حاج «میرزا علی‌آقا تحریریان» که در تیمچه حاجب‌الدوله مغازه لوازم تحریر داشت، به اعتقاد کاسبان قدیمی بازار بزرگ تهران، نامی است که از یاد و خاطره آن‌ها هرگز نمی‌رود. خصوصیات ناب و منحصربه‌فردش دلیلی بود که مردانگی و جوانمردی او همیشه سرزبان‌ها باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شیاد مجازی که با اسم پرسپولیس کاسبی می‌کند
باشگاه سازنده نیمار از فروش این بازیکن به الهلال سود هنگفتی خواهد برد.
سایت انگلیسی اتلتیک اعلام کرد کایل واکر به پیشنهاد بایرن مونیخ پیشنهاد منفی داده و ماندگار شدن او در منچسترسیتی قطعی است.
سردار رادان در پیامی نوشت: عفت و پوشش صرف نظر از وجه معنوی و دینی، آن پدیده‌ای است اجتماعی و لاجرم قصور و کاستی در آن می‌تواند تبعات و پیامدهای ریز و درشتی برای جامعه و افراد آن داشته باشد.
پیشوا- رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: فعلاً کاسب بدهکار پیشوایی از کشور ممنوع الخروج شده تا تضمینی باشد که همیشه در دسترس برای پیگیری امور باشد.
عطاری نقلی او در سرگوگل شده بود کلاس درس اخلاق. کسبه محله از او منش کاسبی یاد می‌گرفتند و مشتریان و اهالی تجریش هم راه و رسم کمک به همنوع را. معروف است که حاج نقی موقع حساب و کتاب کردن، اول پاکتی که قرار بود در آن نخود و لوبیا و... بفروشد را در یک کفه ترازو می‌گذاشت تا مبادا وزن پاکت را روی قیمت جنس حساب کرده باشد.
محمد جواد آذری جهرمی یک بار دیگر فیلترینگ را ابزار کاسبی گروهی فیلترشکن فروش معرفی کرد.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بهترین عامل بازدارنده از تخلف این است که سودجویان ببینند که در صورت تخلف، بازار شب عید را از دست می‌دهند.
جواد آرین‌منش گفت: مسئله حجاب موضوعی کاملا فرهنگی است اما برخی آن را به مسئله سیاسی و امنیتی تبدیل می‌کنند.
دکتر حاتمی با بیان این که ما امسال اسامی افراد غیر روانشناسِ فاقد مجوز را در ۳ لیست آماده کرده‌ایم، گفت: در لیست اول، اسامی ۱۴۴ روانشناس‌نما یا روانشناس زرد را منتشر کردیم که همه آن‌ها افراد شاخص و معروفی هستند. در لیست دوم اسامی حدود ۱۰۰ نفر (۶۱ روانشناس‌نما و ۳۲ صفحه مَجازی غیرمُجاز) را معرفی و منتشر کردیم. لیست سوم هم شامل ۳۰ نفر است که آماده شده و به زودی منتشر می‌شود.
حتی کاسبی حلال هم برای مسئول جمهوری اسلامی حرام است. ما مخالف ثروت نیستیم و اتفاقا بار فرهنگی را خیلی از ثروتمندان بر دوش کشیده اند؛ اما اگر خواستی در جمهوری اسلامی مسئولیت پیدا کنی، تو را به خدا فکر جیب نکن؛ برای خدمت و کار بیا. این باید مسأله ما باشد و باید دنبال راهکار برای آن باشیم و نمی شود به «عدالت» اتکا کنیم.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع‌مقدس گفت: رهبر انقلاب هم در ریل گذاری و هم سیاست‌گذاری برای اداره امور کشور و هشدار دادن به موقع به وظیفه خود عمل کردند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع‌مقدس گفت: رهبر انقلاب هم در ریل گذاری و هم سیاست‌گذاری برای اداره امور کشور هشدار داده‌اند.
سمنان- رئیس پلیس فتا استان سمنان بابیان اینکه عاملان هتک حیثیت دو کاسب شاهرودی دستگیر شدند، گفت: این افراد با انتشار فراخوان در اینستاگرام از مخاطبان می‌خواستند از این کاسبان خرید نکنند.
«محمد ذهنی» که در خیابان شهید مصطفی خمینی، آجیل و شکلات می‌فروشد، می‌گوید: «اینجا قبرستان عمومی است، اما به‌خاطر اینکه قدیمی شده و اجازه دفن نمی‌دهند، درهایش را بسته‌اند. بیش از ۵سال است که اینجا کاسبی می‌کنم و تا کنون کسی را ندیده‌ام که وارد این قبرستان شود. فکر می‌کنم اطرافیان اموات این قبرستان هم فوت کرده یا از تهران رفته‌اند که به آنجا سر نمی‌زنند.»
تیمی که برنده دیدار رده بندی جام جهانی شود با جایزه 27 میلیونی قطر را ترک می کند.
«جوان بی گناه ما را اعدام کردند» این شروع متن سوگوارانه مصی علینژاد برای مجیدرضا رهنورد بود. او از مبارزه با جمهوری اسلامی کاسبی می‌کند و طبعاً نمی‌تواند حتی اعدام قاتل دو نفر را هم تأیید کند، چون اگر این مبارزاتش نبود، به جای عمارت چند میلیون دلاری در نیویورک، شاید شب را باید در خیابان‌های این شهر به صبح می‌رساند!
امیرحسین ثابتی، مجری شبکه افق صداوسیما پس از پلمب مغازه‌های علی دایی حمله تندی به این اسطوره فوتبال کشورمان کرد.
امیرحسین ثابتی، مجری شبکه افق صداوسیما پس از پلمب مغازه‌های علی دایی حمله تندی به این اسطوره فوتبال کشورمان کرد.
لیبروی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گفت: از زمانی که بهترین تیم قرن شدیم کم و کاستی های زیادی داشتیم اما این کم و کاستی‌ها بازیکنان تیم ملی را از هدف خود دور نکرد.
رئیس عدلیه با اشاره به ضرورت اولویت‌بندی برای رفع نواقص و کاستی‌های دستگاه قضا گفت: همیشه باور و اعتقاد من این بوده که باید بررسی و رفع نقاط ضعف و نقصان‌ها را از مجموعه خودمان شروع کنیم.
در روزهای اخیر برخی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب همنوا با گروه‌های ضدانقلاب، اغتشاشگران را تحریک کردند که دیده شدن و رسیدن دوباره به قدرت از جمله اهداف آنان است.
ماجدی: بعضی کاسب تعلیق فوتبال شده‌اند
اقتصاد چین به قرنطینه می‌رود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ