مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از اتمام عملیات اجرایی پروژه احداث میدانگاه باغ فردوس خبر داد و گفت: احداث میدانگاه عابر پیاده در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاروان اربعینی ۱۵ هزار نفره «رهسپاران عصر ظهور» به همت خانه احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکشنبه (۲۹ مرداد) به عتبات عالیات اعزام می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با تاکید برتکمیل منبع مالی با دستور رئیس جمهور گفت: عملیات اجرایی بزرگراه ایلام - مهران رو به اتمام است و همه مسیر به صورت آسفالت آماده تردد زوار است.
سخنگوی فرماندهی عملیات کربلا از کنترل کامل مرزهای اداری و مناطق صحرایی استان کربلا برای تامین امنیت زائران مراسم اربعین امام حسین(ع) خبر داد.
مهمات بحث‌برانگیز خوشه‌ای بیش از آنکه در تغییر معادلات جنگ اوکراین و توازن‌بخشی به جبهه‌ها اثرگذار باشد، اهداف پنهانی چون «اتمام آبرومندانه جنگ» یا «اجرای عملیات فریب مسکو» را دنبال می‌کند.
اهواز- معاون مهندسی و عمران اداره کل دریانوردی و بنادر خوزستان گفت: با از سرگیری عملیات اجرایی احداث پایانه مکانیزه شماره ٣ غلات بندر امام، پیشرفت فیزیکی این پروژه به ١٣ درصد رسید.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: عملیات رفت و روب محل برگزاری نماز عید فطر در مصلای تهران تا ساعتی دیگر به پایان می‌رسد.
تکاوران تیپ ۶۵ نیروی ویژه هوابرد ارتش (نوهد) با اجرای عملیات چتربازی بر فراز مرقد مطهر امام خمینی (ره) از بالگرد شنوک با موفقیت فرود آمدند.
معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: برای نصب کنتورهای هوشمند اقداماتی انجام دادیم که بزودی با اتمام مطالعات، عملیات پایلوت اجرایی می شود.
علم‌الهدی؛ امام جمعه مشهد گفت: خواهران و دختران ما هم زیست عفیفانه را در خیابان‌های شهر امام رضا (ع) رعایت کنند. اگر هم اینجا در مقابل امام هشتم (ع) و در ماه مهمانی خدا حرمت‌شکنی شود، باید شرایطی باشد که کشف حجاب و بی‌حجابی در اقلیتی قرار بگیرد که نتوان آن را به این جامعه منتسب کرد. این موضوعی نیست که دستگاه‌های امنیتی و اجرایی بخواهند مقتدرانه وارد عمل شوند و مسئله را با عملیات حکومتی حل کنند. این در گرو یک اقدام فرهنگی و اجتماعی است که باید به همت شما مردم به آن رسیدگی شود
تبریز- عملیات آوار برداری و جستجو و نجات در محل حادثه انفجار در منطقه منظریه تبریز به اتمام رسید.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی تا پایان خردادماه به اتمام خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با پیگیری های صورت گرفته محور اهواز تا باغملک در سال آینده به صورت بزرگراه زیر عبور می رود و عملیات اجرایی آن به اتمام می رسد.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، گفت: عملیات مرمت روکش آسفالت بزرگراه آزادگان، به صورت مقطعی در حال اجرا است و به یکسال زمان نیاز دارد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مه‌ولات از اتمام عملیات ۲ بانده شدن محور مه‌ولات به گناباد خبر داد و گفت: تردد روزانه پنج هزار خودرو در این محور ایمن شد.
دکتر محمد رضا فرزین در آیین" عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران" که با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی،محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان و حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان آغاز شد،بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
سرپرست معاونت امور اسناد سازمان ثبت گفت: ۷۵ درصد از دفاتر سنتی دفترخانه‌ها در سراسر کشور اسکن شده است.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه گفت: اجرای توافقات بین کشورهای حاشیه دریای خزر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و کشورهای عضو باید نسبت به اجرا و عملیاتی کردن توافقات اهتمام جدی داشته باشند.
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره منابع مالی قطعه دوم آزادراه تهران‌-شمال، اظهار کرد: به منظور اتمام عملیات اجرایی منطقه دو آزادراه تهران- شمال ۶۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که مقرر شده بخشی از این اعتبار از محل تهاتر اراضی مازاد دولت یا سایر ظرفیت‌های مشخص‌شده در قانون و بودجه بهره گرفته شود.
دبیرکل جمعیت هلال احمر از اجرای طرح «همسفران خورشید» با هدف پوشش امدادی مراسم راهپیمایی زائران امام رضا (ع) در دهه آخر ماه صفر در خراسان رضوی خبر داد.
امام خمینی فرمان تشكیل نیروهای سه گانه ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پیشنهاد سرلشکر حاج محسن رضایی صادر كردند، زیرا 1364 هجری خورشیدی، بیشتر عملیات‏های جنگ به طور مشترك به وسیله ی ارتش و سپاه انجام می‏شد اما پس از مدتی، ضرورت جنگ ایجاب كرد تا سپاه به طور مستقل به اجرای عملیات بپردازد.
کمیته ایمنی و کمیسیون رفع خطر در محل تاور کج شده در زعفرانیه تشکیل و تدابیر ایمنی، عملیات اجرایی و ترافیکی در حال انجام است و به طور تقریبی ظرف ۷۲ ساعت به اتمام می‌رسد.
شهردار منطقه ۹ از آغاز عملیات اجرایی شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
سخنگوی صمت گام دوم ساماندهی بازار لوازم یدکی را شامل ۱۵۰ قلم ذکر کرد که پس از اتمام عملیات اجرایی مرحله اول آغاز خواهد شد. وی گفت روی دیگر سکه حذف قاچاق لوازم یدکی دادن بازاری به ارزش ۴ میلیارد دلار به قطعه سازان است که باید از این فرصت بخوبی استفاده شود.
فردین آقابزرگی کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا خودرو در بورس کالا عرضه نمی‌شود، اظهارداشت: با توجه به فاصله قیمتی که خودرو در درب کارخانه تا بازار آزاد دارد، این موضوع یک رانت عظیمی را ایجاد کرده که باعث جذابیت بازار خودرو شده، حال مسئولان تصمیم گرفته‌اند برای از بین بردن این رانت خودرو را در بورس کالا عرضه کنند، اما به اعتقاد بنده این اقدام نیز نمی‌تواند باعث سروسامان دادن به وضعیت بازار خودرو شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ