بانک تجارت به‌عنوان یکی از نقش‌آفرینان اقتصاد کشور در سال 1401 همچون گذشته حمایت از صنایع مختلف بزرگ و کوچک و دانش بنیان و همچنین اقشار گوناگون جامعه را در راستای عمل به وظیفه عملیاتی و تخصصی خود در دستور کار قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت گفت: شنیدن صداهای موافق و مخالف، همفکری و تبادل نظر لازمه پیشرفت کشور است.
سخنگوی دولت گفت: شنیدن صداهای موافق و مخالف، همفکری و تبادل نظر لازمه پیشرفت کشور است.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: انتظار ما این است که تا پایان سال میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت کارخانه آهن اسفنجی به بیش از ۳۵ درصد برسد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش ‌بنیان ریاست جمهوری و شرکت ملی پست طی تفاهم نامه ای مشترک برای ایجاد و راه‌اندازی «کارخانه نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته» همکاری می کنند.
بلاتکلیفی دو دهه‌ای پروژه ریلی رشت - آستارا، حجم زیادی از جریان سازی اقتصادی و تجاری اوراسیا در این مسیر را سرگردان کرده و حال باید منتظر بود و دید این پروژه با حضور روسها به سرانجام می رسد؟
سیف الله یکی از ساکنان غزنی افغانستان، یک ماشین زرهی بر پایه یک خودروی تجاری ساخته است که به گفته او پنج ماه و ۵۰۰۰۰۰ افغانی ( ۵۷۰۰ دلار ) برای او هزینه برداشت. او با حمایت سرکرده‌های طالبان قول ساخت ماشین آلات عجیب و غریب جدید را داده است.
نخست‌وزیر روسیه در دیدار با همتای چینی خود تأکید کرد روابط دو کشور پیشرفت بی‌سابقه‌ای داشته و حجم تبادلات تجاری پکن-مسکو امسال از ۲۰۰ میلیارد دلار عبور خواهد کرد.
وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه گذاری عمان، پیشرفت های ایران خودرو را شگفت آور خواند و گفت: محصولات تولیدی این شرکت قدرت رقابت با خودروهای جهانی را داراست و انتظار می رود سهم خیلی خوبی را در بازار کشورهای حوزه خلیج فارس و به ویژه عمان به دست آورد.
سرپرست مدیریت کل مؤسسه بنادر کویت بر اشتیاق کشورش به پیشرفت روابط تجاری کویت و امارات و ارتقای آن تأکید کرد.
خط ریلی شلمچه- بصره از پروژه هایی است که حائز اهمیت برای زیارت و تجارت بین دوکشور ایران و عراق است که با توجه به وضعیت پیشرفت احتمالا این خط تا پایان ۲۰۲۳ به بهره برداری می رسد.
بانک تجارت به‌عنوان یکی از نقش‌آفرینان اقتصاد کشور در سال ۱۴۰۱ همچون گذشته حمایت از صنایع مختلف و دانش بنیان و همچنین اقشار گوناگون جامعه را در راستای عمل به وظیفه عملیاتی خود قرار داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که تجاری سازی و تبدیل شدن به صادر کننده خدمات فضایی می تواند رشد و پیشرفت در صنعت فضایی کشور را تسریع کند.
اسکیپی دارای راداری با فناوری پیشرفته است که می‌تواند هر فلزی را در آب تشخیص دهد. همچنین یک دوربین با خود حمل می‌کند و قادر است بیش از ۲۴ ساعت در ارتفاع ۵۰ هزار فوتی (حدود ۱۵ کیلومتری) پرواز کند. این ارتفاع بیشتر از ارتفاع خطوط هوایی تجاری است.
به نظر می‌رسد دیگر امیدی به تحقق شعار‌های دولت نیست و باید پذیرفت که نمی‌توان فقط با فرافکنی‌ها و انداختن توپ غفلت و ندانم‌کاری‌ها در زمین دشمن، پاشنه در را به سمت دیگری چرخاند؛ بنابراین هم‌اندیشی تحلیلگران و مدیران سابق اقتصادی و بررسی تجارب اقتصادی موفق و حتی شکست‌خورده دولت‌های قبل و عزم و اراده واقعی تنها راهکار برون‌رفت از وضعیت فعلی است.
امروز اگر می توانیم به روسیه صادرات کاتالیست داشته باشیم، تولید کک اسفنجی را در کشور داریم، تاپ درایوهای پیشرفته تولید می کنیم و به تجهیز پالایشگاه ها در کشورهای دیگر می پردازیم، ثمره توجه به استفاده از توان و تخصص داخلی در قالب سیاست تولید بار اول است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: لایحه الحاق به شانگهای ۵۰ بخش دارد و وزارتخانه‌های مختلف توافقاتی انجام داده‌اند که در سفر آتی رییس‌جمهور پیشرفت آنها پیگیری خواهد شد.
رئیسی با اشاره به مانع تراشی‌ها و فشار‌های مستمر و پیچیده دشمن، از تلاش دولت مردمی برای پیشرفت کشور و رفع دغدغه‌های مردم گفت و اظهار داشت: دولت از سویی از موضع عزت در مذاکرات برای رفع تحریم‌ها حضور یافت و از سوی دیگر کشور را معطل میل و خواسته دشمن نگذاشت و تلاش کرد در عرصه‌های مختلف اقتصادی گشایش ایجاد کرده و با احیای روابط منطقه‌ای و همسایگی، مناسبات و تجارت خارجی را در راستای خنثی‌سازی تحریم‌ها گسترش دهد.
سخنگوی دولت با بیان اینکه هدف آشوب در ایران متوقف کردن روند پیشرفت کشور بود و ثابت کرد که راه دولت درست است زیرا فروش نفت و تجارت غیرنفتی افزایش یافته، گفت: بر اساس گزارش‌های امنیتی که از پیش از شروع این اغتشاشات تهیه شده، گزارش‌های مستندی ارائه شد، مبنی بر وجود برنامه‌ریزی‌های... متمرکز ایالت متحده امریکا و اسرائیل...، سرویس‌های جاسوسی این دو بودند. متاسفانه در این ایام اخیر هم برخی از کشورهای اروپایی، برخی از سرویس‌های جاسوسی‌شان و برخی کشورهای منطقه که هم سو با این‌ها فعالیت میکردند، حضور داشتند. همه اینها سرویس جاسوسی‌شان، اتاق مشترکی داشتند با اتاق‌های مشترک عملیاتی. در منطقه اتاق عملیات داشتند ولی اتاق عملیات اصلی در منطقه نبود و طراحی مشترکی انجام می‌دادند.
وزیر صمت با بیان اینکه تورم باعث شده مردم پیشرفت ها را در زندگی خود احساس نکنند، گفت: کسری تراز تجاری واردات و صادرات به ۱.۳ میلیارد دلار کاهش یافته است.
ماهشهر- نماینده مردم ماهشهر در مجلس گفت: عملیات لایروبی اسکله بندر تجاری خور سیف در این شهرستان با هدف پیشرفت احداث بندر تجاری این خور و رونق اقتصادی منطقه آغاز شد.
رئیس‌جمهور با اشاره به آمار‌هایی از پیشرفت علمی، رشد اقتصادی، کاهش تورم و افزایش همکاری‌های تجاری و بین‌المللی کشورمان، از همراهی صمیمانه مردم با دولت بخصوص در اجرای اصلاحات اقتصادی تشکر کرد و گفت: دشمنان ایران در اغتشاشات اخیر نیز به دنبال ایجاد زحمت برای کشور بودند، اما مردم با صبر و ایستادگی همچون گذشته آن‌ها را ناکام کردند.
فرمانده هوانیروز با اشاره به نصب همه امکانات بالگردهای پیشرفته دنیا بر روی بالگردهای ارتش گفت: هوانیروز امروز با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعت دفاعی قادر به تولید بالگرد است.
رئیس جمهوری روسیه گفت نخستین هیئت نمایندگی تجاری بزرگ در ماه مه سال ۲۰۲۲ از ایران بازدید کرد که در جریان آن، اعضای هیئت روسی توسعه صنایع به ویژه در عرصه فناوری‌های پیشرفته در موسسات ایرانی را مورد توجه قرار دادند.
رئیس‌جمهور خطاب به همتای ازبکستانی خود، گفت: پیشرفت شما را پیشرفت خودمان می‌دانیم و برای توسعه روابط دو کشور هم مانعی را نمی‌شناسیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ