تعدیل شدن دیدگاه‌های ایران‌اینترنشنال حاکی از آن است که عربستان‌سعودی پیش از انعقاد قرارداد با ایران، با اجرای پروژه رسانه‌ای، از این شبکه خواسته تا در جهت تضعیف جمهوری اسلامی و برهم زدن امنیتش در منطقه و در عرصه بین‌المللی تلاش کند. پس از امضای قرارداد، عربستان برای رفع تهدید منافع خود، نیازمند این امنیت منطقه‌ای و ثبات سیاسی بود؛ به همین دلیل سیاست جدید، پایان پروژه رسانه‌ای شبکه وابسته‌اش در جهت سرنگونی نظام سیاسی ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از اتمام پروژه آبرسانی به موزه میراث روستایی خبر داد و گفت: ۷ میلیون گردشگر از مناطق گردشکری، تاریخی و طبیعی گیلان بازدید کردند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با تاکید برتکمیل منبع مالی با دستور رئیس جمهور گفت: عملیات اجرایی بزرگراه ایلام - مهران رو به اتمام است و همه مسیر به صورت آسفالت آماده تردد زوار است.
عملیات تجهیز کارگاه و تکمیل خاکبرداری پروژه کارخانه آهن اسفنجی بافق تا پایان آذر ماه به اتمام می رسد.
رسانه‌های معاند در حالی پروژه کشته سازی "پیمان گلوانی" را کلید زده اند؛ که براساس مدارک وی به اتهام کلاهبرداری دستگیر شده و در اثر بیماری در بیمارستان فوت کرده است.
مدیرعامل برج میلاد گفت: از خرداد سال گذشته پروژه ایمن سازی گود رهاشده مجاور برج شروع شده و تا یک ماه آینده این عملیات به اتمام می‌رسد.
وزیر نفت گفت: از تکمیل ۱۲ میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
وزیر نفت گفت: از تکمیل ۱۲ میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت: با اتمام عملیات عمرانی پروژه تصفیه خانه مکانیزه مسیل باختر ۲ هزار متر مربع فضای سبز در سطح فوقانی این تصفیه‌خانه احداث و فضاهای سبز منطقه ۸ تهران افزایش یافت.
رشت- معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه اتمام پروژه راه آهن گیلان در توسعه تبادلات خارجی بسیار موثر است، گفت: در آینده شاهد پیشرفت قابل قبولی در حوزه های گوناگون در این استان می شویم.
معاون شهردار تهران از پیشرفت ۵۱ درصدی پروژه پایدارسازی فاز دوم گود برج میلاد خبر داد و گفت: اقدامات اجرایی مرتبط با حفاری، آرماتوربندی و بتن‌ریزی شمع‌ها به طور کامل به اتمام رسیده است.
مدیر و ناظر پروژه کاوش نجات بخشی سد چمشیر با بیان اینکه در اینجا محوطه ساسانی پیدا نکردیم گفت: کفایت مطالعات به ما ابلاغ خواهد شد.
شهردار منطقه ۸ شهرداری تهران از اتمام چهار پروژه عمرانی در این منطقه خبر داد و گفت: ظرفیت بازار و میادین سطح منطقه بررسی شده است.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از اتمام عملیات اجرایی پروژه احداث میدانگاه باغ فردوس خبر داد و گفت: احداث میدانگاه عابر پیاده در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع انجام شد.
رییس مرکز پژوهش های مجلس گفت: پروژه تنقیح قوانین با هوش مصنوعی تا پایان سال تحویل مجلس خواهد شد.
پروژه ریلی چابهار- زاهدان بخشی از بزرگترین کریدور شمال به جنوب است که براساس وعده ها سال ۱۴۰۳ به اتمام می رسد.
شهردار منطقه ۱۷ از تکمیل فاز اول پروژه اصلاح هندسی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه نواب خبر داد و گفت: این پروژه به‌منظور کاهش تصادفات و ترافیک به اتمام رسیده است.
فاز نخست پروژه پژوهشی تزریق دی‌اکسیدکربن در مخزن آسماری میدان رامین به‌منظور افزایش ضریب بازیافت با موفقیت پایان یافت.
معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزیر ارتباطات در نشست با دفتر فنی و مهندسی وکارشناسان پروژه های ICT استانی به تسریع در انجام پروژه‌های نیمه کاره این وزارتخانه تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از اتمام پروژه چهارخطه شدن کریدور جاده‌ای شمال - جنوب با بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر باقی‌مانده در محدوده بادرود به کاشان خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تلاش جهادی برای اتمام پروژه احداث مرکز درمانی جاجرود خبر داد و گفت: فاز نخست پروژه احداث مرکز درمانی جاجرود با ظرفیت اسکان ۱۵۰۰ نفر در حال اجراست.
پس از رسانه‌ای شدن خبر مهاجرت پسر انیسه خزعلی به کانادا، او در یک رشته توئیتی موضوع را توضیح داد و نوشت: «درحالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور باز میگردد. اگرچه ایشان متاهل و مستقل است، ولی هرگز قصد مهاجرت نداشته اند.»
سراب- فرماندار سراب گفت: عملیات احداث بزرگراه سراب- بستان آباد درحال اتمام بوده و این پروژه از اهمیت فراوانی برای مردم منطقه برخوردار است.
طرح آبرسانی غدیر به منظور تأمین و رفع بحران آب از نظر کمی و کیفی برای شهرهای مرکزی و جنوبی خوزستان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
تبریز- با سفر هیئت دولت سیزدهم به آذربایجان شرقی و تاکید رئیس جمهور مبنی بر اتمام پروژه های نیمه تمام و رهاشده این استان، امیدها برای اتمام این پروژه ها زنده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ