معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد بازار حوزه ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته با تلاش ۱۶۹۴ مجموعه دانش‌بنیان رونق گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک ملی ایران در چهار ماهه ابتدایی سال جاری در راستای تحقق شعار سال «مهار تورم،رشد تولید» و بهبود وضعیت شرایط تولید در کشور،اقدام به اعطای تسهیلات با سرفصل های مختلف کرده است.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه نمی‌توانیم با تکیه صرف به منابع دولتی انتظار رونق اقتصاد دانش‌بنیان را داشت، گفت: هدفگذاری ما در صندوق نوآوری جهت دهی به نظام تامین مالی است.
طلای سیاه امروز با قیمت 84.29 دلار در هر بشکه وارد بازار شد. رقمی که پنچمین هفته صعودی را برای بازار این محصول رقم زد. حتی به گفته برخی کارشناسان با توجه به کاهش عرضه نفت، بازار در آینده شاهد رشد بیشتر قیمت برای طلای سیاه خواهد بود.
بازار تابستانی شاهد رونق انتقال بازیکنان کره‌ای است. انتقال کیم مین جائه به بایرن و کانگ این لی به پی اس جی، این ادعا را تایید می‌کند.
رشت- استاندار گیلان با تاکید بر لزوم بروزرسانی شیوه آبیاری در بخش کشاورزی گفت: رونق بخشی بازار برنج در گیلان چاره اندیشی شود.
اگرچه انتظار می رفت با برچیده شدن سیستم قرعه کشی و استفاده از سیستم نوبت دهی برای فروش خودرو با قیمت کارخانه، بساط دلال بازی در بازار خودرو جمع شود اما شواهد بیانگر چیز دیگری است.
پنجاه‌وچهارمین نشست مجازی بروکرهای شبکه فن‌بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
علی بهشتی روی گفت: اگر به کارکرد بازار سرمایه به درستی پرداخته شود، می‌توان نقدینگی را به سمت توسعه بازار اولیه سوق داد و با جمع آوری سرمایه‌های خرد مردم از طریق پذیره نویسی و خلق شرکت‌های جدید، زمینه را برای اشتغال زایی و رشد تولید فراهم کرد. در نهایت هم سرمایه‌گذاران از محل این سرمایه گذاری خود، عایدی مناسبی کسب خواهند کرد.
عطر‌های «الهام گرفته‌شده» بویی شبیه عطر‌های اصلی دارند. کسانی که قصد ندارند برای یک عطر اصل مبلغ هنگفتی بپردازند، این محصولات انتخابی هوشمندانه به نظر می‌رسد
نایب رئیس اتحادیه املاک با بیان اینکه برای کاهش التهاب بازار مسکن دولت باید مشوق هایی برای ورود سرمایه گذاران به تولید مسکن ارائه کند گفت: پیش فروش مسکن می تواند به رونق تولید مسکن کمک کند.
بر اساس آمارهای موجود کریدور «فناوری تا بازار ایرانیان» در مسیر تسهیل ورود محصولات دانش‌بنیان به بازارهای جهانی تاکنون ۴۲ هزار و ۹۰۴ خدمت به شرکت‌ها یا افراد متقاضی ارائه کرده است.
به منظور توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناوری و با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری پایگاه تجاری و فناوری بغداد راه‌اندازی شده است.
یک کارشناس مسکن گفت: بازار مسکن در سال ۱۴۰۲ قطعا در رکود نیست و قطعا شاهد افزایش ساخت وساز هستیم.
نزدیک شدن به بازار شب عید باعث شد شاخص مدیران خرید در بهمن‌ با جهش ۹.۴۶ واحدی به بالای عدد ۵۰ برسد و وارد منطقه رونق شود. بررسی وضعیت صنایع نشان می‌دهد صنعت نساجی بهترین وضعیت را داشته است.
در هفته‌های اخیر شاهد کمبود لاستیک در بازار کشور بوده‌ایم، کمبودی که در نهایت منجر به افزایش قیمت لاستیک در بازار آزاد شده است.
بنا به یک گزارش رسانه ای، شرکت های اسلحه سازی در غرب به لطف جنگ در اوکراین، تولید خود را گسترش داده اند.
بر اساس اعلام معاونت علمی ۱۷۳۵ مجموعه دانش‌بنیان به رونق بازار ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته کمک کردند.
نخستین دوره «رویداد تخصصی کارآفرینی در حوزه‌های امنیت غذایی، زیست‌فناوری و سلامت IHFEED 13 » بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد: ۲۷۱ شرکت تولیدکننده محصول نانو و ۶۴ شرکت سازنده تجهیزات نانو در کشور فعالیت می کنند و به بازار این صنعت رونق بخشیده‌اند.
یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تصمیم‌گیران کشور و نمایندگان مجلس باید در جهت رونق بازار سرمایه بیش از گذشته تلاش کنند.
بازار جاسوس افزار‌های تجاری که به دولت‌ها اجازه می‌دهد به گوشی‌های تلفن همراه حمله کرده و داده‌های آن را اصطلاحا جارو زده و استخراج نماید در حال رونق است. حتی دولت ایالات متحده نیز از جاسوس افزار‌ها استفاده می‌کند.
برنامه‌ای جامع با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری در مناطق آزاد و ویژه با رویکرد توسعه صادرات دانش‌بنیان طراحی شده است.
سیدی گفت: از منظر ارزش جایگزینی، اکثر سهم‌های بازار ارزنده هستند و قیمت فعلی بسیاری از سهم‌ها حتی به یک پنجم ارزش جایگزینی رسیده است. تقریبا کل بازار سرمایه نسبت به بازارهای جهانی ارزان بوده و بسیاری از سهم‌ها نیز نسبت به ارزش بازار سرمایه خودمان، ارزان هستند.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد با تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه در حوزه ورزشی، محصولات ایران ساختدر این حوزه توسعه می یابند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ