وزرای نفت و امور اقتصادی و دارایی و دبیرکل شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی از طرف ایران و وزرای انرژی، اقتصاد و تجارت عمان اسناد همکاری‌های مشترک دو کشور را امضا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران و عراق در حالی امروز مقابل هم قرار می‌گیرند که از نظر بازی‌های رو در رو حریف نسبت به ایران برتری دارد.
چهار بازیکن خارجی تراکتور در تمرینات این تیم حضور دارند.
هافبک فولاد خوزستان می‌گوید شرایط بازی برای بازیکنان این تیم در ورزشگاه خانگی سخت است.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای سومین بار پیاپی با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از چهار محصول دانش‌بنیان پزشکی تولید شده توسط شرکت‌های فناور یک شتابدهنده رونمایی شد.
هوادار تهران چهار بازیکن جوانش را که در سهمیه‌های زیر ۲۳ و زیر ۲۱ سال قرار می‌گیرند، معرفی کرد.
رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در این چهار پرونده تاکنون حدود ۲ هزار نفر طرح شکایت کرده‌اند که ارزش اموال برده شده حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال است و ۳۳ متهم نیز شناسایی و بازداشت شده‌اند، گفت: تحقیقات در مورد این چهار شرکت در شعب بازپرسی ۹، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ نواحی مختلف دادسرای عمومی و انقلاب کرج در حال انجام است.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات ویلیام جونز متحمل شکست شد.
نتایج یک آتحقیق شامل ده‌ها کارفرما و هزاران کارمند نشان می‌دهد که تنها چهار روز کارکردن به جای پنج روز برای رفاه کارمندان مفیدتر است، بدون اینکه به میزان بهره‌وری شرکت‌ها آسیبی وارد کند.
در شرایطی که هنوز مهر امضای سومین تیم یک سرمربی مصری طی یازده روز خشک نشده بود، الرمادی چهارمین قرارداد خود را نیز امضا کرد.
النصر توانست در دومین دیدار خود از رقابت های جام ملک سلمان، از سد تیم المنستیری تونس عبور کند.
مدیرعامل شرکت فاضلا ب تهران گفت: بر اساس طرح جامع فاضلاب تهران، ۴تصفیه‌خانه فاضلاب محلی شامل خرگوش‌دره، دستواره،غرب دریاچه و وردآورد برای تصفیه فاضلاب منطقه ۲۲ شهر تهران درنظر گرفته شده است.
یک مدال طلا ،دونقره و یک برنز برای ورزشکاران ایرانى در مسابقات اسكيت كاپ آزاد جهانى فرانسه به دست آ
رییس جمهور گفت:در این سفر ۳۵ سند تفاهم و توافق با این سه کشور در حوزه های مختلف اعم از انرژی صنعت و معدن و نیروگاه به امضا رساندیم و اساس کار این بود در ابتدا صدور خدمات فنی مهندسی و دوم صادرات محصولات دانش بنیان و سوم تامین مواد اولیه با قیمت مناسب و چهارم ایجاد بازارهای جدید صورت بگیرد.
شورای رقابت در جلسه پانصد و هفتاد چهارم خود خودروسازان را مکلف کرد که اسناد در رهن مشتریان را آزاد کنند.
رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: در پی دیدار روز جاری روسای دو کشور ایران و عمان در تهران چهار سند مهم بین وزرای ذی ربط به امضا رسید.
دزفول - همزمان با چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول از ۲۸ هزار و ۳۴۲ برگ سند دوران دفاع مقدس در قالب ۱۴۱ جلد کتاب دوران دفاع مقدس مربوط به ارتش رونمایی شد.
اصل پنجاهم قانون اساسی، سیاست‌های کلی حفاظت محیط‌ زیست ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول دولت مردمی، چهار سند مهم و بالادستی در حوزه محیط زیست هستند که در آنها تاکید شده هر گونه توسعه فرع بر حفظ محیط‌ زیست است؛ اما این به معنای آن نیست که به بهانه حفاظت از محیط‌ زیست اجازه توسعه به صنایع و اقتصاد کشور ندهیم.
ایران و روسیه در شانزدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی با هدف گسترش روابط دو کشور چهار سند همکاری امضا کردند.
ابراهیم فیاض ـ جامعه‌شناس و استاد دانشگاه درباره اتفاق برنامه «سند چشم‌انداز» در شبکه چهار سیما، گفت: در ابتدا قرار بود درباره اقتصاد و جامعه و سرمایه اجتماعی و کمی هم درباره مباحث روز بحث کنیم، بحث علمی هم بود و نه ایدئولوژیک، که یک باره صحت بنده را قطع کردند. سپس یک نفر از بیرون آمد و در گوش من گفت میکروفن خراب است؛ بیایید بیرون!
کمال کامیابی‌نیا چهره ویژه پرسپولیس در جدال مقابل ملوان بندرانزلی خواهد بود.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از امضای سند الحاق چهار منطقه اشغالی اوکراین یعنی لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا به روسیه خوشحالی خود را به نمایش گذاشت. در این مراسم نمایندگان ادیان و مذاهب گوناگون فدراسیون روسیه، رمضان قدیروف، رئیس جمهوری خودمختار چچن و همچنین سران ۴ جمهوری‌های خودخوانده لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا حضور داشتند و در کاخ کرملین رسما سند پیوستن این مناطق به روسیه را امضا کردند.
بعد از سخنرانی پوتین، تمام اسناد الحاق چهار منطقه دونتسک، لوهانسک، خرسون و زاپروژیا به امضا رسید و رئیس‌جمهور روسیه هم آن‌ها را امضا کرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با اعلام آماده سازی سند الزامات تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری تهران گفت: این سند به زودی در دستور کار جلسات صحن شورا برای بررسی و تصویب قرار می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ