کمیته‌های مشترک و تخصصی از کمیسیون اقتصادی و وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکیل شد تا ظرف ۱۰ روز پیشنهادات مربوط به آنچه باید مشوق‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و نوشت: کمیته ویژه برای بررسی و پیگیری‌های تخصصی و دقیق‌تر مسأله، نسبت به تشکیل کارگروه‌های تخصصی ششگانه اقدام کرده است.
در دیدار وزیر دفاع بولیوی با دکتر دهقانی تشکیل کمیته مشترک همکاری در حوزه توسعه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در دستور کار قرار گرفت.
سازمان ملل به اتفاق آرا از تشکیل کمیته ویژه‌ای جهت پیگیری سرنوشت مفقودشدگان سوری طی گذشت 12 سال از جنگ سوریه خبر داد.
منابع سعودی اعلام کردند که کمیته ایرانی و مصری برای احیای روابط و هماهنگی امنیتی دو کشور شکل گرفته است.
العربیه به نقل از منابع خود نوشت: «با تشکیل یک کمیته ایرانی-مصری برای بازگردانی روابط [دو کشور] و هماهنگی‌های امنیتی موافقت اولیه صورت گرفته است.»
مدیرعامل هلال احمر استان البرز از تشکیل کمیته جستجوی مفقودین احتمالی سیل محور کرج- چالوس خبرداد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: کمیته‌ای تحت عنوان کمیته بررسی تخلفات ارزی و پولی در بانک مرکزی تشکیل داده‌ایم که در این کمیته تمام شرکت‌هایی که سه تخلف داشته باشند بررسی می‌شوند.
رئیس جمهور با صدور حکمی هیئتی را مسئول بررسی ابعاد حوادث، ناآرامی‌ها و ... کرد. رئیسی کمیته ویژه را موظف کرده است تا گزارشات خود را به طور منظم برای شخص وی ارسال کند.
رئیس جمهور به دنبال گزارش وزیر کشور از عملکرد کارگروه پیگیری ناآرامی‌های سال گذشته، با صدور حکمی هیئتی را مسئول بررسی ابعاد این حوادث و ناآرامی‌ها کرد.
داستانی عراق با حکمی طرح تشکیل کمیته تعقیب و ردیابی علیه مصطفی الکاظمی، نخست وزیر سابق عراق در پرونده مشارکت در ترور فرماندهان پیروزی را کلید زد.
ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران درباره روند جلسه تخصصی درباره انتقال شرکت کنترل ترافیک، تاکید کرد: «بنده با تشکیل چنین کمیته‌ای مخالف بودم و اعتقاد داشتم که شهرداری توضیحات خود را ارائه کند، اما شورای شهر باید حرف آخر را بزند. با این حال به احترام آقای چمران، پذیرفتیم که در این کمیته حضور پیدا کنیم. روز دوشنبه جلسه‌ای برگزار شد و شهرداری توضیحاتی داد. البته تنها دو نفر از معاونان شهرداری همراه مدیرعامل سازمان فاوا و مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک نیز در جلسه حضور یافتند.»
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری معتقد است بر اساس اساسنامه‌ها کار می‌کند و اتفاقی که رخ داده قانونی است.
وزیر تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در رابطه با تعیین حداقل حقوق دستمزد کارگری هم کمیته تعیین مصادیق جلسات مختلفی برگزار کرد و هم شورای عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه داد. مشترکات ما بسیار بالا است و چند مبحث مجدد به کارگروه‌های تخصصی واگذار شد و تا پایان هفته اقدامات لازم را انجام خواهند داد و تا اوایل هفته آینده تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.
اصفهان- رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تشکیل کمیته کار برای پیگیری ساختمان‌های ناایمن و اقداماتِ پس از آن، ضروری است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس درباره نوسانات قیمت ارز داد.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از تشکیل کمیته برنامه‌ریزی فعالیت جوانان در هلال‌احمر خبر داد.
رئیس شورای عالی استان‌ها از تصمیم‌گیری برای تشکیل یک کمیته اجرایی برای تقویت میان دولت و شورای عالی استان‌ها در موضوع آلودگی هوا خبر داد.
بذرپاش دردیداربا اعضای شورای مرکزی سازمان‌ نظام مهندسی،اولویت این وزارتخانه را رشد تولیدمسکن مطابق بانیازعنوان کردوازتشکیل کمیته ای برای پیگیری مطالبات سازمان‌های نظام مهندسی خبرداد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار داشت: این کمیته در کمترین زمان ممکن اموال و املاک دولت را فروخته و پول آن را به حساب دولت واریز می‌کند.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری از تشکیل کمیته پیگیری مطالبات بازنشستگان کشوری در برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: فسادستیزی خط قرمز حوزه اقتصادی صندوق بازنشستگی است.
خیراله خادمی در جلسه هم اندیشی با سرمایه گذاران احداث آزادراه‌ها گفت: به منظور بررسی شرایط اصلاح بسترهای مشارکت بخش خصوصی در احداث آزادراه‌های کشور، به قید فوریت کمیته تخصصی تشکیل شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیته‌ای مشترک و تخصصی از کمیسیون اقتصادی مجلس و وزارت اقتصاد تشکیل شد تا ظرف ۱۰ روز پیشنهاداتی برای تقویت بورس در بودجه آتی ارائه دهند.
رئیس سازمان بورس با بیان اینکه نظام دستوری، مانع سرمایه‌گذاری جدید می‌شود، از تشکیل کمیته تخصصی برای بازنگری دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس و تلاش برای ورود کالا خبر داد.
رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران از تشکیل کمیته‌های تخصصی این ستاد خبر داد و گفت: عمده وظایف در حوزه خدمات شهری تداوم خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ