مهیار عسگری، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز، در خصوص عملیات بازسازی ورزشگاه آزادی و شرایط فعلی این استادیوم توضیحاتی را ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احسان عسگری، مشاور رییس مجلس، در حساب خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت: جلسه نمایندگان استیضاح کننده با وزیر کشور (از ساعت ۶ صبح) برای بررسی بند‌های استیضاح در حال برگزاری است. حضور قالیباف برای نزدیک کردن نظر نمایندگان با وزیر کشور و تلاش برای مرتفع کردن مشکلات ادامه دارد.
سرنوشت قهرمانی مسابقات کاراته آسیا فردا با برگزاری رقابت کومیته تیمی مشخص خواهد شد.
بهمن عسگری ملی‌پوش کاراته ایران در دیدار فینال برابر حریف قزاقستانی مغلوب شد و به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسید.
بهمن عسگری نماینده وزن ۷۵- کاراته ایران، با سه پیروزی و یک‌ شکست نایب قهرمان کاراته آسیا در سال ۲۰۲۳ شد.
در دومین روز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، سه نماینده کشورمان به مدال برنز رسیدند و بهمن عسگری فینالیست شد.
بهمن عسگری ملی‌پوش کاراته ایران با پیروزی مقابل حریف عربستانی خود راهی فینال شد.
عسگری گفت: به دلیل اینکه شهرستان کرج و پردیس مخزن آب شرب به میزان کافی ندارد با قطعی‌های مکرر آب مواجه هستیم بنابراین از وزارت نیرو می‌خواهیم به سرعت ورود و این مشکل را برطرف کند؛ خوشبختانه ذخیره آبی سد کرج نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد، اما سهمیه و حق‌آبه باغات پایین دست کرج داده نشده و باغات در حال از بین رفتن است که در این رابطه از وزارت نیرو درخواست جدی داریم که به این مطالبه مردم توجه داشته باشد و با تامین حقآبه باغات پایین دست کرج مشکل مردم را برطرف کند.
رکابزن ۴۸ ساله ایران پس از بازگشت به تیم ملی با انتقاد از کارشکنی برخی از اهالی این رشته و تبعات برخی از ایمیل‌ها، از نبود تجهیزات مدرن گلایه کرد.
تیم ملی دوچرخه سواری ایران با یک ترکیب ۱۴ نفره راهی مسابقات قهرمانی آسیای جاده و پیست در کشورهای تایلند و مالزی خواهد شد.
تیم ملی دوچرخه سواری ایران با یک ترکیب ۱۴ نفره راهی مسابقات قهرمانی آسیای جاده و پیست در کشورهای تایلند و مالزی خواهد شد.
عسگری کارشناس داوری: اکثر داوران پنالتی برای استقلال در دربی را تایید کردند جز کمیته داوران! اینگونه تصمیمات وقیحانه است، در تمام کلاس ها مشابه این صحنه را پنالتی اعلام می‌کردند؛ اگر داور پنالتی اعلام می‌کرد کمیته داوران بازهم دفاع می‌کرد
با تصمیم مالک باشگاه چوکای تالش، جهانگیر عسگری از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.
با تصمیم مدیرعامل باشگاه چوکا جهانگیر عسگری به عنوان سرمربی جدید چوکای تالش معرفی شد.
با توجه به برگزاری امتحانات کارشناسی ارشد در 11 و 12 اسفندماه احتما تعویق مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کاراته وجود دارد.
اکبر فلاح پس از قبول سمت مدیریت فنی کشتی تهران، گفت: خودم را آماده کرده بودم که به رییس جدید هیات کشتی نه بگویم اما او به حدی مهربانانه و با ادب و تواضع حرف زد که دیگر نتوانستم نه بگویم.
در حاشیه بازی پرسپولیس - آلومینیوم یک اتفاق جنجالی دیگر هم رقم خورد که شماره یک سابق و کنونی تیم ملی بازیگران آن بودند.
نخستین رویداد ملی "مدارس آینده" با محوریت نقش فناوری‌های نوین درفضاهای آموزشی ، پرورشی و ورزشی کشور به همت بنیاد برکت برگزار شد.
سرمربی تیم کاراته بیمه تعاون گفت: سه امتیاز مهمی در دیدار حساس برابر دانشگاه آزاد کسب کردیم و این می‌تواند در انتهای فصل ما را به قهرمانی برساند.
مدیرعامل خلیج فارس بندر ماهشهر نسبت به فشردگی رقابت‌های لیگ یک و همچنین عملکرد داوران در این مسابقات انتقاد کرد.
دارنده طلای مسابقات جهانی کاراته گفت: خوشحالم از اینکه بعد از چند دوره دوری کاراته از مسابقات رده سنی حالا بعد از 11 سال برای ایران مدال طلا کسب کردم.
سرمربیان سابق تیم ملی تکواندو کشورمان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تکواندو به این رقابت‌ها بازخواهند گشت.
سارا بهمنیار و بهمن عسگری توانستند با غلبه بر حریفان خود به دیدار پایانی کاراته وان باکو راه پیدا کنند.
حسین عسگری در ماده تایم تریل انفرادی مرحله سوم رقابتهای لیگ برتر دوچرخه سواری قهرمان شد.
تولاّ، مؤمنان را به سوی نیکیها و نیکان جذب می کند و به مانند نیروی جاذبه ای قوی، خواه ناخواه آنان را در مسیر حق نگاه می دارد. از این روی، مؤمنان با تولاّ هم حرمت نیکان رانگاه می دارند و هم خود را در مسیر آنان قرار می دهند و به سوی حق می روند. و تبرّا آنان را از بدیها و بدها دور می سازد و به مانند نیروی دفع کننده ای خواسته و ناخواسته آنان را از مسیر باطل که علامتش ناپاکان امت هستند، دور می سازد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ