اصفهان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از ورود بیش از یکصد و پنجاه هزار نفر گردشگر به مجموعه جهانی نقش جهان تا روز چهارم فروردین خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا ضمن بازدید از شعبه گذرنامه مستقر در جایگاه برنامه «محرم شهر» مستقر در میدان آزادی گفت: امکانی فراهم شده تا مجوز خروج از کشور بانوان و افراد زیر ۱۸ سال بدون مراجعه به دفترخانه صادر شود.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه گفت: نظام نظارت و بازدید میدانی از طرح مهارت آموزی باید به بهترین وجه شکل گیرد، بیش از ۲۵۰۰ بازید در سال گذشته صورت گرفته است.
در بازدید سرپرست حجاج ایرانی از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه اعلام شد که از ۱۲ خرداد ماه تا دوم تیر، حدود ۶۰۰ بیمار خدمات دندانپزشکی دریافت کرده‌اند.
در بازدید سرپرست حجاج ایرانی از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه اعلام شد که از ۱۲ خرداد ماه تا دوم تیر، حدود ۶۰۰ بیمار خدمات دندانپزشکی دریافت کرده‌اند.
رئیس فدراسیون والیبال پس از بازدید از امکانات و مذاکره با مسئولین استان آذربایجان غربی، با امضای تفاهم‌نامه‌ای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ را به شهر ارومیه داد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در تداوم برنامه‌های نظارت میدانی بر عملکرد دادسراها و به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به صورت سرزده از دادسرای کارکنان دولت بازدید کرد.
سخنگوی دولت از نمایشگاه روایت میدان که از سوی وزارت اطلاعات در خیابان حجاب تهران برپا شده است بازدید کرد.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس نظارت میدانی تعدادی از اعضای این مجمع از بخش کهریزک را تشریح کرد.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران نظارت میدانی تعدادی از اعضای این مجمع از بخش کهریزک را تشریح کرد.
ارومیه - وزیر آموزش و پرورش ظهر شنبه به صورت میدانی از مدارس و آموزشگاه های تخریب شده در اثر زمین لرزه ۵.۹ ریشتری خوی بازدید کرد.
وزیر ورزش و جوانان امروز از اردوی تیم ملی هندبال مردان بازدید کرد.
مهدی حیدری در جریان بازدید از میدان نفتی آذر و بررسی پیشرفت‌های پروژه در تأسیسات واحد فرآورش مرکزی، تأسیسات سرچاهی از تحویل آن به شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در آینده نزدیک خبر داد.
رئیس جمهور روسیه در بازدید از مقر ستاد مشترک ارتش روسیه، در جریان آخرین تحولات میدان نبرد با اوکراین قرار گرفت.
در حالی که درگیری‌های داغ در شرق اوکراین وجود دارد، خودرو‌های زرهی و تانک‌های روسی که قبلاً در مناطق درگیری به تصرف نیروهای اوکراینی درآمده، همچنان در کی‌یف به نمایش گذاشته شده است. ساکنان پایتخت از منطقه‌ای که تانک‌ها در میدان قرار دارند بازدید می‌کنند و عکس می‌گیرند.
دادستان کل کشور در جریان بازدید از محل نگهداری عده ای از اغتشاشگران در مشهد گفت: دشمن با تمام توان وارد میدان شده اما ترفندهای آنان را می‌شناسیم و از تهدیدها هراسی نداریم.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری در جریان بازدید از محل نگهداری عده‌ای از اغتشاشگران در مشهد گفت: دشمن با تمام توان وارد میدان شده اما ترفندهای آنان را می‌شناسیم و از تهدیدها هراسی نداریم.
رئیس جمهور اوکراین در جریان سفر به شهر خرسون، خطاب به نیرو‌هایی که در مقابل ساختمان اداری در میدان اصلی این شهر ایستاده بودند، گفت: ما در حال حرکت به جلو هستیم. ما برای صلح، صلح برای همه کشورمان آماده‌ایم.
پوتین به عنوان بخشی از رژه تاریخی در سال ۱۹۴۱، زمانی که سربازان شوروی در طول جنگ جهانی دوم به سمت خط مقدم حرکت کردند، از نمایشگاه نظامی در میدان سرخ مسکو دیدن کرد.
رئیس جمهور روسیه ضمن بازدید از مرکز آموزش نظامی شهر «رازان» در غرب این کشور، با نیروهای در حال آموزش در این مرکز دیدار و در میدان تیر آن حضور یافت.
میزان بازدید از پیام‌ها و پست‌های تلگرام از 1.2 میلیارد بازدید در اواسط شهریور به 2.8 میلیارد بازدید در اواسط مهر رسیده است.
شیراز- محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان برنامه نظارت میدانی از طرح انتقال آب خلیج فارس به استان فارس بازدید کرد.
شهردار منطقه ۸ در بازدید مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، موضوع احداث سه میدان میوه و تره‌بار جدید در منطقه را مطرح کرد.
ممنوعیت ورود خودروهای آفرود به جنگل ابر، انتقاد وزیر میراث فرهنگی از بساز بفروش هاو تغییراتی در بازدید از کاخ گلستان و موزه ملی از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
روز گذشته رئیس‌جمهور با حضور در میدان بهمن تهران و بازدید از یکی از مراکز بزرگ توزیع مرغ از نزدیک با مردم گفت‌وگو و تاکید کرد: تا من زنده باشم به هیچ وجه اجازه نخواهم داد مردم از طرح عادلانه سازی یارانه‌ها آسیب ببینند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ