شهردار منطقه ۱۷ از تکمیل فاز اول پروژه اصلاح هندسی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه نواب خبر داد و گفت: این پروژه به‌منظور کاهش تصادفات و ترافیک به اتمام رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: اکنون ۴ حلقه چاه فاز ۱۱ پارس جنوبی تکمیل شده و تا پایان مردادماه امسال تولید زودهنگام از این فاز آغاز می شود.
اجرای نخستین پروژه تولید مواد اولیه شیر خشک اطفال در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی در دو فاز، کشور را ۱۰۰ درصد از واردات این مواد بی‌نیاز می‌کند و صرفه‌جویی ارزی به همراه خواهد داشت.
طبق اسناد به جا مانده حدود یک قرن بعد از تکمیل مرحله سوم ۲۰ عدد از سنگ‌های آبی استون‌هنج فاز ۲ به منطقه نعل اسب شکل افزوده شد که امروزه تنها نیمی از این سنگ‌ها باقی مانده است. البته در این میان اثری از گودال‌های کنده شده که ظاهرا برای کار گذاشتن سنگ‌های آبی بوده، اما به دلایل نامعلومی هیچ‌گاه این کار صورت نپذیرفته، به چشم می‌خورد که این اثر به سال ۱۵۰۰ قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد.
سرخیو ریکو، دروازه‌بان پی‌اس‌جی، که مدتی پیش از کما بیرون آمده بود امروز با ترخیص از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد.
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم، ایمیدرو به همراه شرکت های وابسته و تابعه موفق به تکمیل بیش از ۵۰ طرح و پروژه معدن و صنایع معدنی در سراسر کشور شده است.
خجسته مهر، توسعه فاز 11 پارس جنوبی را نتیجه اعتماد به متخصصان ایرانی خواند و گفت:با تکمیل توسعه این فاز روزانه ۵۶ میلیون متر مکعب به تولید گاز کشور افزوده ودرآمد سالانه۵ میلیارد دلاری دارد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: پیش بینی ما این است که تا ۱۵ تیرماه با تکمیل ثبت نمرات دانش آموزان در سامانه، بتوانیم تا پایان تیرماه نمون برگ هدایت تحصیلی را صادر کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تحت پوشش قرار گرفتن فیبر نوری استان گلستان تا پاییز سال جاری خبر داد.
باشگاه پرسپولیس از تمدید قرارداد په‌په لوسادا خبر داد.
وزیر انرژی اردن اعلام کرد که نخستین فاز از پروژه اتصال شبکه برق این کشور به عراق تا ماه آگوست تکمیل خواهد شد.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تکمیل ۱۷ پروژه راهسازی این استان نیازمند بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار است.
وزیر نفت گفت: از تکمیل ۱۲ میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
وزیر نفت گفت: از تکمیل ۱۲ میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
آبادان - رئیس جمهور گفت: تکمیل و افتتاح فاز دوم پالایشگاه آبادان جلوه جلوگیری از خام فروشی و رشد فعالیت‌های دانش بنیان در کشور است.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، به صورت آنلاین، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از تکمیل فاز نهایی پارک علم و فناوری حوزه سلامت خبر داد و گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان این دانشگاه توانسته‌اند به تراز مثبت اقتصادی برسند.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از تکمیل فاز اول بازآفرینی کارخانه سیمان ری خبر داد و گفت: به محض اینکه فاز دوم به سرانجام برسد، افتتاح خواهد شد.
مدیرعامل شرکت پایندان وابسته به هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان گفت: با تحویل این واحد، حدود ۱۳ میلیون متر مکعب گاز به شبکه سراسری کشور تزریق می‌شود.
این انفجار کنترل شده جهت تسریع در ساخت معابر اصلی و تکمیل شبکه‌های زیر ساخت و در نهایت اتمام آسفالت در تقاطع شبدری خیابان شماره یک، امروز بین ساعت ۱۴ الی ۱۷ بعد از ظهر، توسط اکیپ‌های متخصص انجام می‌شود.
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از بهره‌برداری فاز نخست طرح ساماندهی روددره فرحزاد تا بهار آینده خبر داد و گفت: فاز نخست پروژه از پل آبشار تا پل خوشمرام تکمیل خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت از تکمیل توسعه فاز یک میدان آزادگان جنوبی تا پایان نیمه نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد.
شنبه این هفته نیز شهردار تهران فاز نخست پایانه اکباتان را افتتاح کرد پروژه‌ای که از سال ۹۷ تکمیل آن از سوی مدیران شهری دنبال می‌شد، اما در مراسم بهره برداری از این پایانه به عنوان یک پروژه متروک و خاک خورده نام برده شد که در این دوره از مدیریت شهری به اتمام رسیده است.
کرمان - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فاز دوم موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان تکمیل می شود که این پروژه نیازمند ۸ میلیارد تومان اعتبار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ