معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تلاش جهادی برای اتمام پروژه احداث مرکز درمانی جاجرود خبر داد و گفت: فاز نخست پروژه احداث مرکز درمانی جاجرود با ظرفیت اسکان ۱۵۰۰ نفر در حال اجراست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: به تلاش برای تسهیل ورود محصولات غذایی و کودهای شیمیایی از اوکراین و روسیه به بازارهای جهانی ادامه خواهم داد.
دبیر شورای امنیت روسیه می‌گوید که آزمون و خطای غرب برای احیای ایدئولوژی نئونازی باید مهار شود چون این اقدام به فاجعه جهانی منجر خواهد شد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ۴۴ سال است که دومین راهپیمایی ملی کشورمان را در روز جهانی قدس برگزار می‌کنیم، افزود: رهبر معظم انقلاب که سکان‌دار انقلاب اسلامی پس از امام خمینی (ره) هستند، همواره بر آرمان فلسطین، کمک به مردم این سرزمین و تلاش برای کمک به جبهه مقاومت و تقویت فلسطینی‌ها تاکید داشته و دارند.
رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: در تلاش هستیم که در سال آتی رشت را به عنوان کاندیدای شهر صنایع دستی، ثبت جهانی کنیم.
کرج- وزیر کشور گفت: شرایط کشور با تلاش نیروهای دلبسته به ایران و نظام و کار جهادی بهبود می‌یابد.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که هر گونه تلاش برای ترور فرماندهان مقاومت با واکنش قاطع و سریع مواجه خواهد شد.
رئیس جمهوری عراق بر ضرورت وحدت صفوف و همگرایی دیدگاه ها میان عراقیها و تلاش برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی و سیاسی موجود در عراق تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو گفت: این شرکت به عنوان یکی از برند های معتبر تولید کننده محور های خودرو، براساس سیاست‌های کلان گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر توسعه حداکثری بهره‌وری منابع و امکانات و با تلاش جهادی و همدلی تمامی کارکنان خود و اجرای دقیق برنامه های استراتژیک سازمان، توانست طی ۱۰ ماهه امسال از رکورد تولید سال گذشته عبور کند.
لیونل اسکالونی دیگر تردیدی ندارد که لئو مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است و گفت که تلاش خواهد کرد او در جام جهانی 2026 نیز به میدان برود.
قم- مرجع تقلید شیعیان تلاش برای حل مشکلات مردم توسط مسئولان با روحیه جهادی را امری ضروری برشمرد.
قیمت طلا در تلاش است تا حمایت خود را در ۱۸۰۰ دلار حفظ کند زیرا شاخص مخارج مصرف شخصی آمریکا در ماه نوامبر ۰.۲ درصد افزایش یافت که مطابق با انتظارات بود.
آیا وجود معلولیت به معنای محروم شدن جامعه از استعداد‌ها و توانمندی‌های این افراد است؟ همه بخش‌های مرتبط با توانبخشی به افراد دارای معلولیت باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هم این افراد فرصت شکوفا کردن استعدادهایشان را داشته باشند و هم جامعه از توانمند‌های خدادادی این افراد محروم نشود.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی در کشور خبر داد و گفت: باید مردم دراین خصوص هوشیار باشند.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان در حالی به دست آمد که تیم میزبان تمام شرایط را از مدت‌ها قبل برای کسب این عنوان مهیا و آماده کرده بود.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان در حالی بدست آمد که تیم میزبان تمام شرایط را از مدتها قبل برای کسب این عنوان مهیا و آماده کرده بود.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان در حالی بدست آمد که تیم میزبان تمام شرایط را از مدتها قبل برای کسب این عنوان مهیا و آماده کرده بود.
هری مگوایر، مدافع تیم ملی انگلیس، در تلاش است تا خودش را به موقع برای حضور در جام جهانی 2022 قطر آماده کند.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد احتمال دارد هفته دوازدهم لیگ برتر بعد از جام جهانی برگزار شود.
بازیکنان تیم ملی در نمایشی موفق و با برنامه‌ مقابل یکی از غول‌های فوتبال دنیا و آمریکای جنوبی، به شکست ناپذیری چند وقت اخیر اروگوئه پایان دادند.
حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی امروز (چهارشنبه) در جشنواره شهید رجایی که در سالن اجلاس سران برگزار شد گفت: تلاش، دلسوزی و کار جهادی همواره باید مورد تقدیر قرار بگیرد.
کریمی که عزم خود را برای بازگشت به تیم ملی و بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ جزم کرده، با نمره ۷ و حضور ۷۳ دقیقه‌ای در زمین، توانست باز هم جواب اطمینان سرمربی ۴۲ ساله کایسری اسپور را بدهد.
قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر به نمایندگی وزارت آموزش و پرورش مصمم است تا با گروه‌های مردمی و جهادی پیگیر تحقق عدالت آموزشی باشد.
مسجد جامع عباسی که از آن با عنوان مسجد امام نیز یاد می‌کنند، شاهکار معماری، کاشی‌کاری و نجاری قرن یازدهم هجری است که بسیاری این اثر را چکیده یک‌هزار سال تلاش هنری برای مسجدسازی در ایران می‌دانند. مسجد امام اصفهان، ۱۵ دی ماه ۱۳۱۰ به‌شماره ۱۰۷ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد و همراه با میدان نقش‌جهان در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.
بازی برابر استقلال در استادیوم سیروس قایقران یکی از انگیزه‌های حیثیتی مدیران این باشگاه و خواسته بزرگ هوادارانش محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ