: «داخل آن چیست؟» جواب می‌دهد که این درآمد یک سال من است؛ من ۳۰۰ هزار تومان در این سال درآمد داشته‌ام. این نان را شما در دامن من گذاشته‌اید. در آن زمان مبلغ زیادی بوده است. تیمسار به او می‌گوید این چمدان را بردار. خودت زحمت کشیده‌ای و این پول مال عرق‌هایی است که ریخته‌ای. برو به امید خدا. آن جوان کاسب خوبی شد و توان مالی بسیار خوبی پیدا کرد.
باشگاه سازنده نیمار از فروش این بازیکن به الهلال سود هنگفتی خواهد برد.
حاج «میرزا علی‌آقا تحریریان» که در تیمچه حاجب‌الدوله مغازه لوازم تحریر داشت، به اعتقاد کاسبان قدیمی بازار بزرگ تهران، نامی است که از یاد و خاطره آن‌ها هرگز نمی‌رود. خصوصیات ناب و منحصربه‌فردش دلیلی بود که مردانگی و جوانمردی او همیشه سرزبان‌ها باشد.
عنوان قهرمانی مسابقات تنیس روی میز آزاد جهانی تونس در رده سنی زیر ۱۹ سال به نماینده ایران رسید.
سایت انگلیسی اتلتیک اعلام کرد کایل واکر به پیشنهاد بایرن مونیخ پیشنهاد منفی داده و ماندگار شدن او در منچسترسیتی قطعی است.
امیرحسین محمودپور قایقران رشته روئینگ ایران ششمین مدال نقره کاروان ایران و اولین مدال تاریخ قایقرانی را در یونیورسیاد کسب کرد.
به فال و فالگیری مطلقاً اعتقادی ندارم، ولی برای اینکه اطلاعات تازه‌تری از این پروسه پیدا کنم امتحانش می‌کنم، یک ربع ساعت فال تاروت ۲۵۰ هزار تومان. سریع حساب می‌کنم می‌گویند خانم فالگیر امروز و در همین چند ساعت ۲۰ نفر را دیده یعنی همین الان هم ۵ میلیون کاسب شده. وقت خانم فالگیر پر است و این بار لطف می‌کند که به من وقت می‌دهد، چون سریع باید خودش را به آرایشگاه دیگری برساند. هرکس پیش خانم فالگیر می‌رود با صورت برافروخته و هیجان‌زده برمی‌گردد.
فعال سیاسی اصول‌گرا می‌گوید: جریان جبهه پایداری به شدت کاسب است به این معنی که هر وقت سهم خود را بگیرد با هر یک از جریانات ائتلاف خواهند کرد تا جایی که بنده بر این باور هستم اگر اصلاح‌طلبان تندرو هم سهم خوبی به این جبهه بدهند با آن‌ها ائتلاف می‌کند.
عطاری نقلی او در سرگوگل شده بود کلاس درس اخلاق. کسبه محله از او منش کاسبی یاد می‌گرفتند و مشتریان و اهالی تجریش هم راه و رسم کمک به همنوع را. معروف است که حاج نقی موقع حساب و کتاب کردن، اول پاکتی که قرار بود در آن نخود و لوبیا و... بفروشد را در یک کفه ترازو می‌گذاشت تا مبادا وزن پاکت را روی قیمت جنس حساب کرده باشد.
این کاسب محلۀ ما در پونک اما می گوید: "اگر قرار باشد روزنامه ای را به دلیل دروغ پردازی و شایعه پراکنی توقیف کنند که خودِ این روزنامۀ کیهان باید به تعداد تک تک شماره هایی که از سال ۱۳۷۰ تاکنون منتشر کرده، درش تخته می شد!"
این کاسب محلۀ ما در پونک اما می گوید: "اگر قرار باشد روزنامه ای را به دلیل دروغ پردازی و شایعه پراکنی توقیف کنند که خودِ این روزنامۀ کیهان باید به تعداد تک تک شماره هایی که از سال ۱۳۷۰ تاکنون منتشر کرده، درش تخته می شد!"
جواد آرین‌منش گفت: مسئله حجاب موضوعی کاملا فرهنگی است اما برخی آن را به مسئله سیاسی و امنیتی تبدیل می‌کنند.
اغتشاشات هم که تمام شده بعضی از این افراد که اینگونه فکر می‌کنند مردم را به چند دسته تقسیم خواهند کرد؛ یک عده ساکت اغتشاشات، یک عده کاسب اغتشاشات یک عده حامی اغتشاشات، یک عده ناهی اغتشاشات، خواهش من این است که کشور را لطفاً تقسیم بندی نکنیم.
بارسلونا بابت قهرمانی در سوپر جام فوتبال اسپانیا چندین میلیون یورو کاسب شد.
سمنان- رئیس پلیس فتا استان سمنان بابیان اینکه عاملان هتک حیثیت دو کاسب شاهرودی دستگیر شدند، گفت: این افراد با انتشار فراخوان در اینستاگرام از مخاطبان می‌خواستند از این کاسبان خرید نکنند.
تیمی که برنده دیدار رده بندی جام جهانی شود با جایزه 27 میلیونی قطر را ترک می کند.
رویا حسین‌نژاد، جامعه‌شناس می‌گوید: به اعتقاد من پرداخت وام ازدواج نمی‌تواند دردی از مشکلات نسل جوان برای شروع زندگی مشترک‌شان را دوا کند. او معتقد است از یک‌سو دولت تسهیلات را افزایش می‌دهد و از سوی دیگر بانک‌ها تضامین محکم‌تری را درخواست می‌کنند. شاید تامین ضامن رسمی یا حتی کاسب در شهر‌های ما کار راحتی باشد، اما در مناطق روستایی اینگونه نیست.
ماجدی: بعضی کاسب تعلیق فوتبال شده‌اند
اقتصاد چین به قرنطینه می‌رود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ