معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: در حوزه ژن درمانی و پیشرفت شرکت‌های دانش بنیان برنامه‌های پیشرانه جدی و جدیدی با سرمایه چند میلیون دلاری تدوین کرده ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای کمک به پوشش هر چه گسترده تر تلویزیونی لیگ برتر، برنامه چند بازی بزرگ فصل جدید این رقابت ها تغییر کرد.
سیمونه اینزاگی پس از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان چند روزی استراحت خواهد کرد تا آماده برنامه‌ریزی برای یک تابستان سخت شود.
تیم امید که چند روزی است، برنامه های آماده سازی خود را زیر نظر رضا عنایتی در کمپ تیم های ملی آغاز کرده امروز در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی می رود.
ژوزه مورایس و سایر اعضای کادر فنی سپاهان چند روز پس از دیدار برابر مس کرمان ایران را برای استراحت ترک کردند.
برنامه و داوران هفته ۲۴ لیگ برتر؛ استراحت چند داور سرشناس!
دانشمندان در خصوص شکل‌گیری، قدمت و ماندگاری حلقه‌های زحل نظر متفاوتی دارند؛ گروهی بر این باورند که حلقه‌های زحل ازلی هستند و بیش از چهار میلیارد سال پیش همراه با این سیاره شکل گرفته‌اند و زحل هرگز یک دنیای خسته‌کننده نبوده‌است. گروه دیگر بر این باورند که حلقه‌ها بسیار جوان‌تر هستند و در چند صد میلیون سال گذشته شکل گرفته‌اند. بر اساس این نظریه، حلقه‌ها به قدری جوان هستند که اگر دایناسور‌ها برنامه فضایی داشتند، زحل بدون حلقه را از طریق تلسکوپ‌های خود می‌دیدند.
یک کارشناس اقتصادی گفت: لجبازی مجلس برای برنامه توسعه هفتم و عدم تایید بودجه ۱۴۰۲ باعث می شود تا اقتصاد در دست دلالان بیافتد و همچنین اقتصاد کشور در حال نااطمینانی کامل به سر ببرد.
برنامه و اسامی داوران هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال اعلام شد.
نشست مربوط به پیگیری پروژه کمک داور ویدئویی با حضور هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون، روسای دپارتمان‌های بین‌الملل، حقوقی، نمایندگان دپارتمان‌های داوری و کمیسیون معاملات امروز برگزار شد.
بورسیه ورزشکاران پناهنده توسط IOC از طریق برنامه همبستگی المپیک تامین می‌شود و ورزشکاران برای تمرین و رقابت برای رسیدن به المپیک پاریس ۲۰۲۴ حمایت مالی می‌شوند.
طبق تخمین گزارش «برنامه ارزیابی آب جهانی سازمان ملل متحد»، «تا سال ۲۰۲۵ میلادی، ۸/ ۱میلیارد نفر در مناطقی با کمبود مطلق آب زندگی خواهند کرد. کمبود آب با تغییرات اقلیمی، بدتر و منجر به افزایش مهاجرت جهانی شده است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ممکن است اصرار ما در خصوص ارائه برنامه هفتم توسعه سبب شود تا ما به سمت تصویب بودجه چند دوازدهم برویم که علامت خوبی برای اقتصاد کشور نیست.
امروز و در ادامه رقابت‌های جام‌جهانی چند بازی دیگر از دور دوم مرحله گروهی جام‌جهانی برگزاری می‌شود.
در ادامه رقابتهای فوتبال جام بیست و دوم امروز چند بازی حساس برگزار می شود که ممکن است زمینه حذف یکی از مدعیان بزرگ را فراهم کند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: در حوزه ژن درمانی و پیشرفت شرکت‌های دانش بنیان برنامه‌های پیشرانه جدی و جدیدی با سرمایه چند میلیون دلاری تدوین کرده ایم.
تیم کشتی صربستان به دلیل ابتلای چند کشتی گیرش به ویروس کرونا در جام جهانی کشتی فرنگی حضور نخواهد داشت.
یک منبع آگاه اعلام کرد گروه اپک پلاس قرار بود در ماه آگوست روزانه ۴۳.۸۵۴ میلیون بشکه نفت به بازار جهانی عرضه کند اما از این برنامه ریزی چند میلیون بشکه عقب است.
تیم ملی فوتبال ایران بعد از چند جلسه تمرین در تهران، راهی اتریش می‌شود و یک هفته مانده به شروع مسابقات جام جهانی، به احتمال زیاد اردوی خود را در دبی برگزار می‌کند.
به تازگی گزارش جدیدی از وجود چند برنامه اندرویدی مخرب در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است.
مدیر برنامه های آنتونیو رودیگر فاش کرد که او پیشنهادات مالی بسیار بهتر را به خاطر رئال رد کرد.
دو شرکت آمازون و مایکروسافت برنامه مفصل خود برای ایجاد چند مرکز داده جدید را در ایرلند کنار گذاشتند، زیرا این کشور با مشکل کمبود برق مواجه است.
دو شرکت آمازون و مایکروسافت برنامه مفصل خود برای ایجاد چند مرکز داده جدید را در ایرلند کنار گذاشتند، زیرا این کشور با مشکل کمبود برق مواجه است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، نقش خانواده و بانوان را در این مسئله محوری دانست و اظهار کرد: دولت در چند محور برنامه ریزی کرده است که از جمله آن می‌توان به تضمین بیمه درمان ناباروری ۳.۵ میلیون زوج نابارور، بیمه مادران تا پایان دوران شیردهی، بیمه فرزندان تا پنج سالگی و پوشش بیمه‌ای کامل هزینه‌های زایمان طبیعی اشاره کرد.
جلسات مدیر برنامه‌های چند بازیکن خاص لیگ برتری با ادمین‌های کانال‌های پر طرفدار باشگاه‌ها در فضای مجازی نقش ویژه‌ای در افزایش مبلغ برخی قراردادها داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ