رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از کسب رتبه اول این دانشگاه در سال ۲۰۲۳ خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی و نیز کسب جایگاه دوم شبکه بانکی در سهم از بازار کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در تیرماه سال جاری شد.
یزد- مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد با اشاره به افزایش ۲۳۳ درصدی عملکرد استان یزد در صدور اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، از کسب رتبه اول استان در صدور این اسناد خبر داد.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب بیشترین سهم از بازار تراکنش‌های شبکه بانکی و نیز کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی در خردادماه سال جاری شد.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل قزاقستان به میدان رفت و سه بر یک مغلوب حریف شد تا با عنوان ششمی آسیا در نخستین دوره این رقابت‌ها به کار خود پایان دهد.
بانک تجارت که در سال گذشته موفق به کسب رتبه نخست فعالیت‌های ارزی در میان بانک‌های کشور شده بود، در سه‌ماهه اول سال 1402 نیز موفق به تکرار دستاورد سال گذشته و کسب مجدد رتبه اول در شبکه بانکی کشور شد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست گفت: کسب رتبه اول کشفیات سلاح و مهمات از سوی سازمان حفاظت محیط زیست بوده است.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از کسب رتبه سوم حداقل تأخیرات پروازی در فرودگاه هیترو لندن توسط ایران‌ایر خبر داد.
سرمربی آلمانی لیورپول برای کسب رتبه چهارم لیگ برتر انگلیس باید بهترین ترکیب خود را مقابل مدعی اول کسب عنوان قهرمانی انتخاب کند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی از کسب رتبه نخست انضباط مالی سازمان زیباسازی شهر تهران در میان ۱۹ سازمان وابسته به شهرداری خبر داد.
دانشگاه شیراز، پژوهشگاه دانش های بنیادی و دانشگاه تهران در نظام رتبه بندی نیچر ایندکس رتبه اول تا سوم در میان مراکز آموزشی و تحقیقاتی ایران را کسب کردند.
غرفه بانک ایران زمین در پی برگزاری نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، به‌ عنوان رتبه اول در بخش نمایشگاهی انتخاب شد.
سایپا با کسب نتیجه تساوی برابر استقلال ملاثانی، نیم فصل اول لیگ را در رتبه دوم جدول به پایان رساند.
رئیسی گفت: حقد و کینه دشمنان از همین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های بزرگ و عظیم ناشی شده و قطعاً برای آن‌ها پذیرفتنی نیست که کشوری تحت تحریم نه تنها ۹۵ درصد از دارو‌های مورد نیاز مردمش را در داخل تولید کند، بلکه به صادرکنندگان دارو نیز تبدیل شود.
رئیس بازرسی منطقه ۱۴ از کسب رتبه نخست سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷+ این منطقه از حیث رسیدگی به پیام‌های شهروندی در بین سایر مناطق پایتخت طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
شهردار منطقه۱۳ از کسب رتبه برتر این منطقه در  اجرای آرای ماده صد در شش ماه اول سال خبر داد و گفت: ۱۵ درصد از آراء اجرا و پالایش شده توسط اداره اجرای احکام مناطق به این منطقه اختصاص دارد.
چلسی با کسب پیروزی دو بر یک مقابل دینامو به عنوان تیم اول گروه E به دور حذفی صعود کرد. یاران صادق محرمی نیز با قبول شکست و قرار گرفتن در رتبه چهارم از حضور در لیگ اروپا نیز بازماندند.
تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از سه هفته ناکامی موفق به کسب پیروزی در ایگ دسته اول فوتبال کشور شد.
مدافع مس رفسنجان معتقد است این تیم از لحاظ کیفیت فوتبالی، حرف اول را در لیگ برتر می‌زند و به دنبال کسب بهترین رتبه خواهد بود.
مهسا جاور با کسب جایگاه اول در فینال D روئینگ تکنفره سنگین‌وزن بانوان مسابقات روئینگ قهرمانی جهان، در رتبه نوزدهم جهان قرار گرفت.
یک شرکت دانش بنیان ایرانی با «فناوری منسوجات نانویی»، موفق به کسب رتبه اول و مدال طلا در مسابقات جهانی اختراعات سوئیس شد.
بانک ملی ایران با پرداخت ۱۰.۶ هزار میلیارد تومان در ۵ ماه رتبه اول را در پرداخت وام ازدواج کسب کرد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: مدرسه‌ای که در رتبه اول قرار می‌گیرد؛ باید معلوم باشد که چه شاخصه‌هایی دارد و این موضوع و شرایط آن باید مشخص باشد. یعنی بتوانیم مشخص کنیم که به چه دلایلی این رتبه‌ها را کسب کرده اند.
بانکداری اینترنتی بانک پاسارگاد در نهمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان موفق به کسب رتبه اول شد و از نگاه مخاطبین به‌عنوان محبوب‌ترین خدمات بانکی اینترنتی معرفی شد.
«پی پاد» (کیف پول همراه بانک پاسارگاد) با حضور رقبای قدرتمند و باسابقه در گروه نرم‌افزارهای پرداخت نهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، رتبه اول را به خود اختصاص داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ