یک شرکت دانش بنیان حوزه پزشکی اروپایی نوشته بود که ادعا دارد می‌توانند به کمک کپسول‌هایی با کمک جنین مادر و اسپرم پدر بچه، عمل لقاح مصنوعی را همراه با اصلاحات ژنتیکی طوری انجام دهند که نوزاد به جای رشد در شکم مادر، در کپسولی خاص روز‌های شکل گیری اش را سپری کند و به سلامت به دنیا بیاید و البته دارای ویژگی‌های ژنی خاص باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درود به آزادمردانی که در برابر دهر تعظیم نمی کنند. در برابر قدرت زانو نمی زنند. از مرگ وحشتی ندارند و فقط از خدا هراس دارند و فقط به خدا پناه می برند. چه زیباست آزاد زیستن و چون گل شکفتن و همچون نسیمی به سادگی جان به جاندار تسلیم کردن! چه زیباست زنجیرهای اسارت را با اسلحه شهادت پاره کردن و اسماعیل وار در قربانگاه عشق خدا جان باختن و با قدرت روح بر عرش اعلاء پرواز کردن...
پس از جدایی سعید سحرخیزان از هوادار، این تیم جای او را با یک بازیکن جوان دیگر پر می‌کند.
موضوع الزام حجاب همچنان که الزام قانونی است، الزام شرعی است؛ بنابراین بر خلاف تظاهر خاتمی به مخالفت با اقدام امروز حکومت، او با اصل الزام شرعی حجاب (حکم الهی) مخالفت می‌کند و نعوذبالله حکم الهی را خلاف عقل و مصلحت می‌شمارد.
قانونگذار برای خریداری که در سند مالکیتش متراژ ملک کمتر از متراژ واقعی نوشته شده باشد حق و حقوقی تعیین کرده است.
از مدت‌ها پیش در خانه الهیه است؛ زمانی با عباس امیرانتظام، زمانی با صدایش از زندان و حالا با یادش. مدال‌ها، عکس‌ها و تصاویر روی میز و گوشه و کنار، لوح‌های تقدیر، انگشتر‌ها و عینک و کفش‌های دست ساز و کتاب و آن آدمک ایستاده با لباس‌های نصفه و نیمه آبی رنگ و تمام یادگاری‌های زندان در ویترین بزرگ خانه احاطه‌اش کرده‌اند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که برای دوره مدیرعاملی حجت کریمی نیز لایحه شکایت نوشته شده است.
دنزل دامفرایس از بازی برابر کرواسی در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها هیجان‌زده است، هم از این بابت که پیراهن کشورش را می‌پوشد و هم به خاطر این که با رفقایش روبرو می‌شود.
موشک خالی و بدون شعار موشکی بود که توجیه آن در میان ملت‌ها منطق تدافعی داشت. اما نوشتن آن شعار روی موشک، آن را به ابزار تهاجمی تبدیل کرد. آن‌هم در شرایطی که دنیا در سمت ایران ایستاده بود و اسرائیل را نکوهش می‌کرد که چرا با توافق هسته‌ای مخالف است. درست در شرایطی که اسرائیل منزوی بود و نیاز داشت حرکت و اقدامی به کمک آن‌ها بیاید تا پروژه «امنیتی‌سازی» از پرونده ایران را در جهان تقویت کند.
به گفته محققان کتیبه‌ای بر روی یک زره سینه ۱۱۰۰ ساله که در قلعه‌ای ویران شده کشف شده ممکن است حاوی یکی از اولین نمونه‌های شناخته شده متن سیریلیک باشد.
شهید جانی بت اوشانا که پیکرش به تازگی کشف و شناسایی شده است، دست‌نوشته‌ای از خود پیش از انجام عملیات به یادگار گذاشته است.
این بار انگار بسم‌الله از ته دل اثر کرد. تلفن را برداشتی. خودت هم تعجب کردی که چرا امروز گوشی‌ت سایلنت نیست. یک ساعت بعد بی‌منت سر صحنه بودی و همزمان با تست گریم، صبحانه خوردی و دیالوگ‌ها را تمرین کردی. هم لهجه را شیرین کردی، هم به جمله‌ها طنز بخشیدی.
دانشمندان فرآیندی مبتنی بر هوش مصنوعی را توسعه داده‌اند که از روی تصویر ۳ بعدی چهره افراد، سن بیولوژیکی را محاسبه می‌کند.
جوان فلسطینی ۲۰ ساله که امروز پس از اجرای عملیات ضدصهیونیستی به ضرب گلوله به شهادت رسید، پیش از شهادت از فلسطینی ها خواسته بود که هرگز حتی برای یک لحظه اشغالگری را فراموش نکنند.
زلاتان ابراهیموویچ معتقد است که آرژانتین با لیونل مسی در نهایت قهرمان جام جهانی خواهد شد و این از قبل مشخص بوده است.
روزنامه الرایه قطر از هواداران تیم ملی این کشور درخواست کرد تا با حضور در استادیوم‌ البیت، نشان بدهند که جام جهانی قطر استثنایی است.
اعضای تیم استقلال بعد از گلزنی مقابل ذوب‌آهن از مهدی مهدی‌پور تشکر کردند.
مدیر کل سیاسی کمیسیون ماده ده احزاب وزارت کشور گفت:‌ پیش‌نویس قانون برگزاری تجمعات نوشته شد و یکی از سرفصل‌های مهم این پیش‌نویس درباره مسئولیت برگزاری تجمعات است که بر عهده نیروی انتظامی قرار داده شد.
مدیر کل سیاسی کمیسیون ماده ده احزاب وزارت کشور گفت:‌ یکی از اقدامات کمیسیون ماده ده احزاب در شش ماه گذشته، تدوین پیش‌نویس برگزاری تجمعات بود که این پیش‌نویس در نهایت نوشته شد. در گذشته این موضوع تعیین تکلیف نشده بود اما امیدواریم با تنظیم پیش‌نویس قانون برگزاری تجمعات جمع‌بندی نهایی صورت بگیرد.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: یکی از اقداماتی که از شش ماه پیش صورت گرفت تدوین پیش نویس آئین‌نامه تجمعات بود که در حال حاضر این پیش نویس ارائه شده و امیدواریم که فرآیند تصویبش انجام شود.
تختی با ورزش و کشتی در باشگاه پولاد آشنا شد. وی که پیش از این گود‌ها و زورخانه‌های فراوانی دیده بود و شیفته تواضع و افتادگی پهلوانانی کشتی و ورزش باستانی شده بود، برای نخستین‌بار در سال ۱۳۲۹ به باشگاه پولاد (واقع در خیابان شاپور سابق) رفت و به دلیل علاقه و استعداد وافری که به کشتی نشان داد مورد توجه مرحوم حسین رضی‌زاده مدیر آن باشگاه قرار گرفت.
قالیباف تأکید کرد: بنابراین اگر برنامه هفتم توسعه کل کشور را به روال گذشته بنویسیم حتی اگر در مجلس و دولت انقلابی هم باشد هیچ خاصیتی ندارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر برنامه هفتم توسعه کل کشور را به روال گذشته بنویسیم هیچ خاصیتی ندارد.
میرسلاو بلاژویچ، مربی افسانه‌ای فوتبال، با انتشاری پستی در فیس بوک اعلام کرد که از شرایط جسمی خوبی برخوردار نیست.
یکی از تصاویر جذاب تمرین پرسپولیس مربوط به صحبت‌های یحیی با آنالیزورش در حاشیه تمرین بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ