در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز به علت ریزش 5 ساختمان در خلازیر ۴ نفر جان خود را از دست دادند و به سرعت از سوی دستگاه قضایی بازپرسی ویژه برای رسیدگی به ابعاد مختلف این حادثه انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران تصریح کرد: متاسفانه در حین اجرای این عملیات‌ها، یکی از ساختمان‌ها دچار ریزش شده و تعدادی از نیروهای انتظامی و شهرداری تهران زیر آوار محبوس می‌گردند.
دادستان تهران گفت: دادستانی به حادثه ریزش ساختمان در منطقه‌ خلازیر ورود پیدا کرده و بازپرس ویژه بدین‌منظور تعیین شده است.
درحال حاضر با توجه به حضور تیم‌های امداد و نجات در محل، عملیات جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار ساختمانی در حال اجرا است که تا به این لحظه تعداد چهار نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده و اقدامات برای نجات جان سایر افراد گرفتار در زیر آوار با سرعت در حال اجرا است.»
تبریز- یک ساختمان مسکونی در تبریز به دلیل گودبرداری غیراصولی ساختمان مجاور ریزش کرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اعلام ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در شهرستان بهارستان که تا کنون ۴ حادثه دیده داشته است، گفت: تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.
بهارستان- در این ویدیو تصاویری از آواربرداری در حادثه ریزش ساختمان در گلستان را می‌ببینید.
مشهد ـ جانشین فرماندهی انتظامی مشهد گفت: مردی ۳۸ ساله هنگام اجرای بتن‌ریزی سقف یک ساختمان در یکی از روستاهای حوالی مشهد به علت ریزش سازه ساختمان جان باخت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یادآور شد: متاسفانه در این حادثه سه نفر مصدوم شده و ۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند.
اهواز - معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار اهواز گفت: به منظور پیشگیری از حادثه، ساکنان ساختمان در معرض خطر ریزش خیابان حجت منطقه زیتون اهواز تخلیه شدند.
رسانه‌های فرانسوی از آتش‌سوزی و ریزش کامل یک ساختمان مسکونی چهار طبقه در شهر مارسی خبر می‌دهند.
به گفته رییس فدراسیون اسکی، ساختمان مشترک 6 فدراسیون ورزشی در خیابان نلسون ماندلا به دلیل احتمال ریزش تعطیل شده است.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تهران گفت: هر ۱۵۰ سال یک‌بار زلزله‌ای به بزرگی هفت ریشتر را تجربه کرده و با توجه به زلزله خوی و ترکیه، باید آمادگی داشته باشیم.
شهردار تهران گفت:احتمال ریزش بنا دور از ذهن است ولی ما سخت‌گیرانه‌ترین استانداردهای ایمنی را اعمال میکنیم.
رئیس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: پس از بررسی‌های سازه ساختمان شماره ۱۵۳ و نصب دوربین‌های پایشگر مشخص شد احتمال ریزش ساختمان کم است.
رئیس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: پس از بررسی‌های سازه ساختمان شماره ۱۵۳ و نصب دوربین‌های پایشگر مشخص شد احتمال ریزش ساختمان کم است.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از ریزش چند ساختمان بدنبال انفجار گاز در روستای کرکج تبریز خبر داد.
در پی فرو ریختن یک ساختمان پنج‌طبقه در شهر حلب، ۱۰ نفر از جمله یک کودک جان خود را از دست داده‌اند. علت حادثه نشت آب بوده و نیروهای امدادی در تلاش برای خارج کردن ساکنان ساختمان هستند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش یک ساختمان قدیمی دو طبقه در خیابان ملت خبر داد و گفت: خوشبختانه هر سه محبوس زنده از زیر آوار خارج شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش یک ساختمان قدیمی دو طبقه در خیابان ملت خبر داد و گفت: خوشبختانه هر سه محبوس زنده از زیر آوار خارج شدند.
یک ساختمان قدیمی دوطبقه در خیابان ملت تهران فرو ریخت.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدومیت پنج نفر به دلیل ریزش قسمتی از ساختمان دادگستری در منطقه امانیه اهواز خبر داد.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدومیت پنج نفر به دلیل ریزش قسمتی ساختمان دادگستری در منطقه امانیه اهواز خبر داد.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدومیت پنج نفر به دلیل ریزش ساختمان دادگستری در منطقه امانیه اهواز خبر داد.
مشهد ـ معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد گفت: ریزش بخشی از یک ساختمان سه طبقه در حال بازسازی واقع در مشهد منجر به مرگ کارگر جوان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ