اصفهان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: جانمایی زمین برای ساخت ۲ هتل پنج ستاره از قبل انجام شده و امید است به زودی شاهد کلنگ زنی آنها باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرمان- فرمانده نیروی زمینی ارتش از ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی کارکنان ارتش در کشور خبر داد و گفت: این واحدها ۲ ساله ساخته می‌شوند.
موافقت‌نامه همکاری میان سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و وزارت صمت در زمینه ارزیابی و صدور گواهینامه عمق ساخت محصولات ۲۰ هزار واحد و شرکت تولیدی فناور و دانش بنیان امضا شد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از برگزاری دومین نشست کارگروه اجرای تفاهم‌نامه مشترک این سازمان با دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه استفاده از اراضی این نهاد برای ساخت مسکن خبر داد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اقدامات ارزشمندی در زمینه طراحی و ساخت موتورهای توربینی و پیستونی و تولید فیوزهای هوشمند با هدف ارتقای توان نقطه زنی در لایه‌های مورد نظر انجام شده است.
نوشهر- معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به انجام موفقیت آمیز ماموریت مهم ناوگروه ۸۶ گفت: ایران در زمینه طراحی، دانش و ساخت ناوشکن و پایش در دریاها حرف برای گفتن دارد.
با توجه به سرمایه گذاری وسیع و هدفمند و توسعه و آزمایش‌های مختلفی که چین انجام می‌دهد این کشور به شدت در زمینه توسعه فناوری موشک‌های معمولی و هایپرسونیک هسته‌ای خود پیشرفت کرده است.
رئیس‌جمهور چین تأکید کرد که این کشور باید در زمینه علم و فناوری خوداتکایی بیشتری داشته باشد و لازمه پیشرفت و توسعه چین، ایجاد «دیوار بزرگ پولادین» امنیتی است.
ساوه- دادستان کل کشور با اشاره به کوتاهی شوراها و دهیاری ها در زمینه ساخت و سازها گفت: در صورتی که حقوق جامعه در اثر ساخت و سازها آسیب ببیند بدون اغماض برخورد می‌شود.
پورتو در شبی که مهدی طارمی ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و گل دوم این تیم را در دقیقه ۸۶ به ثمر رساند، با نتیجه ۲-۰ مقابل ویزلا به برتری رسید. طارمی پایه‌گذار این گل از نیمه زمین بود و بعداز دادن پس اول، به محوطه جریمه اضافه شد و خودش گل را به ثمر رساند
سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم از امضای چهار توافق‌نامه همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه ساخت بار اول اقلام راهبردی در حوزه تعمیرات ابزار دقیق و برق خبر داد.
وزیر انرژی قطر اعلام کرد: «شرکت انرژی قطر» ساخت شرکتی جدید را با همکاری شرکت «شورون فیلیپس» عربستان شروع کرده که ۷۰ درصد از این شرکت در مالکیت قطر و ۳۰ درصد سهم عربستان است.
طبق توافق ایران و روسیه و امضای سند مهمی در زمینه توسعه همکاری‌های مشترک، طرفین بر طراحی و ساخت مشترک ماهواره‌های سنجشی و مخابراتی و ایجاد زیر ساخت‌ها توافق کردند.
ژاپن از مخالفت شرکت تسلیحاتی لاکهید مارتین آمریکا با ارائه فناوری های پیشرفته در زمینه ساخت جنگنده خبر داد.
شرکت انبوه‌سازی دارالارکان عربستان برای ساخت یک هتل، زمین گلف و تعدادی ویلا تحت برند ترامپ با شرکتش قرارداد بسته است.
شرکت انبوه‌سازی دارالارکان عربستان برای ساخت یک هتل، زمین گلف و تعدادی ویلا تحت برند ترامپ با شرکتش قرارداد بسته است.
کمیته امداد و آستان قدس رضوی با هدف اختصاص ۲ هکتار زمین برای ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
به رغم اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در عمر یک­ ساله­ خود در زمینه ساخت پتروپالایشگاه­‌ها، وضعیت موجود از کندی پیشرفت طرح ­های پتروپالایشی و عقب­ ماندگی شدید در این حوزه، در مقایسه با کشور‌های دیگر مانند عربستان، هند، ترکیه امارات و... حکایت دارد.
مدیران پرسپولیس در حال مذاکره با شهرداری تهران هستند تا بتوانند مجوز ساخت زمین شماره ۲ ورزشگاه شهید کاظمی را به دست بیاورند.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.
کرج- وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون حدود ۲ هزار و ۱۰۰ فضای ورزشی شامل زمین چمن و سالن ورزشی در مدارس در حال ساخت است.
چین در یک دهه گذشته و از زمان ساخت اولین ناو هواپیمابر خود به نام لیائونینگ در سپتامبر ۲۰۱۲، پیشرفت چشمگیری در این زمینه داشته است.
رئیسی نوآوری‌ها در زمینه ساخت انواع پرنده‌ها در صنایع دفاعی را بسیار افتخارآمیز دانست و با اشاره به بازدید خود از صنایع هواپیماسازی ایران در اصفهان گفت: دانشمندان و نخبگان ما در این وزارتخانه تا یک قدمی ساخت هواپیمای مسافربری رسیده‌اند.
مقام وزارت دفاع آمریکا مدعی شد این کشور سرمایه‌گذاری و پژوهش در زمینه ساخت سلاح‌های ضد موشک‌های فراصوت را آغاز کرده است.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به امکانات و ظرفیت‌های دولت در زمینه اختصاص زمین و تامین منابع مالی گفت: تاکنون حدود یک میلیون و چهارصد هزار واحد زمین برای ساخت مسکن آماده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ