پروژه ریلی چابهار- زاهدان بخشی از بزرگترین کریدور شمال به جنوب است که براساس وعده ها سال ۱۴۰۳ به اتمام می رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، در نشست خبری امروز ۲۹ مرواد ۱۴۰۲ بیان کرد: تا قبل از پاییز ایرانی‌ترین ایستگاه تقویت فشار گاز کشور افتتاح می‌شود و پایداری تامین گاز در استان‌های شمالی و شمالی شرقی تضمین می‌شود.
تجمیع تبصره ۱۴ در ضمن بودجه عمومی، مولدسازی درآمدهای دولت، ارائه لایحه بودجه به‌صورت دوسالانه و تکلیف طرح‌های عمرانی طولانی شده از جمله موارد مطرح شده در نخستین جلسه ستاد بودجه سال ۱۴۰۳ بود.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز دوازدهم تیرماه بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال با میانگین ۱۰۳ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شد.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان امروز پنجم خرداد براساس داده‌های ۴ ایستگاه‌ پایش فعال با میانگین ۱۴۳ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۲۲۹۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۳۰ هزار و ۸۰۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی در بندر صلاله عمان پهلوگیری کرد. این ناوگروه از ۲۹ شهریور سال ۱۴۰۱ به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده و هم اکنون در ۲۳۶ امین روز سفر دریایی خود به سر می‌برد. این ناوگروه با حرکت از مبدأ بندرعباس، در نخستین ایستگاه در بندر بمبئی هند توقف کرد و سپس با عبور از خلیج بنگال و تنگه مالاگا در جاکارتا پایتخت اندونزی پهلو گرفت. صلاله آخرین ایستگاه ناوگروه ۸۶ نداجا پیش از رسیدن به ایران است و دریادلان ایرانی پس از جدا شدن از اسکله صلاله به سمت کشورمان حرکت خواهند کرد تا نهایتا با طی حدود ۲ هزار کیلومتر مسیر باقی‌مانده در بندرعباس پهلوگیری کنند. مجموع مسیر طی‌شده توسط ناوگروه ۸۶ نداجا تاکنون حدود ۶۳ هزار کیلومتر بوده و این ناوگروه تاکنون ۴ بار از خط استوا عبور کرده است
امسال زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می شوند و پروازهای رفت «مدینه قبل» از ۳ خرداد شروع خواهد شد.
امسال زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می شوند و پروازهای رفت «مدینه قبل» از ۳ خرداد شروع خواهد شد.
در ساعت ۷:۴۴ صبح امروز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ یکی از قطار‌های خط ۳ در ورودی شرقی ایستگاه راه‌آهن به دلیل نقص فنی متوقف شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: ایستگاه علامه جعفری روز شنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به استمرار روند تکمیل ایستگاههای باقی‌مانده در خطوط هفتگانه و رفع نواقص برخی ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری گفت: ایستگاه میدان کتاب افتتاح خواهد شد.
مهم‌ترین و خبرسازترین رخداد سال ۱۴۰۱ با عاملیت شخصی کلید خورد که نه یک سلبریتی بود و نه شخصیتی نام آشنا. او یکی بود، از میان بیش از ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران. دختری ۲۲ ساله به نام مهسا (ژینا امینی) در ۲۲ شهریور، حوالی ساعت ۶ عصر توسط نیرو‌های گشت ارشاد در نزدیکی ایستگاه متروی شهید حقانی تهران بازداشت و برای گذراندن «کلاس توجیهی» عازم ساختمان خیابان وزرا شد...
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز هجدهم اسفندماه براساس داده‌های ۱۳ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۳ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.‌
آن‌طور که رسانه‌های استانی در این باره نوشتند ماجرا به جلسه دو روز پیش شورای شهر برمی‌گردد که پس از پایان جلسه شورای شهر تبریز که به بررسی بودجه ۱۴۰۲ تبریز اختصاص داشت، بین علیرضا نوای باغبان نایب رییس شورا و جواد آقاجان‌نژاد خبرنگار باسابقه تبریزی درگیری رخ داده و فیلم آن هم بلافاصله به فضای مجازی می‌رسد.
سازمان فضایی روسیه تصمیم دارد در ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۱ شمسی) یک کپسول نجات به ایستگاه فضایی بین المللی بفرستد تا ۳ فضانورد را به زمین برگرداند.
رییس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت:آزمون سراسری در سال ۱۴۰۳ برای جلوگیری از تقلب،بدون کاغذ و بصورت الکترونیکی برگزار می شود.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز دوم آذرماه براساس داده‌های ۱۲ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۴۰ وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت:در کشور ۱۴۰۰ ایستگاه لرزه نگاری باید وجود داشته باشد اما تعداد آنها ۱۳۰ مورد است.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۶۲۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۴۶۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۳۸۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۱ هزار و ۲۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شهردار منطقه ۲۰ از بهره برداری ایستگاه متروی ضلع شرقی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد.
افزایش قربانیان انفجار گاز در نوسود
مهدی‌پور تا ۱۴۰۳ در استقلال ماندنی شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ