معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش ‌بنیان ریاست جمهوری و شرکت ملی پست طی تفاهم نامه ای مشترک برای ایجاد و راه‌اندازی «کارخانه نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته» همکاری می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چذابه - رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از راه‌اندازی هیئت‌های صلح در مرزهای اربعین حسینی استان همزمان با حضور زائران خبر داد.
رئیس پژوهشگاه ICT در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران خواستار بهره‌مندی از تجربیات iHiT برای راه اندازی نمایشگاه دائمی و شو روم فاوا کشور شد.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ایجاد فرصت شغلی و تربیت نیروی انسانی ماهر از مهم‌ترین اهداف ایجاد هنرستان‌های جوار کارخانه است.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از ایجاد ۳ دفتر خدماتی مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد و گفت: با راه اندازی این دفاتر، حداقل برای ۴۰ نفر مستقیم شغل ایجاد می شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به راه اندازی ۲۰۶۰ خانه محیط زیست در سراسر کشور گفت: باید بتوان از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقای جایگاه محیط زیست بهره گرفت.
دستگاه تونل باد مادون صوت در آزمایشگاه تخصصی ایرودینامیک دانشکده فناوری‌های نوین و مهندسی هوافضای دانشگاه شهیدبهشتی راه‌اندازی شد.
معاون استاندار قم ابراز داشت: کمیته حجاب و عفاف در ادارات استان قم راه اندازی شده و همه دستگاه‌ها باید نمایندگان خود را معرفی کنند که تکالیفی در حوزه محیط اداره شامل کارمند و ارباب رجوع و همچنین در قبال زیر مجموعه‌های خود در بیرون از ادارات بر عهده دارند. مقیمی با بیان اینکه موضع ما در حوزه حجاب و عفاف رعایت قانون است افزود: این امر پذیرفتنی نیست که اداره‌ای بگوید من نسبت به نحوه پوشش ارباب رجوع خود وظیفه‌ای ندارم.
معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات گفت: طرح ملی آموزش برنامه نویسی دانش آموزان با همکاری وزارت ارتباطات و صداوسیما از نیمه تیرماه راه اندازی می‌شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
با بهره‌برداری از یک کارخانه دانش‌بنیان، خطوط تولید چند محصول مهم پزشکی در حوزه قلب و عروق، برای اولین‌بار در کشور راه‌اندازی شد.
مجید نظرزاده با ابتکار و ایده خلاقانه و از طریق آزمون و خطا در باغچه کوچک خانه‌اش، توانسته رؤیا‌هایی بزرگ را شکل بدهد و حتی کارخانه تولید کود ارگانیک راه‌اندازی کند. چرا که علاوه بر وجود انواع گیاهان، نوعی از کرم‌های خاکی در باغچه وجود دارد که به جز تولید کود، باعث شده اعضای این خانواده هیچ زباله تری نداشته و مخزن زباله‌شان همیشه خالی از پسماند باشد.
«ای او اس» (EOS) تولید سیستم ضد پهپاد ساخت استرالیا را با نام «اسلینگر» (Slinger) در کارخانه خود در کانبرا راه‌اندازی کرد.
آشتیانی گفت: جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد زیرساخت‌های دفاعی و چندجانبه و تقویت بنیه تسلیحاتی جمهوری عربی سوریه آماده همکاری با این کشور در زمینه ساخت کارخانه و راه‌اندازی خطوط تولید محصولات راهبردی دفاعی در راستای افزایش امنیت مردم سوریه است.
برزیل یکی از کشورهای جهان با بالاترین نرخ های ابتلا به عفونت تب دنگی است و به عنوان نمونه، بیش از دو میلیون مورد در سال 2022 گزارش شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: درباره جزئیات تفاهم با ونزوئلا بیان کرد: کارخانه تولید کاغذ را به صورت مشترک در آنجا راه‌اندازی می‌کنیم و ۸۰ درصد کار جلو رفته است.
رمین پاپِرگر، مدیرعامل کارخانه اسلحه‌سازی «راین‌مِتال» آلمان اعلام کرد که مذاکرات با کی‌یف به منظور راه‌اندازی خط تولید تانک به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو در اوکراین، روند «نویدبخشی» دارد.
مدیرعامل کارخانه اسلحه‌سازی آلمان از مذاکرات «نویدبخش» با کی‌یف درباره احداث خط تولید تانک به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو در اوکراین خبر داد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از ابلاغ اجرای پروژه ساخت کارخانه آهن اسفنجی در مدت کوتاهی خبر داد و گفت: با راه اندازی این کارخانه، زمینه اشتغال بیش از 1000 نفر فراهم می شود.
صنیع الدوله که برای نخستین‌بار کارخانه نساجی در ایران دایر کرده بود و طرح راه‌اندازی راه‌آهن سراسری را پیشنهاد کرده بود مقدمه جالبی بر نخستین بودجه ایران نوشته و بر ضرورت خارج‌کردن دخل و خرج عمومی از دست شاه و قراردادن آن در دست نمایندگان مردم تاکید کرد.
جنرال موتورز اولین کارخانه بزرگ خودروهای برقی را در کانادا راه‌اندازی کرد.
در دیدار وزیر صمت با معاون وزیر تجارت عمان، طرف عمانی آمادگی خود را جهت حضور کارخانه های ایرانی در عمان و راه‌اندازی خط تولید همراه با ارائه تسهیلات تعرفه‌ای، مالیاتی و اهدای زمین اعلام کرد.
رضا الفت نسب عضو اتحادیه کسب وکار‌های مجازی به کنایه می‌گوید: گویا قرار است کسانی که وی پی ان خریداری می‌کنند ازخرید خود راضی باشند! اگر این طور است چرا کارخانه وی پی ان سازی راه اندازی نشود؟
«محمدحسین مهدوی امین الضرب» صاحب نخستین کارخانه برق تهران بود و برای نخستین بار کارخانه ذوب آهن را در کشور راه‌اندازی کرد. او تاجری مشروطه خواه و تجدد طلب بود و مهم‌ترین یادگار او تلاش برای توسعه تجارت بخش خصوصی است.
خرید و راه اندازی ۲ کارخانه ۲۴۰ تنی تولید آسفالت در شرق و غرب پایتخت، همچنان در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ