رئیس صندوق نوآوری گفت: تنها ۵ درصد (۴۰۰ شرکت دانش بنیان) در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی فعالیت می کنند و به اعتقاد من با توجه به ظرفیتی که داریم، عدد کمی محسوب می شود و فاصله زیاد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ثبت نام در دوره شبیه‌سازی مدیریت کسب و کار توسط ستاد مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برای شرکت‌های دانش بنیان، آغاز شد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش ‌بنیان ریاست جمهوری و شرکت ملی پست طی تفاهم نامه ای مشترک برای ایجاد و راه‌اندازی «کارخانه نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته» همکاری می کنند.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از تدوین برنامه‌ای ویژه در جهت محرومیت زدایی خبر داد.
بر اساس اعلام معاونت علمی، ۴۹۰ شرکت دانش بنیان در مسیر رونق بخش دارو و درمان پیشرفته گام برداشتند.
بانک تجارت به‌عنوان یکی از نقش‌آفرینان اقتصاد کشور در سال ۱۴۰۱ همچون گذشته حمایت از صنایع مختلف و دانش بنیان و همچنین اقشار گوناگون جامعه را در راستای عمل به وظیفه عملیاتی خود قرار داد.
بانک تجارت به‌عنوان یکی از نقش‌آفرینان اقتصاد کشور در سال 1401 همچون گذشته حمایت از صنایع مختلف بزرگ و کوچک و دانش بنیان و همچنین اقشار گوناگون جامعه را در راستای عمل به وظیفه عملیاتی و تخصصی خود در دستور کار قرار داد.
اصفهان-امام جمعه موقت اصفهان گفت: از نظر نظامی و قدرت دانش‌بنیان به گونه‌ای پیش رفتیم که هفته‌ای یکبار رسانه‌ها کارهای جوانان دانش بنیان را اطلاع می‌دهند که چشم دشمنان را کور می‌کند.‌
یک شرکت دانش بنیان حوزه پزشکی اروپایی نوشته بود که ادعا دارد می‌توانند به کمک کپسول‌هایی با کمک جنین مادر و اسپرم پدر بچه، عمل لقاح مصنوعی را همراه با اصلاحات ژنتیکی طوری انجام دهند که نوزاد به جای رشد در شکم مادر، در کپسولی خاص روز‌های شکل گیری اش را سپری کند و به سلامت به دنیا بیاید و البته دارای ویژگی‌های ژنی خاص باشد.
مدیر طرح های کلان ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی از امکان ایجاد زیرساخت‌های ایستگاه شارژ خودروهای برقی توسط ۲۰ شرکت دانش بنیان خبر داد.
شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه فناوری اطلاعات، مخابرات و صنایع پیشرفته در ارمنستان حضور می یابند.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد ایران در توسعه فناوری‌های فوتونیک و مواد پیشرفته در منطقه ۵ پله صعود کرد.
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگارند؛ همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل بوده و کهنه نمی‌شود؛ اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگار هستند همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل وجود داشته و کهنه نمی‌شود اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد بازار حوزه ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته با تلاش ۱۶۹۴ مجموعه دانش‌بنیان رونق گرفت.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: در حوزه ژن درمانی و پیشرفت شرکت‌های دانش بنیان برنامه‌های پیشرانه جدی و جدیدی با سرمایه چند میلیون دلاری تدوین کرده ایم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: در حوزه ژن درمانی و پیشرفت شرکت‌های دانش بنیان برنامه‌های پیشرانه جدی و جدیدی با سرمایه چند میلیون دلاری تدوین کرده ایم.
۱۳ شرکت دانش بنیان فعال در عرصه پزشکی در نمایشگاه  Medica ۲۰۲۲ آلمان حضور یافتند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: شرکت‌های دانش بنیان در حدی آمادگی پیشرفت دارند که می‌توانند در اقتصاد کشور اثرگذار باشند.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری، ۴۵۹ مجموعه دانش‌بنیان برای رونق بازار بومی دارو و فرآورده‌های پیشرفته درمانی رقابت می‌کنند.
رویداد فناورانه خودروهای آینده با هدف هم افزایی توانمندی های سایپا و شرکت های دانش بنیان و به منظور بهره برداری از دانش و تخصص شرکت های فعال در حوزه نیازهای فناورانه صنعت خودرو، با مشارکت مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا و گروه خودرویی ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: درهم تنیدگی نظام نخبگانی و نظام حکمرانی و تحقق حکمرانی دانش بنیان ضامن پیشرفت کشور است.
سخنگوی دولت گفت: توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و پیشرفت بر پایه علم، از کارویژه‌های دولت است.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تلاش می‌کند راه را برای ورود نوآوری‌ها به صنعت ماشین‌سازی هموار کند تا این صنعت با پیشرفت و توسعه همراه شود.
رئیس‌ هوشمندسازی حمل و نقل ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته گفت: اقداماتی برای حضور شرکتهای حوزه حمل و نقل در مناقصات شرکت کنترل ترافیک را فراهم اوردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ