جواد آرین‌منش گفت: مسئله حجاب موضوعی کاملا فرهنگی است اما برخی آن را به مسئله سیاسی و امنیتی تبدیل می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخ پوشان تبریزی به دنبال کسب چهارمین سهمیه ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستند.
تیم هندبال جوانان دختر ایران با شکست هند در آخرین رقابت مرحله گروهی باید برای کسب عنوان پنجم و ششم آسیا رقابت کند تا امیدوار به کسب سهمیه مسابقات جهانی باشد.
مرحله گروهی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش انفرادی اسلحه اپه مردان در حالی به پایان رسید که هیچ یک از چهار نماینده ایران نتوانستند مجوز صعود از این مرحله را کسب کنند.
هیچ‌کس منکر مافیای خودرو نیست. این مافیا طی ۳ دهه اخیر بر بی‌کیفیتی و قیمت‌های بالای خودرو‌ها اثرگذار بوده است و براساس منافع گروهی برخی جریانات خاص عمل شده است. هر دولتی هم که روی کار آمده است همین آش و همین کاسه بوده است. نمایندگان مجلس به‌حق مسئله مافیا را مطرح می‌کنند. آقای رئیس‌جمهور و آقای فاطمی‌امین هم از این مسئله سخن گفتند؛ اما مردم سؤال دارند چرا به مبارزه علیه این مافیا عمل نشده است؟
متاورس و واقعیت مجازی همه چیز را تغییر نمی‌دهند. با این وجود، برخی از جنبه‌های اینترنت مانند همکاری گروهی، آموزش و توسعه رویداد‌های مجازی را تغییر خواهد داد.
دولت آمریکا  برای محدودکردن انحصار تبلیغات آنلاین فقط به شکایت ازشرکت هابسنده نمی کند. گروهی ازسناتورهالایحه ای را باهدف تجزیه کسب وکار تبلیغات شرکت هایی مانند گوگل و متا ارائه کرده اند.
محمد جواد آذری جهرمی یک بار دیگر فیلترینگ را ابزار کاسبی گروهی فیلترشکن فروش معرفی کرد.
مرحله مقدماتی لیگ برتر زنان به پایان رسید و تیم‌های پیکان تهران و سریک گنبد با 13 برد و کسب رتبه‌های اول و دوم جدول به کار خود در این مرحله پایان دادند.
استرالیا با کسب دومین برد مرحله گروهی و به عنوان نخستین تیم آسیایی راهی دور حذفی شد.
میزبان جام‌جهانی 2022 با شکست در سومین بازی مرحله گروهی بدون کسب امتیاز کنار رفت تا بدترین نتیجه میزبان در تاریخ این تورنمنت رقم بخورد.
دو تیم ایران و آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال امشب (سه شنبه) به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی ایران در دو بازی قبل یک شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس تجربه کرد و یک پیروزی دراماتیک ۲ بر صفر برابر ولز کسب کرد. ایران اکنون با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول گروه B یکی از شانس های اصلی صعود از مرحله گروهی جام جهانی است.
تیم ملی فوتبال ایران در یکی از مهم‌ترین دیدارهای تاریخ خود در بازی سوم مرحله گروهی به مصاف آمریکا می‌رود تا بتواند برای نخستین بار در تاریخ جواز صعود به دور حذفی را کسب کند.
شاگردان روبرتو مارتنیز با کسب پیروزی مقابل کانادا به عنوان صدرنشین راهی دور دوم مرحله گروهی شدند.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید ایران در مرحله گروهی جام جهانی قطر ۷ امتیاز کسب می‌کند.
فابیو جانواریو معتقد است که فقط انگلیس می تواند ایران را در دور گروهی جام جهانی شکست دهد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با کسب برد پرگل مقابل آمریکا صعودش از دور گروهی را قطعی کرد.
نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته پنجم مرحله گروهی لیگ‌ قهرمانان اروپا اعلام شد که در بین ۴ بازیکن مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی باشگاه پورتو در کنار لیونل مسی قرار گرفته است.
دختر وزنه بردار ایران در گروه B دسته 71 کیلوگرم موفق به کسب عنوان نخست با رکورد 183 کیلوگرم شد.
رئال مادرید به دنبال کسب سومین پیروزی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان است.
تیم ملی تنیس روی میز ایران با صعود نکردن از مرحله گروهی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان، فرصت کسب سهمیه تیمی المپیک پاریس را از دست داد.
تیم ملی فوتسال ایران سومین پیروزی خود را در دور گروهی جام ملت‌های آسیا کسب کرده و با اقتدار راهی دور حذفی شد.
میلان موفق شد اولین بردش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل دیناموزاگرب کسب کند.
اینتر نخستین بردش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل حریف چکی کسب کرد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با سه برد متوالی و کسب 9 امتیاز به کار خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا 2022 پایان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ