محسن نژاد، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس تخریب ۱۵ پلاک از بافت تاریخی را تکذیب کرد و گفت: تنها یک خانه آن هم به دلیل خالی از سکنه بودن مورد سرقت قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران روز پنج شنبه ۱۹ مردادماه از کمپ تیم‌های ملی کشتی بازدید کرد. چمران ضمن دیدار و خوش و بش با ملی پوشان آزاد و فرنگی کاران در جریان روند آماده سازی آن‌ها برای حضور در رقابت‌های پیش رو قرار گرفت و برای تیم‌های کشتی ایران آرزوی موفقیت کرد. رئیس شورای شهر تهران همچنین با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفتگو کرد.
دستیار ویژه‌ی داسیلوا رئیس جمهور برزیل پیش از ظهر امروز با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور مان دیدار و پیرامون روابط دو جانبه تبادل نظر کرد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک از پرداخت بودجه کامل رشته های اعزامی به بازی های آسیایی تا پیش از این بازی ها خبر داد.
سرپرست دبیر کلی فدراسیون سوارکاری با اعلام پایان اردوی یک ماهه تیم‌ملی هنرهای رزمی سواره گفت: ۳ ملی پوش اعزامی به مسابقات بین المللی تنت پگینگ به میزبانی روسیه معرفی شدند.
دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: تنها رشته‌ای که بر خلاف شاخص‌های مدال آوری در بازی‌های آسیایی حاضر می‌شود تیم فوتبال امید است.
دبیر پویش ملی نجات بافت تاریخی شیراز توضیح می‌دهد: «از اردیبهشت‌ماه امسال بار دیگر برای تخلیه خانه‌های تاریخی اقدام کردند. حدود ۱۰ بنا را در همین یک ماه اخیر تخلیه کرده‌اند. به صورت دستی و با کارگر در حال تخریب خانه‌ها هستند. با بلوک و سیمان ورودی این ساختمان‌ها را مسدود کرده‌اند.»
دبیر هیات وزنه برداری خوزستان نسبت به اظهارات رضا دهدار ملی پوش این رشته که معتقد بود وزنه برداران خوزستانی به دلیل بی توجهی هیات رها شده اند، واکنش نشان داد.
تیم ملی بسکتبال ایران هاکان دمیر را برای رقابت‌های پیش رو بالای سر خود خواهد داشت.
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی به پوشش علیرضا دبیر در مجالس رسمی انتقاد کرد.
تصاویری از پوشش متنفاوت دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم افطاری حسینیه شهدای شمخانی در اهواز را مشاهده می کنید.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: با اجرای دقیق توافق‌نامه امنیتی میان ایران و عراق زمینه‌های توسعه همه‌جانبه روابط دو کشور در ابعاد سیاسی، اقتصادی و امنیتی، بیش از پیش فراهم خواهد شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: با اجرای دقیق توافق‌نامه امنیتی میان ایران و عراق زمینه‌های توسعه همه‌جانبه روابط دو کشور در ابعاد سیاسی، اقتصادی و امنیتی، بیش از پیش فراهم خواهد شد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، برخورد قاطع حاکمیت اسلامی با هنجارشکنان، متجاهران و قبح شکنان را سبب بازگشت آرامش روانی به جامعه دانست و گفت: جمهوری اسلامی باید با قبح شکنی‌ها در فضای حقیقی و مجازی مقابله کند تا مردم همچنان از نظام اسلامی به واسطه پایبندی به اصول دینی حمایت کنند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی پیش از ترک تهران گفت: نگاه دولت سیزدهم به همکاری‌های منطقه‌ای که در چارچوب دیپلماسی همسایگی در حال پیگیری می‌باشد، ایجاد «منطقه قوی» است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز و پیش از اعلام توافق ایران و عربستان برای از سرگیری روابط دوجانبه،، طی تماس تلفنی با نخست‌وزیر عراق از زحمات آن کشور تشکر کرد.
رئیس فدراسیون اسکواش ملی پوش سابق این رشته را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون معرفی کرد.
دبیر پویش برف و انار گفت: این پویش می‌تواند آئین باستانی یلدا را در سطح جامعه جهانی معرفی کندو مخاطبین ما نوجوانان در سراسر کشور هستند.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید محمد بنا بعد از جهانی نروژ تصمیم به رفتن داشت و حتی بعد از تورنمنت قزاقستان می‌خواست نیاید که دبیر و سوریان مانع این کار شدند.
جوان‌ترین بازیکن لیست تیم ملی ایران در جام جهانی قطر می‌تواند رامین رضاییان را الگوی خود برای ناامید نشدن در عرصه ملی قرار دهد.
مورد دوم، ولی داستان علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی ایران است. او سال پیش، قبل از سفر تیم ملی کشتی به آمریکا، در ویدئویی بحث‌برانگیز از این گفت که سردادن شعار مرگ بر آمریکا به تنهایی کفایت نمی‌کند و باید عملی چنین موضوعی را اثبات کرد. همین صحبت‌ها باعث شد نهایتا آمریکا، با وجود آنکه دبیر پیش‌تر گرین‌کارت این کشور را داشته، به رئیس فدراسیون کشتی ویزا ندهد
حرف‌های پدر یزدانی بازتاب بسیار وسیعی داشت و در تمام رسانه‌های ورزشی و حتی غیرورزشی ما پوشش داده شد.
دبیر شورای دفاع و امنیت ملی اوکراین اعلام کرد اگر ارسال برق نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا به این کشور همچنان قطع باشد، کی‌یف زمستان سختی در پیش خواهد داشت.
ملی پوش شطرنج ایران در مسابقات آزاد دبی مقابل حریف هندی به تساوی رضایت داد.
فارغ از این، اینکه صندوق‌های اجاره‌ای این شعبه از بانک ملی تحت پوشش بیمه قرار داشته یا خیر، مشخص نیست که در پی سرقت رخ داده، مسئولیت پرداخت خسارات وارده به صاحبان صندوق‌ها بر عهده کیست؟ لذا در این میان شاید جدا از همه تحلیل‌های حقوقی، آنچه بیشتر مهم است این باشد که این سرقت امتحان بزرگی برای بانک ملی خواهد بود که اثبات کند «این اعتماد است که می‌ماند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ