چمدان را روی میز تیمسار می‌گذارد و می‌گوید این چمدان مال شماست. تیمسار می‌گوید: «داخل آن چیست؟» جواب می‌دهد که این درآمد یک سال من است؛ من ۳۰۰ هزار تومان در این سال درآمد داشته‌ام. این نان را شما در دامن من گذاشته‌اید. در آن زمان مبلغ زیادی بوده است. تیمسار به او می‌گوید این چمدان را بردار. خودت زحمت کشیده‌ای و این پول مال عرق‌هایی است که ریخته‌ای. برو به امید خدا. آن جوان کاسب خوبی شد و توان مالی بسیار خوبی پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الهلال و الاتحاد فردا در دیداری حساس باید یک الکلاسیکوی دیگر در فوتبال عربستان را برگزار کنند.
پس از تمرین پر خبر دیروز، کمپ مرحوم حجازی امروز در آرامش کامل، شاهد یک اتفاق خوب بود که سرمربی استقلال در متن ماجرا بود.
استاد دانشگاه علامه طباطبایی در واکنش به برخورد فیزیکی حراست این دانشگاه با یکی از دانشجویان نوشت: «کوبیدن سر یک دانشجو به دیوار اسم رمز تحول دانشگاه است...اگر گفتند کتک زدن یک استثناء بوده است، کارل اشمیت را به یاد آرید، او دریافته بود آنچه استثناء است قاعده را تعیین می‌کند. ماجرا به کنترل و تنبیه دانشجو منحصر نیست. ماجرای قاعده‌ای است که کلیت دانشگاه را هدف گرفته است.»
چند ماه بعد او ماجرای خواستگاری را مطرح کرد و مدعی شد که قصد ازدواج با مرا دارد! من هم پیشنهادش را رد کردم و گفتم هنوز یک سال از مرگ همسرم نگذشته است، ولی او اصرار داشت که باید مرا ببیند به همین دلیل هم وقتی به مرخصی آمد، بلافاصله آدرس منزل پدرم را پیدا کرد و من برای اولین بار وقتی او را دیدم در شوک فرو رفتم چرا که همه جای دستانش آثار خراشیدگی با تیغ و چاقو بود. هنگامی که با دیدن این صحنه‌ها به او گفتم قصد ازدواج ندارم ناگهان چهره وحشتناکی به خود گرفت و سرش را محکم به دیوار کوبید!
کمک داور دیدار نساجی و پرسپولیس شایعات مطرح شده درباره ورود یک پشه به گلوی خود در حین بازی را تکذیب کرد.
به تازگی  بی بی سی فارسی رسانه انگلیسی پس از دیدار دانشجویان با آیت الله خامنه‌ای فیلم دو بخش از سخنان ایشان را با هم تدوین کرد تا القا کند در این دیدار تنش ایجاد شده است.اما در مورد این فیلم سیاوش اردلان خبرنگار بی بی سی در پاسخ به یکی از کاربران توییتر اذعان کرده بود این ویدیو تقطیع شده است.
دیدار هوادار و مس رفسنجان اینبار هم با ماجراهای عجیب و جالبی همراه شد.
درست یک ساعت از دیدار یونایتد و بارسا گذشته بود که داور برای لحظاتی، کار را به علت درگیری بازیکنان متوقف کرد.
پمپئو در این بخش به عصبانیت ترامپ اشاره کرده و می‌نویسد: «مکرون که هنوز عطش دیدار ترامپ ـ روحانی را داشت گفت که به سمت ایرانی‌ها خواهد رفت تا از آن‌ها بپرسد آیا بدون امضای این برگه کاغذ حاضر توسط رئیس‌جمهور آمریکا حاضر به دیدار با او هستند یا خیر. این باعث خشم ترامپ شد و گفت: "بس کن! تلفن زدن به من را بس کن! از زنگ زدن به آن‌ها و التماس دست بردار- مثل یک دختر کوچولوی ضعیف هستی. کشورت را اداره کن وگرنه جلیقه زرد‌ها این کار را خواهند کرد. به آن‌ها بگو خودشان به من زنگ بزنند، خودت هم برو سراغ رسیدگی به جلیقه‌زردها.»
علم‎ الهدی امام جمعه مشهد گفت: یکی از مدیران اطلاعاتی استان در جریان دیداری که اخیراً داشتیم، به بنده گزارش می‌داد که از ۷ فروردین تا ۷ اردیبهشت امسال، بیش از ۳۳ هزار پست و پیام تخریبی علیه بنده در رسانه‌ها مطرح شده و حدود هزار نفر هم در این ماجرا دست داشته‌اند. شما در نظر بگیرید که من یک نفر هستم و تقریباً هزار پیام تخریبی علیه یک نفر با چه رسانه‌ای قابل پاسخگویی است.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل تاکید کرد: آمریکا اکنون توپ را در زمین خود دارد. باید نشان دهد که صادق، قابل اعتماد و قادر به اجرای وعده هایش است. اکنون وقت اقدام است.
بعد از درگیری ترابی و موسوی در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی، بیرانوند و گل محمدی در پایان بازی به سراغ مدافع حریف رفتند و در این خصوص گلایه خود را مطرح کردند.
ناظر دیدار تیم‌های کود گلفام لیتیکوه آمل و مس کرمان در لیگ دسته یک در مورد درگیری فیزیکی این تیم‌ها در جریان بازی سوم دور یک چهارم نهایی توضیحاتی ارائه داد.
در بخشی از کتاب «علامه محمدتقی جعفری، سرگذشت و ایام، آرا و اندیشه‌ها» ماجرای ترک سیگار علامه جعفری نقل شده است: در اوایل سال ۱۳۶۱ ش، روزی خانمی از همسایگان برای پرسیدن یک سوال به بنده تلفن کرد و گفت: آیا مصرف سیگار حلال است یا حرام؟ گفتم: مباح است. علت سوال شما چیست؟ آن خانم گفت: من پسر جوانی دارم که سیگار می‌کشد و وقتی به او می‌گویم سیگار نکش، در پاسخ می‌گوید: اگر سیگار بد بود، آقای جعفری سیگار نمی‌کشید.با شنیدن این سخن، انگار که دیوار زندگی شکاف بردارد و ابدیت را نشان دهند، احساس عجیبی مرا فرا گرفت که: خدایا! این جوان به علت اینکه من سیگار می‌کشم، دست به چنین کاری می‌زند و از این بابت در پیشگاه تو نمی‌توانم جوابگو باشم و....
در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی اعلام یک پنالتی بازی را برای چند دقیقه‌ای از جریان انداخت.
عبدی نوشت: از ابتدا بردن بازیکنان به دیدار رییس‌جمهور اشتباه بود. البته در شرایط عادی چنین دیداری مشکلی نداشت و شاید در دفعات قبل هم بود، ولی برنامه‌ریزان سیاسی باید توجه می‌کردند که این دیدار در شرایط اعتراضی کشور می‌تواند به منزله بهره‌برداری سیاسی تلقی شود و ماجرای فوتبال را از یک اتفاق ملی به سوی یک رویداد سیاسی آن هم در شرایط اعتراضی سوق دهد.
در دقایق پایانی نیمه اول جو ورزشگاه ملتهب شد و تماشاگران شعار «بی‌شرف بی‌شرف» سر دادند که با قطع شدن صدای ورزشگاه در خروجی صداوسیما روبرو شد.
در واقع پس از انتشار تصویری از دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران با چابا کروشی رئیس مجمع عمومی سازمان ملل، برخی از وجود پرچم کشور دیگری به جای پرچم ایران در این دیدار اظهار تعجب کردند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی دیداری خصوصی و اتفاقی با جواد نکونام سرمربی تیم فولاد در هتل محل اقامت دو تیم داشت.
گاردین در یادداشتی به ماجرای وقفه طولانی‌مدت دیدار بارسلونا و کادیز به دلیل سکته قلبی یک تماشاچی پرداخته و می‌گوید اتفاقات درون زمین نشان داد انسانیت در فوتبال هنوز زنده است.
زارع پور گفت: «اخیرا به دیدار آقای اژه‌ای رفتم تا شفاعت مدیران یکی از پلتفرم‌ها که با مشکل قضایی مواجه شده و حکمش برای اجرای احکام رفته است، حل شود. امیدوارم خبر خوش آن را تا یکی دو روز آینده بنشویم.»
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تخریب دیوار امامزاده برای یافتن گنج/ او یک فرشته بود/ رهایی از کابوس مرگ پس از ۷ سال/ سرقت بدون آثار جرم!/ دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مسلحانه مواد مخدر/ ماجرای روباه اینستاگرام!/ فرار با لباس زنانه برای مخفی کردن راز قتل خواهر
در دو ماه گذشته نزدیک به ۳۰۰ نماد بازدهی بیش از ۲۰ درصد را به ثبت رسانده‌اند. برخی از نمادها نیز رشدهای غیرطبیعی داشته‌اند. بیش از ۴۰ نماد بازدهی بیش از ۵۰ درصدی را به ثبت رسانده‌اند. در مطلب زیر به جزییات این خبر می پردازیم
حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آخرین باری که شد در سال ۸۹ بود که مرحله دوم رای آورده بود. جلسه گذاشته بودند و گفتند این جلسه را می‌روم و اگر خدا بخواهد کمک کند این مسئله حل می‌شود. ایشان رفتند و طول کشید و ۵-۴ بعدازظهر بود و مطالب زیادی به ایشان گفتند. وقتی برگشتند گفتم حاج آقا حل می‌شود؟ فرمودند اگر خدا نفوذ کلامی به من بدهد و اثری روی ایشان بگذارد، امیدی هست والا هیچ امیدی به حل شدن قضیه ایشان نیست. بعد دیدند همان روند ادامه پیدا میکند گفتند من از ایشان ناامید شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ