بارسلونا بابت قهرمانی در سوپر جام فوتبال اسپانیا چندین میلیون یورو کاسب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیتی با رد پیشنهاد اولیه بارسلونا برای خرید برناردو سیلوا منتظر پیشنهاد مالی بهتری از سوی این باشگاه است.
لبران جیمز، اسطوره NBA، به شوخی در مورد پیشنهاد نجومی عربستانی ها به کیلیان امباپه می‌گوید که برای چنین پولی تا عربستان می‌دود!
اگر اجازه داده می‌شد مسئله برجام که در دولت آقای روحانی به مرحله مناسبی رسیده بود، ادامه پیدا می‌کرد، در طول ۲ سال اخیر شاهد این رفتار‌ها نبودیم که کشور‌های مختلف به امارات درباره جزایر سه گانه امتیاز بدهند. فرصت سوزی‌های متعددی که کردیم و زمان‌هایی به خاطر رفتار‌های یک گروه، با طیف فکری خاص از دست دادیم، ما را به شدت از امتیازاتمان عقب انداخته است. نکته مهم دیگر این است که ما به اندازه کافی اسناد داریم که ثابت کنیم این جزایر متعلق به ایران است و مشخص کنیم که بریتانیا در حق ما خیانت بزرگی کرد و در خصوص بحرین و امارات بدعهدی کرد.
سنگ اندازی بانک‌ها در برابر تقاضای مردم برای گرفتن وام، چالشی است که همواره مورد انتقاد کارشناسان و مردم بوده است. حال در این میان، رویکرد بسیاری از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات با روشی آسان به کارمندانشان، چالشی جدی پیش روی تصمیم گیران است.
سنگ اندازی بانک‌ها در برابر تقاضای مردم برای گرفتن وام، چالشی است که همواره مورد انتقاد کارشناسان و مردم بوده است. حال در این میان، رویکرد بسیاری از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات با روشی آسان به کارمندانشان، چالشی جدی پیش روی تصمیم گیران است.
مهدی مهدی پور که به روزهای خوب خودش برگشته بود، به دلیل محرومیت، در دیدار با پرسپولیس حضور نخواهد داشت.
اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پاداش قهرمانی در جام بین قاره ای و جام ملت ها که منجر به صعود به جام جهانی شد را هنوز دریافت نکرده اند.
مسئله این است که تا قبل از دوره ناصری این شازده‌ها و اعیان و بزرگان در همه‌جای شهر پخش بودند و کسی به این فکر نمی‌کرد که شمال تهران بروم که جای پولدارهاست. جنوب جای فقیرهاست و شرق و غرب فلان و بهمان است. این جهت‌دهی به شهر تهران بر حسب وضع مالی و تقسیم اقشار از دوره ناصری اتفاق افتاد.
در حالی که بانک ها طی سال‌های اخیر وام‌های خوبی به کارمندان و مدیران خود پرداخت کرده‌اند، همچنان اعطای وام‌های خرد با دشواری‌های زیادی برای مردم همراه است.
بازیکنان استقلال در پایان دیدار با نفت آبادان با ناراحتی و افسوس زمین چمن را ترک کردند.
از منچسترسیتی به عنوان جدی ترین مشتری یوشکو گواردیول، ملی پوش جوان لایپزیش یاد می شود.
فرمانده کل سپاه در پیامی به سرلشکر موسوی تاکید کرد: ارتش و سپاه دست در دست هم در خط مقدم پاسداری از انقلاب و ایران عزیز همچنان دشمنان را ناامید خواهند ساخت.
کاپیتان تیم فوتبال لیون در جدال با پی‌اس‌جی پنالتی حساسی را از دست داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: یکی از مسائلی که از ابتدای ورود به شورا پیگیر آن بودیم بحث مسائل قضائی و حقوقی شهرداری بود که ۲۵ هزار پرونده در این خصوص وجود داشت.
هافبک ایرانی الوکره در جریان شکست مقابل الدحیل یک نیمه در زمین حضور داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار با استاندار کردستان، امتیاز یک تیم فوتبال را به این استان هبه کرد.
تیم فوتبال گل‌گهر آخرین تمرین خود را پیش از دیدار معوقه برابر آلومینیوم در سرمای استخوان سوز اراک برگزار کرد.
فولاد خوزستان در روزی که برتر از حریف لیگ یکی‌اش بود به برد خوبی در جام حذفی رسید.
تیم فرهاد مجیدی در روزی که یک ضربه پنالتی را از دست داد، شکست تلخی را متحمل شد.
ساندرزر به مناسبت پرتاب تاریخی آپولو ۱۷، هشت تصویر با وضوح درخورتوجه از کتاب خود را به‌اشتراک گذاشت.
وزارت خارجه روسیه صادر نشدن روادید برای نمایندگان خود از سوی آمریکا را غیر قابل قبول ارزیابی کرد.
رامین رضائیان همچنان یکی از پرانگیزه‌ترین بازیکنان تیم ملی در اردوها به شمار می‌رود.
شماری از نمایندگان جمهوری‌خواه آمریکا ضمن درخواست از واشنگتن برای توقف کمک به اوکراین، تصمیم رئیس جمهور این کشور برای دست‌ودلبازی در قبال کی‌یف را محکوم کردند.
گادوین منشا در هفته ششم دومین پنالتی فصل را از دست داد ولی اینبار برخلاف پنالتی اول شاگردان ربیعی موفق به کسب پیروزی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ