۱۳ شرکت دانش بنیان فعال در عرصه پزشکی در نمایشگاه  Medica ۲۰۲۲ آلمان حضور یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز ۱۳ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی شرکت دامداری تلیسه نمونه با حضور ۶۷ درصد سهامداران برگزار شد.
سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های عمومی اعلام کرد که ساعت کار خدمت حضوری تمامی کارکنان خود و سایر افراد شاغل (اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و...) را حداکثر تا ساعت ۱۳ قرار داده و مابقی ساعات کار موظفی را از طریق دورکاری (با تمهیدات لازم) جبران کنند.
مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) در روز ۱۴ خرداد در حرم مطهر آن امام راحل، میعادگاه همه کسانی است که بیعتنامه سالانه خویش را با شرکت در این مراسم عظیم و معنوی در محضر روح خدا و در جوار آرامگاه شهیدان و در محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی تجدید امضا می‌کنند. طبعا و به رسم همه ساله صد‌ها هزار نفر از پیروان امام عظیم الشأن در اقصی نقاط ایران و بسیاری از کشور‌های دیگر نیز که امکان حضور در مراسم حرم مطهر را ندارند با شرکت گسترده خویش در برنامه‌هایی که از سوی ستاد‌های استانی و یا از سوی علاقمندان به حضرت امام در خارج کشور اعلام می‌گردد، بر شکوه این مراسم ملی و بلکه جهانی می‌افزایند.
در پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های انتخابی گرنداسلم، ۱۳ تکواندوکار ایران مجوز حضور در مسابقات اصلی را کسب کردند.
تاکنون ۱۳ تیم برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه های کشور در سال ۱۴۰۲ اعلام آمادگی کرده اند.
تاکنون ۱۳ تیم برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه های کشور در سال ۱۴۰۲ اعلام آمادگی کرده اند.
رقابت های انتخابی برای تعیین ترکیب تیم ملی تنیس روی میز در بازی های آسیایی در حالی برگزار می شود که یک بازیکن ۱۳ ساله هم در میان شرکت کنندگان حضور دارد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
مسابقات جودو بین باشگاهی مردان (جام خلیج فارس) طی روزهای پنجم و ششم اسفندماه با حضور تیم های خارجی و داخلی برگزار خواهد شد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از حضور ۱۳ هزار امدادگر در مراسم ۲۲ بهمن خبر داد.
تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم ملی در دو گروه به رقابت‌های بین المللی در کشورهای امارات و ترکیه اعزام می شوند.
مهلت ثبت نام از نامزدهای تصدی ریاست فدراسیون با ثبت نام ۱۳ نفر هفته گذشته به پایان رسید تا پرونده نفرات برای طی شدن روال اداری آن به وزارت ورزش ارسال شود.
رسول جلیلی به گفت: تعدادی نیروی موقت به حراست دانشگاه اضافه شده که البته از طریق فراخوان این نیرو‌ها جذب نشده‌اند و صرفا از طریق یک شرکت تامین نیرو کرده‌ایم.
نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به اینکه برخورد قاطع قوه قضائیه با عوامل اغتشاشگر ضرورت دارد، گفت: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان پایانی بر تحرکات اغتشاشگران است.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: همان طور که حضور حماسی مردم در ۹ دی ۸۸ آتش فتنه‌ها را خاموش کرد، حضور حماسی مردم در روز ۱۳ آبان نیز فتنه‌ها را کنار می‌زند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان حضور یافت.
رئیس قوه قضائیه در صفوف مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان حضور یافت.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران حضور یافت.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آغاز شد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، از مردم سراسر کشور دعوت کرد در مراسم «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» شرکت کنند.
دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال نشسته ایران با حضور ۱۳ ورزشکار از روز جمعه آغاز شد.
شیراز - ۱۳ نفر برای حضور در انتخابات ریاست هیات فوتبال استان فارس ثبت نام کردند و از فردا مراحل بررسی صلاحیت آنها آغاز می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ