سمنان- رئیس پلیس فتا استان سمنان بابیان اینکه عاملان هتک حیثیت دو کاسب شاهرودی دستگیر شدند، گفت: این افراد با انتشار فراخوان در اینستاگرام از مخاطبان می‌خواستند از این کاسبان خرید نکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه چهار نفر در پی اختلافات شخصی به سوی فردی از اهالی میامی تیراندازی کردند، گفت: این افراد بلافاصله بعد از تیراندازی دستگیر شدند.
فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عاملین آدم ربایی در شهرستان رباط کریم خبر داد.
شاهرود- رئیس دادگستری شاهرود در پی سوء قصد به یک وکیل شاهرودی دستور ویژه رسیدگی را صادر کرد.
شرکت کنندگان در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی تاکید کردند که سوئد و دانمارک با اعطای مجوز به عاملان هتک حرمت قرآن کریم، قطعنامه شورای امنیت درباره صلح و امنیت جهانی را نقض می‌کنند.
فردی که طی سفر تفریحی به ساحل نوشهر به قصد تمسخر و تحقیر مراسم اجتماع خانوادگی عفاف و حجاب، کلیپی تهیه و آن را به صفحه شخصی پولی نژاد ارسال کرده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری ۲ متهمی که در زیر پل کالج به مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در حین انجام وظیفه حمله ور شده بودند، خبر داد.
مشهد ـ اعضای شورای اسلامی شهر مشهد انزجار خود را از هتک حرمت به قرآن کریم اعلام کردند و خواستار برخورد قاطعانه با عاملان شدند.
عضو حقوقدان شورای نگهبان ضمن محکومیت هتک حرمت قرآن کریم، گفت: اهانت طبق میثاق بین‌المللی ممنوع است و مطالبه دولت‌های اسلامی مجازات عاملان این کار است.
باغملک- فرمانده انتظامی باغملک از دستگیری ۶ نفر از عاملان تیراندازی در یک تالار عروسی در این شهرستان خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری عاملان ضرب و شتم زن و شوهر گرمساری خبر داد و گفت: با پیگیری های پلیس سه ضارب شهروندان گرمساری طی ۲۴ ساعت دستگیر شدند.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.
لاهیجان- فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این شهر گفت: افراد دستگیر شده که حالت طبیعی نداشتند با سلاح سرد یک شهروند را مجروح کردند که توسط پلیس دستگیر شدند.
قاسمی با اشاره به اینکه متهمان هم اکنون با تشکیل پرونده قضائی در بازداشت به سر می‌برند، گفت: با تعامل مراجع قضائی تلاش برای دستگیری دو نفر دیگر ادامه دارد.
خرم‌آباد- فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری عاملان تعدی به کارکنان اورژانس ۱۱۵ این شهرستان خبر داد.
هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه به شهادت یک کودک ۲ ساله فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست واکنش نشان داد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان شهادت، شهید «محمدرضا اسداللهی» فرمانده پاسگاه انتظامی چارک در یک عملیات منسجم پلیسی خبر داد.
فرمانده انتظامی هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارکبندرلنگه در این درگیری خبرداد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان درگیری در ساندویچی در محله دولت آباد با سلاح سرد، خبرداد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از دستگیری ۲ شروری که با تیراندازی به سمت شهروند خاش منجر به مجروحیت وی و ایجاد رعب و وحشت عمومی شده بودند، خبر داد.
دادستانی قم اعلام کرد: در پی انتشار فیلمی مبنی بر ضرب و شتم و هتک حرمت یک بانوی محجبه توسط عده‌ای از خانم‌های بدپوشش در یکی از بوستان‌های قم، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند.
وزارت خارجه ترکیه در این اطلاعیه از مقامات دانمارکی خواست تا اقدامات لازم را علیه عاملان این رویکرد نفرت‌انگیز انجام داده و گام‌های ملموسی را برای جلوگیری از چنین تحریکاتی که صلح اجتماعی و فرهنگ همزیستی را هدف قرار می‌دهد، اتخاذ کنند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کسانی که قرآن کریم را آتش زدند از سرنوشت سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند، مسلمانان آنها را تنبیه خواهند کرد.
فومن- فرمانده انتظامی فومن از دستگیری عاملان هتک حرمت به لباس روحانیون در این شهرستان خبر داد.
رهبر انقلاب فرمودند: عاملان جنایت شقاوت‌آمیز در حرم حضرت احمد بن موسی(ع) یقیناً مجازات خواهند شد ولی داغ عزیزان و نیز هتک حرمت حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام جز با جستجو از سررشته‌ این فاجعه‌آفرینی‌ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره‌ آن، جبران نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ