فاز نخست پروژه پژوهشی تزریق دی‌اکسیدکربن در مخزن آسماری میدان رامین به‌منظور افزایش ضریب بازیافت با موفقیت پایان یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موسی غضنفرآبادی: در پاسخ به این پرسش که آیا در روند رسیدگی به این لایحه چالشی مطرح شد؟ گفت: هیچ چالشی در تصویب مواد این لایحه وجود نداشت.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس خبر داد.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس خبر داد.
یورگن کلوپ بعد از پیروزی 4-0 تیمش بر لستر درباره عملکرد چند نفر از بازیکنانش به خصوص داروین نونیز و الکسیس مک‌آلیستر توضیحاتی داد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش از اتمام فرایند هدایت تحصیلی برای دانش‌آموزان پایه نهم خبر داد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: تغییرات روی کتب درسی انجام شده است و ثبت سفارش کتب درسی تا مرداد به اتمام می‌رسد.
سرمربی پرسپولیس به مهاجم تیمش ۲۴ ساعت فرصت داد تا تکلیف تمدید قرارداد با تیم را مشخص کند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:حدنگاری خواست نظام است که توأمان منافع مردم و کل کشور را تأمین می‌کند و باید به عنوان یک راهبرد فرا قوه‌ای از سوی دستگاه‌های مرتبط جدی گرفته شود.
ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، در مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم گفت پی‌اس‌جی به هیچ وجه نمی‌خواهد کیلیان امباپه را مجانی از دست بدهد.
مربیان خارجی پرسپولیس در اعلام نظری مشترک حاضر به تمدید قرارداد مالی خود به ریال نیستند.
تعدیل شدن دیدگاه‌های ایران‌اینترنشنال حاکی از آن است که عربستان‌سعودی پیش از انعقاد قرارداد با ایران، با اجرای پروژه رسانه‌ای، از این شبکه خواسته تا در جهت تضعیف جمهوری اسلامی و برهم زدن امنیتش در منطقه و در عرصه بین‌المللی تلاش کند. پس از امضای قرارداد، عربستان برای رفع تهدید منافع خود، نیازمند این امنیت منطقه‌ای و ثبات سیاسی بود؛ به همین دلیل سیاست جدید، پایان پروژه رسانه‌ای شبکه وابسته‌اش در جهت سرنگونی نظام سیاسی ایران است.
وزیر نفت گفت: از تکمیل ۱۲ میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
وزیر نفت گفت: از تکمیل ۱۲ میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مرجعیت معلم به رفتار خود معلم وابسته است و مشکل معیشت معلم باید توسط مجلس و دولت حل شود، اما در این میان نباید از منزلت و مرجعیت معلم غفلت کنیم.
معاون سیاسی فرماندار ویژه ری گفت: اگر دست فروشان به تذکرات ما گوش دادند و دیگر در این نقاط حساس و پر تردد شهر سد معبر نکردند و به خیابان‌های فرعی اطراف به کسب و کار خود پرداختند از آن‌ها تشکر بعمل آمده و نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام خواهیم کرد و آین آمادگی را داریم که در میدان‌های تره بار غرفه‌هایی را تحویل دهیم تا به کسب و کار خود بپردازند.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: عملیات رفت و روب محل برگزاری نماز عید فطر در مصلای تهران تا ساعتی دیگر به پایان می‌رسد.
مدیر گروه مقاوم‌سازی پل‌ها و ابنیه بزرگراهی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، از اتمام مطالعات مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای ۴۳ تقاطع از میان ۶۶ تقاطع نیازمندِ بهسازی خبر داد.
سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اگر اراذل و اوباش برنامه دارند و می‌خواهند خودشان را به رخ بکشند مطمئن باشند با شدت با آن‌ها برخورد خواهد شد.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از سازمان هواپیمایی خواست هرگونه تخلف گرانفروشی یا عدم عرضه بلیت‌های هواپیمایی را با اولویت به سازمان تعزیرات معرفی کنند.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی تا پایان خردادماه به اتمام خواهد رسید.
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران از اتمام فرایند تصویربرداری از دفاتر دست‌نویس اسناد رسمی خبر داد.
رشت- معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه اتمام پروژه راه آهن گیلان در توسعه تبادلات خارجی بسیار موثر است، گفت: در آینده شاهد پیشرفت قابل قبولی در حوزه های گوناگون در این استان می شویم.
دیروز فرابورس ایران میزبان پذیره‌نویسی اولین صندوق املاک و مستغلات کشور با نماد «ارزش مسکن» بود که در دقایق ابتدایی نخستین روز از پذیره‌نویسی شاهد به فروش رفتن ۳۰ میلیون واحد سرمایه‌گذاری این صندوق و اتمام موفقیت‌آمیز این پذیره‌نویسی بودیم.
وزارت دفاع روسیه در ماه مه از آزمایش موفقیت‌آمیز یک موشک مافوق صوت با مسافت هزار کیلومتر خبر داد و چند روز بعد فرمانده ناوگان شمالی روسیه گفت که این سامانه تا پایان سال میلادی جاری به خدمت گرفته خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ