سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان، گفت: نمایشگاه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های صنایع‌دستی و گردشگری پرور، «یک عصر یک فرهنگ» در سمنان دایر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایشگاه تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی‌با هدف اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و نشان‌دادن توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی در زمینه طراحی و دوخت لباس در جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دفاعی و نظامی این نیرو بازدید کرد.
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف مشارکت در ارتقای توانمندی‌های اکوسیستم نوآوری کشور، در دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس که بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور است، شرکت می‌کند.
همراه اول با یکی از حساس‌ترین فناوری‌های پزشکی دنیا که در داخل کشور بومی‌سازی شده است، به نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران آمد.
همراه اول با یکی از حساس‌ترین فناوری‌های پزشکی دنیا که در داخل کشور بومی‌سازی شده است، به نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران آمد.
فراخوان جذب فناوری های حوزه مصالح ساختمانی در شرکت های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی ساختمان و دکوراسیون داخلی در کشور روسیه منتشر شد.
رئیس مجلس از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل که در مجلس شورای اسلامی برپاست شده است، بازدید کرد.
غرفه های نمایشگاه توانمندی های صنعتی در بخش های مختلف صنعت در مجلس شورای اسلامی برپا شد.
رئیس جمهور با همراهی چند تن از وزرا از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی که در حوزه‌های مختلف برپا شده است، دیدن کرد.
رئیس جمهور با همراهی چند تن از وزرا از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی که در حوزه‌های مختلف برپا شده است، دیدن کرد.
بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) از نمایشگاهی که به مناسبت شعار سال برپا شده بود و در آن صنایع مختلف و دانش بنیان‌ها توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته بودند، بازدید کردند. در این نمایشگاه وزرا و مسئولان مربوطه توضیحات لازم را در هر بخش ارائه کردند
در این نمایشگاه توانمندی‌های داخلی در حوزه‌های صنایع معدنی و اکتشافی، الکترونیکی و مخابرات، هوافضا و ماهواره، خودرو، کشاورزی و غذایی، حمل و نقل ریلی، جاده‌ای، دریایی و هوایی، بخش مسکن، نفت و پتروشیمی، لوازم خانگی، نساجی، صنایع آبزی پروری، آبخیزداری، صنایع برق و نیروگاهی و سدسازی و طرح‌های مدیریت آب، و فناوری اطلاعات و ارتباطات به نمایش گذاشته شده بودند.
رهبر انقلاب اسلامی از نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی بازدید کردند.
رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز از نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی در حسینیه‌ امام خمینی (ره) بازدید کردند.
رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز از نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) بازدید کردند.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از برگزاری اولین نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی‌های کارکنان شهرداری تهران خبر داد.
فعالان، نمایندگان صنوف و کنشگران صنعت گردشگری ایران با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۳ مادرید توانمندی‌ها و جاذبه‌های گردشگری ایران را به جهانیان معرفی می‌کنند.
در چهارمین نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران آخرین دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های فعال در این حوزه به نمایش در می‌آید.
در چهارمین نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران آخرین دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های فعال در این حوزه به نمایش در می‌آید.
معاون اقتصادی رئیس جمهور به منظور افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و پیگیری توافقات سران دو کشور به دوحه سفر کرد.
معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران بخشی از توانمندی‌های صنایع دفاعی خود را در حوزه‌های رزم زمینی، رزم هوایی و رزم دریایی در نمایشگاه بین المللی دفاعی به نمایش گذاشته است.
معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو گفت: در نمایشگاه «اتوموبیلیتی» مسکو، توانمندی‌های ۲۱ شرکت از زیرمجموعه ایران خودرو در سطوح مرتبط با خودروهای سواری، سنگین و نیمه سنگین و خدمات مهندسی با ارایه ۹۹ قطعه و در ۲۳۲ متر مربع به نمایش گذاشته خواهد شد.
سرگذشت دختری با پوشش مردانه!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ