علی اکبر اسدالهی در اولین دوره مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی ترکیبی آسیا مدال برنز را از آن خود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی‌اکبر اسدالهی در اولین دوره مسابقات قهرمانی هنر‌های رزمی ترکیبی آسیا مدال برنز را از آن خود کرد.
امیرحسین محمودپور قایقران رشته روئینگ ششمین مدال نقره کاروان ایران و اولین مدال تاریخ قایقرانی را در یونیورسیاد کسب کرد.
ملی‌پوش قایقرانی پس از کسب مدال نقره در مسابقات یونیورسیاد گفت: تلاش می‌کنم در بازی‌های آسیایی این مدال نقره را تبدیل به طلا کنم.
امیرحسین محمودپور قایقران رشته روئینگ ایران ششمین مدال نقره کاروان ایران و اولین مدال تاریخ قایقرانی را در یونیورسیاد کسب کرد.
اولین بانوی مدال‌آور تاریخ دوومیدانی در پارالمپیک توکیو گفت: بعد از کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو اکنون بزرگترین آرزویم شکستن رکورد جهان در پرتاب نیزه و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در فرانسه است.
اولین بانوی مدال‌آور تاریخ دوومیدانی در پارالمپیک توکیو گفت: بعد از کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو اکنون بزرگترین آرزویم شکستن رکورد جهان در پرتاب نیزه و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در فرانسه است.
ملی پوشان پاورلیفتینگ بانوان ایران در مسابقات جام بین قاره ای با کسب مدال طلا و نقره مجموع دسته های وزنی ٦٩ و ٧٦ کیلوگرم خوش درخشیدند.
تیم دراگون‌بوت بانوان آوش خلیج فارس در اولین رقابت خود در کاپ جهانی چین مدال نقره مسافت ۲۰۰۰ متر را کسب کرد.
ناهید کیانی یکی از تک‌ستاره‌های تکواندوی ایران موفق به کسب مدال طلای جهان در رقابت‌های باکو شد؛ دختری که تا چند ماه قبل شایعه مهاجرت و کنار گذاشته‌شدنش از تیم ملی ایران مطرح شده بود، حالا کاری درخشان در تاریخ تکواندوی ایران انجام داده و اولین زن این رشته لقب گرفته که توانسته به مدال طلا در ایران دست پیدا کند
کاروان اعزامی ناشنوایان ایران به اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با کسب ۳۷ مدال رنگارنگ به کار خود پایان داد.
بازیکن تیم ملی کرواسی می گوید همه ما سال 1998 را به یاد داریم که چقدر برای کرواسی بزرگ بود و چقدر به آن افتخار می کردیم.
نایب قهرمان تکواندو جهان گفت: همه تلاشم را می‌کنم را تا مدال نقره خود را به طلا تبدیل کنم تا برای اولین بار در تاریخ تکواندو بانوان این مدال را نیز کسب و تاریخ‌سازی کنم.
الهام حیسنی اولین مدال طلای آسیا در تاریخ وزنه برداری زنان ایران را به گردن آویخت.
تیم کشتی فرنگی ایران در روز اول مسابقات این رشته در جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان، به دو مدال نقره دست یافت.
ملی‌پوش پرورش اندام ایران موفق به کسب دو مدال نقره در مسابقات قهرمانی آسیا شد.
در اولین روز مسابقات کاپ آسیایی تایلند شاگردان محمد ابوحیدری به یک مدال طلا و نقره دست یافتند.
نخستین مدال ایران در رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی کسب شد.
الهام حسینی با کسب مدال طلای یکضرب وزنه‌برداری کشورهای اسلامی، تاریخ ساز شد. این نخستین طلای بانوان کشورمان در این رشته سنگین در یک رقابت بین‌المللی است. او در مجموع برنز گرفت.ورزش بانوان ایران تشنه سرمایه‌گذاری است
الهام حسینی با کسب مدال طلای یکضرب وزنه‌برداری کشورهای اسلامی، تاریخ ساز شد. این نخستین طلای بانوان کشورمان در این رشته سنگین در یک رقابت بین‌المللی است. ورزش بانوان ایران در صورت سرمابه‌گذاری آینده درخشانی دارد
الهام حسینی با کسب مدال طلای یکضرب وزنه‌برداری بازی های کشورهای اسلامی، تاریخ ساز شد. این نخستین طلای بانوان کشورمان در این رشته سنگین در یک رقابت بین‌المللی بود
والیبال آسیا امروز روز تاریخی را پشت سر گذاشت چرا که بحرین توانست اولین مقام خود را کسب کند.
عباس ناطق نوری و ابوالفضل زمانیان با کسب 2 نشان نقره اولین مدال‌های تاریخ اسکی روی آب ایران در مسابقات آسیایی بخش قایق را به ثبت رساندند.
اولین ورزشکار مغولستانی که موفق به کسب مدال طلای المپیک برای کشورش شد، به دلیل قتل دوست دوران کودکی خود به زندان افتاد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق شد با تولید ۱۳ هزار و ۶۲۷ دستگاه خودرو سواری از ۲۱ تا ۲۷ خردادماه، از رکورد تولید هفتگی در ۱۵ ماه گذشته عبور کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ