عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه نشست هیات دولت درباره بازداشت مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس گفت: خانم ادهم همکار خوب، متخصص، کارشناس، متعهد و مومنه ما بعد از دو شب بازداشت امروز صبح با قید وثیقه آزاد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
واکنش ضرغامی به پلمب اماکن گردشگری: «تبعات دارد»/ سرنوشت حکم تعلیق مدیر حافظیه شیراز چه شد؟
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ورزشکار خانم ما با حجاب اسلامی و صلابت می‌دود و قهرمان می‌شود، ولی ما نمی‌توانیم ارزش کار او که با حجاب و مقنعه می‌دود را نشان دهیم.
با تلاش زیادی که صورت گرفت، مدیرکل با قرار وثیقه موقتا آزاد و مدیر «حافظیه» دو شب است در بازداشت به سر می‌برد. رییس نهاد ریاست‌جمهوری، وزیران میراث و دادگستری و… دو روز است همه تلاش می‌کنیم، اما این بانوی مومنه و متخصص ـ مدیر حافظیه ـ در بازداشت و پدر و مادر سالخورده‌اش چشم‌انتظار و نگران هستند! اما گویا اراده‌ای برای حل مساله نیست؟! به‌راستی به کجا چنین شتابان؟! با این رفتار‌ها و احکام قضایی به دنبال اثبات چه چیزی هستیم؟!
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر گفت: جشن فرشته‌ها و عفو عمومی رهبری دو حرکت نمادین، مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب بود تا راه را برای بسیاری روشن کنند و موجب نشود تا برخی آدرس عوضی به جامعه بدهند. در واقع، تعبیر همان ضرب‌المثل در خانه اگر کس است، یک حرف بس است.
واکنش ضرغامی به نقدها علیه صحبتهایش در فضای مجازی،برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، فراخوان مزایده چند بنا از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
به نظر می‌رسد ضرغامی مواضع و اقداماتش را هدفمند انتخاب می‌کند و با این اقدامات تندرو‌ها را در موضع تدافعی قرار می‌دهد؛ به عبارت دیگر به آن‌ها فرصت کنش نمی‌دهد و در جایگاه واکنشی قرارشان می‌دهد. گویا او بنا دارد با چنین حرکاتی انرژی محافظه‌کاران تندرو را تخلیه کند و به نوعی ضربه‌گیر دولت برابر انتقادات احتمالی این طیف باشد.
عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی در واکنش به حملات اخیر اصولگرایان به او نوشت: «روش من در تعامل با مردم ذاتی است؛ نمی‌توانم غیر از این باشم. ما را از خودمان نترسانید! همین هستم که می‌بینید.»
ضرغامی در توئیتی نوشت: در مورد جذب قشر خاکستری باید بگویم که من خودم جزو قشر خاکستری هستم و به آن افتخار می‌کنم و با کسانی که خودشان را قبّه‌ی نور دانسته و دیگران را رنگ‌بندی می‌کنند، مرزبندی دارم. ملت از این رنگ‌بندی‌ها خیری ندیده است!. ‏در مورد انتخابات بدانید که اجمالاً ریاست جمهوری در ایران دو دوره‌ای است؛ در سال ۱۴۰۸ من هفتاد سال دارم و مناسب این مسؤولیت نیستم. نه شورای نگهبان صلاحیت من را احراز می‌کند و نه دیگر علاقه‌ای به قضاوت آنان در مورد خودم دارم. ‏
وزیر میراث فرهنگی در واکنش به نقدهایی که به نوشته های او می شود نوشت: در سال ۱۴۰۸ من ۷۰ سال سن خواهم داشت و مناسب سمت ریاست جمهوری نیستم.
ضرغامی به اعدام علیرضا اکبری واکنش نشان داد.
ضرغامی به اعدام علیرضا اکبری واکنش نشان داد
وزیر گردشگری و میراث فرهنگی در مراسم گرامیداشت «سیزدهم آبان» در دانشگاه شریف گفت :یک بار یک مرزبندی توسط رهبر انقلاب اعلام شد، سلطنت طلب، تجزیه طلب و ضدانقلاب مشخص هستند کسی با آنها نیست خودشان را می کشند ولی خبری نیست./دانشجو
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در واکنش به حمله به حرم شاهچراغ نوشت: به روان پاک شهدای رو به فزونی درود می‌فرستیم و اجازه نمی‌دهیم خون پاکشان هدر رود.
هزار موزه تا ۱۴۰۴، واکنش ضرغامی به تحریمش توسط کانادا، انتصاب یک مدیر رسانه ای در کاخ نیاوران و بیابان لوت در فهرست ژئوپارکهای جهان خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
دولت کانادا به تازکی شش فرد از جمله سیدعزت‌الله ضرغامی و چهار نهاد دیگر از ایران را به بهانه نقض حقوق بشر در فهرست تحریم قرار داده است.
ضرغامی درباره توییت جنجالی‌اش درخصوص امر به معروف واکنش نشان داد.
ضرغامی با اعلام اینکه در دو ماه اخیر شاهد این هستیم که شهر سراسر غم است، اظهار کرد: هنوز بنر‌های عزاداری ماه‌های محرم و صفر در شهر وجود دارد با اینکه وارد فضای شادی رسیده‌ایم و مردم به این شادی و تغییر احوال نیاز دارند.
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به ناآرامی‌های اخیر واکنش متفاوتی نشان داد.
عزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در توئیتی در واکنش به حوادث اخیر نوشت: برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین، به سقوط دومینو وار نظام منجر نمی‌شود.
ضرغامی گفت: آدم‌هایی که در گذشته بودند و خدمت کردند، فرقی نمی‌کند در دولت آقای روحانی و حتی دولت آقای احمدی‌نژاد و آقای خاتمی بوده باشند، اگر شایسته و سالم هستند، معاند و فتنه‌گر نیستند هیچ اشکالی ندارد، کار کنند. از طرفی، به دولت فشار می‌آورند چرا از بچه‌های جزب‌اللهی انتصاب نمی‌کنید. نمی‌شود که یک فرد بدون تجربه مدیریتی را در مسؤولیت بالا گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ