مسئولان ورزشگاه آزادی از صبح روز پنجشنبه عملیات ترمیم و بازسازی این مجموعه را با سرعت بیشتر جلو می‌برند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عملیات «ربیع» یک عملیات دقیق بود که با هفتاد موشک و ده ها پهپاد انجام شد که نتیجه آن وارد آمدن آسیب جدی به بدنه گروهک های ضد انقلاب در اقلیم شمال عراق بود.
یک مقام امنیتی حزب الله لبنان گفت: در یورش شامگاه جمعه نیروهای امنیتی حزب الله به محل اختفای یک عنصر تروریستی در منطقه «حی السلام» در جنوب بیروت، عملیات انتحاری وی خنثی شد.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
منابع فلسطینی از تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب نابلس خبر می‌دهند.
در کنار راهبرد عملیات روانی، اصولگرایان همواره از تیغه تیز رد صلاحیت‌ها هم برای پیروزی در انتخابات بهره می‌بردند. این‌بار هم با نزدیک شدن به انتخابات سال ۹۲، ساختار‌های رسانه‌ای اصولگرا، دست به کار شده‌اند تا با استفاده از اخبار کذب و دروغ در خصوص چهره‌های اصلاح‌طلب به زعم خود فضای انتخابات را به نفع خود ساماندهی کنند!
سازمان ملل می گوید بیش از یک میلیون بشکه نفت از نفتکش در حال پوسیدگی صافر در نزدیکی یمن خارج شده است.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از عملیات ضدصهیونیستی در جنوب جنین در کرانه باختری خبر دادند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس تنها یک قدم با فروش دنیس زکریا به موناکو و لوکا پلگرینی به لاتزیو فاصله دارد.
رسانه‌های عبری زبان امروز (پنجشنبه) از عملیات یک شهروند اردنی در تل آویو علیه شهرک نشینان صهیونیست خبر دادند.
منچستریونایتد مذاکرات خود را با باشگاه بایرن مونیخ برای جذب بنجامین پاوارد آغاز کرد تا با جدایی هری مگوایر به عنوان جایگزین این بازیکن راهی اولدترافورد شود.
براساس آخرین خبر بازسازی ورزشگاه آزادی ۳ سال طول می‌کشد.
مدیر بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری شرکت ملی حفاری ایران از آغاز عملیات اجرایی بازسازی و تعمیرات اساسی (اورهال) نخستین دکل حفاری خشکی این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
کمتر از یک هفته بعد از آخرین بازی برگزار شده در ورزشگاه آنفیلد، زمین لیورپول به جای بازیکنان فوتبال، میزبان ماشین‌های غول‌آسای ساخت و ساز است.
مهیار عسگری، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز، در خصوص عملیات بازسازی ورزشگاه آزادی و شرایط فعلی این استادیوم توضیحاتی را ارائه داد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی تا پایان خردادماه به اتمام خواهد رسید.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت: طول عملیات جمع‌آوری و بازسازی انهار قدیمی در سطح محلات این منطقه به بیش از ۱۲ هزار متر طول رسید.
به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و در راستای اقدامات لازم برای بازسازی، بهسازی و بهینه سازی ورزشگاه آزادی، ۱۵زون این ورزشگاه بسته شده تا اقدامات عملیاتی در آنها انجام شود.
مشهد ـ معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد گفت: ریزش بخشی از یک ساختمان سه طبقه در حال بازسازی واقع در مشهد منجر به مرگ کارگر جوان شد.
عملیات تکمیل و بازسازی ورزشگاه شهید عضدی رشت به شکل شبانه‌روزی و در دو شیفت کاری در حال انجام است. به گفته مسئولان محلی چنانچه اعتبارات این مجموعه به موقع تخصیص یابد ورزشگاه عضدی تا اواخر آذرماه تکمیل خواهد شد. ورزشگاه شهید عضدی رشت با گنجایش حدود ۱۵ هزار نفر در خیابان جهان پهلوان نامجو این شهر قرار دارد و ورزشگاه خانگی تیم‌های فوتبال رشت در لیگ‌های مختلف نیز محسوب می‌شود. این ورزشگاه سال ۹۶ مورد بازسازی کلی قرار گرفت که با تخریب سکو‌های اصلی روبروی جایگاه، انجام بازی‌های فوتبال تیم‌های رشتی در این روزشگاه لغو و هم اینک بازی نمایندگان فوتبال رشت در ورزشگاه سردار جنگل این شهر برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با تشریح عملکرد کمیته اسکان و تغذیه اربعین حسینی، از برنامه‌ریزی برای تدوین استاندارد و کیفی‌سازی خدمات موکب‌ها خبر داد.
معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با اشاره به افزایش ساعت به ساعت زائران در مبادی مرزی گفت: خدمات‌رسانی موکب‌های مرزی به ۱۰۰درصد ظرفیت رسید.
مدیر امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود یکصد موکب ویژه خانم‌ها در اربعین امسال خدمات رسانی خواهند کرد گفت: توصیه اکید ما به بانوان تشرف خانوادگی است.
طراحی سانتیاگو برنابئوی جدید که عملیات عمرانی آن قرار است در اوایل سال ۲۰۲۳ به پایان برسد، قابلیت‌های دیگری را هم به این ورزشگاه اضافه خواهد کرد که افزایش گنجایش آن به ۱۰۰ هزار نفر تنها یکی از این موارد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ