شهردار منطقه ۸ شهرداری تهران از اتمام چهار پروژه عمرانی در این منطقه خبر داد و گفت: ظرفیت بازار و میادین سطح منطقه بررسی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شیوه‌نامه یکپارچگی و تجمیع اراضی کشاورزی در سطوح استانی در حال انجام است و در حال حاضر تقریبا چهار فصل آن به اتمام رسیده است.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از دستگیری چهار مامای غیرمجاز در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: این افراد سقط جنین عمدی انجام می‌دادند.
فرد چهارمی هم همراه این سه نفر دستگیر شده است که این فرد با این سه نفر برای این اقدام ضداخلاقی و مغایر با اعتقادات مردم همکاری داشته است.
با اتمام دور گروهی لیگ ملت‌ها برنامه مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.
در مراسمی با حضور مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) و شرکت لبنیات پاستوریزه پاک، تفاهم نامه واگذاری چهار هزار دستگاه وانت زامیاد به این ارگان ها منعقد شد.
چهار هوادار اتلتیکو مادرید که در ماه ژانویه اقدام به آویزان کردن عروسکی با پیراهن وینیسیوس جونیور، ستاره رئال، از یک پل کرده بودند بازداشت شدند.
چهار هوادار اتلتیکو مادرید که در ماه ژانویه اقدام به آویزان کردن عروسکی با پیراهن وینیسیوس جونیور، ستاره رئال، از یک پل کرده بودند بازداشت شدند.
حبیب فرعباسی آرنج خود را به تیغ جراحان سپرد تا فصل برای او در فاصله چهار هفته تا پایان به اتمام برسد.
رئال مادرید قصد دارد قبل از پایان فصل، کار تمدید قرارداد با چهار بازیکن خود که قراردادشان رو به اتمام است را نهایی کنند.
محمد ربیعی اعلام کرد در پایان فصل و پس از اتمام قراردادش با مس رفسنجان، از این تیم جدا خواهد شد.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: با مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، چهار تیم سازمان جاسوسی موساد در داخل کشور شناسایی و دستگیر شدند.
چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی موساد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و بازداشت شدند.
چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی موساد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و بازداشت شدند.
چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی موساد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و بازداشت شدند.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از اتمام عملیات اجرایی پروژه احداث میدانگاه باغ فردوس خبر داد و گفت: احداث میدانگاه عابر پیاده در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع انجام شد.
با اتمام مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، رنکینگ جهانی تیم‌های حاضر در این مسابقات به روز رسانی شد و تیم ملی ایران با چهار پله سقوط، صدر آسیا را از دست داد.
امام جمعه مسجد مکی درباره واقعه ۸ مهرماه زاهدان، گفت: هیچ کس از ما نمی‌دانست و آمادگی هم نداشت که حادثه و اتفاقی پیش می‌آید ما نماز خواندیم و صحبت‌های ما هم در آرامش انجام شد و بعد از اتمام نماز معمولا اینجا اهل سنت نوافلی می‌خوانند و برخی در چهار رکعت اول بوده و برخی چهار رکعت را تمام کرده بودند که صدای تیراندازی به صورت مسلسل شنیده شد و ادامه پیدا کرد و مردم سراسیمه شده بودند.
رئیس حوزه قضائی رابر در استان کرمان گفت: چهار نفر شکارچی پس از شکار یک گراز در مسیر برگشت از شکار با محیط بانان اداره محیط زیست رابر مواجه شدند که در این حین یکی از شکارچیان به قتل رسید.
با انتقال پیکر‌های این شهدا به اداره کل پزشکی قانونی استان فارس، تیم مدیریت بحران استان تشکیل و کار شناسایی و تعیین هویت و علت فوت این عزیزان آغاز و در ساعت چهار صبح روز پنجشنبه پنجم آبان به اتمام رسید.
امام جمعه یاسوج گفت: چهار تا آدم فریب خورده فکر می‌کنند که می‌توانند پایه‌های این انقلاب را سست کنند آن‌ها در اشتباه هستند؛ همچنان که امام فرمود اینقدر هزینه نکنید خودتان را اذیت نکنید که چیزی عایدتان نمی‌شود آن‌هایی که دروغ پردازی کردند باید پاسخگو باشند آن‌ها باید پاسخگوی خون‌های ریخته شده باشند آن‌ها جنایت کردند احساسات جوانان را تحریک کردند و آشوبگری به راه انداختند.
بدون تردید شهرزاد مظفر یکی از شاخص‌ترین چهره ها در فوتبال و فوتسال زنان ایران است، نامی که بعد از اتمام قرارداد چهار ساله با کویت، حالا دوباره با پیشنهاد این کشور مواجه شده است.
قاتل ۲ طلبه مشهدی بالای چوبه دار
یادگار امام تبریز از لیست استادیوم های مجاز ایران برای برگزاری لیگ برتر خارج شد! این در حالی است که این ورزشگاه در دهه ۸۰ آماده بهره‌برداری شده و ورزشگاه جدیدی محسوب می‌شود!
به گواهی تاریخ، امام موسی بن جعفر(ع)، قربانی بیم و هراسی شد که هارون نسبت به از دست دادن حکومت خویش داشت اما ایشان چگونه برای حفظ تشیع مبارزه کرد که چنین بیمی نسبت به ایشان در خلفای عباسی برانگیخته شده بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ