قرچک- صبح دوشنبه شش نفر در قهوه خانه ای در قرچک فوت شده اند و بررسی های اولیه نشان از گاز گرفتگی دارد اما کارشناسان در حال بررسی علت دقیق حادثه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از فوت ۶ نفر در انفجار گاز باغملک خبر داد.
تبریز- رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از فوت شش نفر در پی برخورد دو خودروی کامیون و پژو ۴۰۵ در آزادراه پیامبر اعظم (ص) محدوده شهرستان میانه خبر داد.
بر اثر تداوم گرمای شدید هوا در چند روز گذشته در برخی از ایالت‌های شمالی هند بیش از 150 نفر جان خود را از دست دادند.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث بحران دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: از ابتدای تیرماه تاکنون ۲۹ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی، دچار مسمومیت شدند که ۲ نفر جان خود را از دست داده اند.
امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم در خصوص مسمومیت‌ الکلی در این شهرستان اظهار کرد: متاسفانه به تازگی در این شهرستان ۶ نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکی تقلبی فوت شدند و 22 نفر هم تاکنون مسموم شده‌اند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک آمار تصادفات عابر پیاده در سال ۱۴۰۱ و سال پیش رو در پایتخت را تشریح کرد.
کرج- پیرو گزارش‌های واصله مبنی بر مسمومیت و فوت بر اثر مصرف مشروبات الکلی در کرج رئیس کل دادگستری استان البرز در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.
رئیس کل دادگستری استان البرز از بازداشت 6 نفر در رابطه با فوت و مسمومیت تعدادی در کرج خبر داد.
این حادثه شب گذشته اتفاق افتاده است و مسمومان به بیمارستان‌های کوثر، البرز، رجایی و کسری شهر کرج مراجعه کرده‌اند.
رباط کریم- تصادف یک دستگاه کوییک با کامیون در اتوبان ساوه سبب فوت یک مادر و کودک شش ساله و مصدومیت دو نفر دیگر شد.
۱۳۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
قرچک- معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک با تائید خبر فوت شش نفر در قهوه خانه ای در این شهرستان گفت: فوتی ها شامل دو خانم و چهار آقا و همگی از اتباع هستند و علت حادثه گازگرفتگی است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: ۱۱۳نفر براثر فوت ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن درسال ۱۴۰۱ به مراکزپزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده اند.
در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد فردی به علت دیدن فرزند ۶ ماهه خود به منزل پدرزنش مراجعه کرده که به علت ممانعت از ملاقات با فرزندش با خانواده همسرش درگیر شده و با استفاده چاقو مادر زن، پدر زن و برادر همسرش را به شدت مجروح که در اثر شدت جراحات وارده هر سه نفر در محل درگیری فوت شده اند.
مشهد ـ جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: تعداد جانباختگان حوادث رانندگی در خراسان رضوی ٢۶ نفر بوده که نسبت به سال گذشته ۶ نفر معادل ١٩درصد کاهش داشته است.
رئیس سازمان اورژانس کشور:‌ متاسفانه شاهد آن هستیم که یک مراسم سنتی که از سالیان گذشته برای مردم وجود داشته تا با هم معاشرت کنند الان به میدان جنگ تبدیل شده و این برای جهانیان عجیب است.
خانه مسکونی واقع در خیابان مازندران منفجر شد که ۴ نفر از ۱۰ ساکن آن فوت کردند.
متأسفانه در اثر این حادثه ۶ نفر شامل ۲ کودک، ۲ مرد و ۲ زن در حالت جمود نعشی، قبل از رسیدن آمبولانس فوت کرده بودند.
سازمان پزشکی قانونی کشور در گزارشی درباره مسمومیت‌های منجر به فوت در ۶ ماهه ابتدای سال اعلام کرد: در ۶ ماهه ابتدای سال جاری ۴۱۱۱ نفر به دلیل مسمومیت جان خود را از دست داده‌آند که از این تعداد ۳۲۴۳ نفر مرد و ۸۶۸ نفر زن بوده‌اند.
سخنگوی قوه قضاییه درباره حادثه اوین گفت: در حادثه دلخراش ۸ نفر فوت شدند و ۲۵ شناسایی شدند و برای آن‌ها پرونده تشکیل شده است و ممکن است که به این تعداد اضافه شود یا از این تعداد کم شود.
قوه قضاییه اعلام کرد که آتش سوزی‌های شامگاه شنبه ۲۳ مهر در زندان اوین منجر به درگذشت ۴ زندانی و مجروح شدن ۶۱ نفر دیگر شده است.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: در این حادثه ۲ نفر از شهروندان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲۲ نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با حضور ۱۶ نفر نیرو جهت اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر انتقال داده شدند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دو نفر از افراد بانکی‌ در موضوع سرقت از صندوق امانات بانک ملی بازداشت شدند و تحقیقات از آن‌ها در حال انجام است. موضوع رسیدگی به پرونده آن‌ها بحث سهل انگاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ