اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از فوت یک نفر و مصدومیت یک نفر در ریزش متروپل خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، شدت تصادف به حدی بوده که از ۵ سرنشین خودرو آریو ۲ نفر در دم فوت شده و ۳ نفر دیگر بشدت مجروح و همچنین سه سرنشین سواری کوییک شامل یک زن و شوهر و کودک شان نیز بدلیل شدت جراحات در دم جانباخته بودند.
مقامات مکزیک روز پنجشنبه اعلام کردند که یک قطار با یک اتوبوس مسافربری کوچک در یک گذرگاه برخورد کرد که در نتیجه آن، هفت نفر کشته و ۱۷ نفر مجروح شدند.
بر اثر آنچه واشنگتن تصادف خودروی تاکتیکی در محیط آموزش نظامی در ایالت تگزاس آمریکا اعلام کرده است، یک نظامی این کشور کشته و ۵ نفر مجروح شده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی به یک مدرسه در غرب اوگاندا را که به کشته و مجروح شدن ده‌ها دانش آموز منجر گردید، به شدت محکوم کرد.
در پی ریزش جایگاه در جریان مسابقه فوتبال کودکان در شهر روستوف در جنوب روسیه، ۲۶ نفر از جمله ۱۵ کودک مجروح شدند و یک زن در حین انتقال به بیمارستان جان باخت.
در پی آتش گرفتن یک کامیون در بزرگراه آدانا- پوزانتی به سمت آنکارا، آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند. در زمان اطفای حریق، تصادف زنجیره ای در بزرگراه رخ داد.
در جریان انفجار خودرو، یک شهرک نشین به شدت مجروح شد و سپس جان خود را از دست داد.
در پی وقوع یک فقره درگیری مسلحانه طایفه‌ای در شهرستان دشت‌آزادگان خوزستان که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن دو تن دیگر شد، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.
به گفته «اریک آدامز»  شهردار نیویورک، بر اثر ریزش یک پارکینگ  در منطقه منهتن یک نفر کشته و پنج نفر دیگر مجروح شدند.
پلیس تایید کرد که در این تیراندازی پنج نفر کشته شده اند و حداقل شش نفر از جمله یک افسر با "جراحات مختلف" به بیمارستان دانشگاه لوئیزویل منتقل شده اند.
اراک- سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: حادثه رانندگی در کنارگذر شمالی اراک ۲ کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.
پلیس ایالتی کانادا اعلام کرد که بر اثر برخورد یک ون در شهر آمکوی کانادا، دو نفر کشته و ۹ نفر زخمی شدند.
صدای افغان نوشت: این رویداد صبح امروز در جریان برپایی یک همایش فرهنگی و تقدیر از خبرنگاران رخ داده‌است. شماری از خبرنگاران و شرکت‌کنندگان در این همایش از جمله چند تن از اعضای دفتر مرکز تبیان و خبرنگاران آوا زخمی شده‌اند و دست کم دو نفر نیز جان باخته اند.
مشهد ـ مدیر منطقه سوم آتش نشانی مشهد گفت: انفجار شدید دیگ بخار یک خشک‌شویی در مشهد منجر به کشته شدن یک کودک و مجروح شدن چند نفر شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری عامل حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.
صبح امروز ۷ بهمن ۱۴۰۱ رسانه ها از حمله مسلحانه‌ای به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر دادند. در پی این حمله یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. فرد ضارب دستگیر شده است.
صبح امروز ۷ بهمن ۱۴۰۱ رسانه ها از حمله مسلحانه‌ای به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر دادند. در پی این حمله یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. فرد ضارب دستگیر شده است.
انفجار کپسول گاز با ۷ کشته و یک مجروح در کنارک
مشهد ـ مسئول روابط عمومی اورژانس مشهد از تصادف در جاده کنه بیست مشهد با یک کشته و ۴ مجروح خبر داد.
یک منبع امنیتی گفت که جنگنده ترکیه ۵ بار این روستا را مورد حمله قرار داد که در نتیجه آن سه شکارچی زخمی و یک نفر کشته شد.
رسیدگی به این پرونده از آذر سال ۹۳ با گزارش یک درگیری در منطقه شهریار آغاز شد. بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد که درگیری میان پسر ۱۹ ساله‌ای به نام حبیب با مرد میانسالی رخ داده است که در این میان حبیب با ضربه چاقو وی را مجروح و روانه بیمارستان کرده بود، اما پس از ۳ هفته به علت شدت جراحت وارده مرد میانسال جان باخت و حبیب به اتهام قتل عمد بازداشت شد.
در اطلاعیه شورای تامین سیستان و بلوچستان درباره اتفاقات امروز در زاهدان آمده است: متاسفانه عده‌ای افراد فرصت‌طلب برای ایجاد اغتشاش و ناامنی وارد خیابان‌های اطراف شده که در این میان با شلیک افراد ناشناس، تعدادی از شهروندان و نیرو‌های حافظ امنیت مجروح شدند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: اینکه فکر کنند پلیس در ۲۰ دقیقه می‌تواند افراد را بازداشت و توجیه کند و آنها را به احکام اسلامی و حجاب آمر کند، تفکر و منطق اشتباهی است،کما اینکه این اقدام برای اعتماد عمومی و تعامل با مردم آسیب‌زا می‌شود.
در حادثه برخورد مین کنار جاده ای با یک دستگاه خودرو، یک نیروی امنیتی طالبان کشته و ۶ نفر هم مجروح شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ