علت حادثه به گفته کارگران حاضر در محل، گیرکردن پمپ موجود در حوضچه فاضلاب بوده که نفر اول وارد حوضچه شده و به علت بیرون نیامدن نفرات بعدی یکی بعد از دیگری وارد حوضچه می‌شوند و فوت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز به علت ریزش 5 ساختمان در خلازیر ۴ نفر جان خود را از دست دادند و به سرعت از سوی دستگاه قضایی بازپرسی ویژه برای رسیدگی به ابعاد مختلف این حادثه انتخاب شد.
سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی در محورهای استان خبر داد و گفت: این حوادث منجر به جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۳ نفر دیگر شد.
بر اثر تداوم گرمای شدید هوا در چند روز گذشته در برخی از ایالت‌های شمالی هند بیش از 150 نفر جان خود را از دست دادند.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث بحران دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: از ابتدای تیرماه تاکنون ۲۹ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی، دچار مسمومیت شدند که ۲ نفر جان خود را از دست داده اند.
امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم در خصوص مسمومیت‌ الکلی در این شهرستان اظهار کرد: متاسفانه به تازگی در این شهرستان ۶ نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکی تقلبی فوت شدند و 22 نفر هم تاکنون مسموم شده‌اند.
بهارستان- به دنبال ریزش ساختمان در گلستان استان تهران، تا این لحظه یک خانم جوان در حادثه ریزش آوار در گلستان فوت کرده و چهار نفر مصدوم شدند.
بهارستان- به دنبال ریزش ساختمان در گلستان استان تهران، تا این لحظه یک خانم جوان در حادثه ریزش آوار در گلستان فوت کرده و چهار نفر مصدوم شدند.
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهکیلویه و بویراحمد از فوت ۴ نفر و مصدومیت ۲۰ تن در پی برخورد تریلر با ۱۴ خودرو در یاسوج خبر داد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک آمار تصادفات عابر پیاده در سال ۱۴۰۱ و سال پیش رو در پایتخت را تشریح کرد.
شیراز- رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: بر اثر برخورد سواری پژو با خودروی تندر ۹۰ در محور مواصلاتی استهبان چهار نفر فوت کردند و یک نفر مجروح و روانه بیمارستان شد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت چهار نفر در سانحه رانندگی محور جلفا مرند خبر داد.
این حادثه شب گذشته اتفاق افتاده است و مسمومان به بیمارستان‌های کوثر، البرز، رجایی و کسری شهر کرج مراجعه کرده‌اند.
۱۳۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
برای درست کردن شله زرد زعفرانی مجلسی به مقدار زیاد باید نسبت‌ها را به ترتیب زیر زیاد کنید: مقدار شکر دو برابر برنج و مقدار آب پنج برابر برنج. اگر این نسبت را رعایت کنید می‌توانید هر میزان که شله زرد می‌خواهید را به خوبی عمل بیاورید.
تاکنون ۱۵ نفر فوت کردند که این آمار به تفکیک استان‌ها بدین ترتیب است؛ ۷ نفر در تبریز، ۴ نفر در تهران، ۲ نفر در همدان، ۱ نفر در ارومیه و ۱ نفر در قزوین.
خانه مسکونی واقع در خیابان مازندران منفجر شد که ۴ نفر از ۱۰ ساکن آن فوت کردند.
سازمان پزشکی قانونی کشور در گزارشی درباره مسمومیت‌های منجر به فوت در ۶ ماهه ابتدای سال اعلام کرد: در ۶ ماهه ابتدای سال جاری ۴۱۱۱ نفر به دلیل مسمومیت جان خود را از دست داده‌آند که از این تعداد ۳۲۴۳ نفر مرد و ۸۶۸ نفر زن بوده‌اند.
مقامات کره‌ای می‌گویند، پس از آن که جمعیت زیادی در یک کوچه باریک در نزدیکی هتل همیلتون، یک مکان مهم برگزاری این مراسم در سئول به جلو رانده شدند، مردم تا حد مرگ تحت فشار جمعیت قرار گرفتند و سبب شد تا عده‌ای کشته و بیش از ۷۰ نفر هم مجروح شوند.
با احتساب فوت این ۴ نفر که متاسفانه به دلیل شدت وخامت حالشان در بیمارستان از دنیا رفتند، مجموع فوتی های حادثه درگیری زندانیان با یکدیگر و آتش سوزی شنبه شب گذشته در زندان اوین به ۸ نفر رسید.
۴نفر از زندانیان زندان اوین که در پی درگیری بین زندانیان و آتش سوزی روز شنبه، آسیب دیده بودند و حالشان وخیم بود، عصر گذشته علیرغم رسیدگی های پزشکی در گذشتند.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: درحادثه واژگونی ون در حله عراق ۴ نفر جان باختند و۱۰ نفر نیز مصدوم شدند.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: درحادثه واژگونی ون در حله عراق ۴ نفر جان باختند و۱۰ مصدوم نیز مصدوم شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت:بر اثر تصادفات شب گذشته در تهران ۴ نفر فوت و ۲ نفر مصدوم شدند.
اهواز- مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از فوت چهار نفر بر اثر غرق‌شدگی در گتوند خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ