رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: در پی دیدار روز جاری روسای دو کشور ایران و عمان در تهران چهار سند مهم بین وزرای ذی ربط به امضا رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون در حوزه صنایع دستی مقرر کرد که سند جامع مدیریت زنجیره تولید، توزیع ، عرضه و صادرات صنایع دستی تنظیم شود.
وزیر دادگستری از تدوین سند جامع دیپلماسی حقوقی ـ قضایی کشور خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر فعال سازی توافق نامه ترانزیتی عشق آباد و تردد روزانه ۶۰۰ واگن در مرزهای سرخس و اینچه برون از تدوین سند جامع حمل و نقلی جامع بین ایران و ترکمنستان خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر فعال سازی توافق نامه ترانزیتی عشق آباد و تردد روزانه ۶۰۰ واگن در مرزهای سرخس و اینچه برون از تدوین سند جامع حمل و نقلی جامع بین ایران و ترکنستان خبر داد.
برنامه جامع همکاری‌های راهبردی و بلندمدت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و ۱۴ سند همکاری دیگر به امضای روسای جمهوری و مقام‌های عالی دو کشور رسید.
وزیر امور خارجه گفت: سند برنامه جامع همکاری‌های مشترک بلند مدت دو کشور برای اولین بار در روابط دو کشور و در سطح رؤسای جمهور امضا شد.
برنامه جامع همکاری‌های راهبردی و بلندمدت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و ۱۴ سند همکاری دیگر به امضای روسای جمهور و مقامات عالی دو کشور رسید.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تصویب سند طرح جامع مدیریت پسماند در کارگروه مدیریت پسماند استان تهران خبر داد.
در طول سال سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت‌های زیر مجموعه آن با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مبتنی بر سند راهبردی جامع صنعت هسته‌ای کشور مسیر جدیدی را در تحقیق و توسعه فناوری هسته‌ای ایجاد کردند.
محمد حاج رسولی‌ها گفت: در سال ۲۰۲۳ با توجه وقوع سیلاب‌های مخرب اخیر در جهان، کتابی در خصوص مدیریت جامع سیلاب به صورت ملی در دست تدوین است که جهت بهره‌برداری ارائه خواهد شد.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: تاکنون سند همکاری‌ جامع و راهبردی میان ایران- عراق نداشتیم که در دوران حکومت السودانی از هر زمان دیگری برای امضای چنین توافقی مناسب‌ است.
تاکید بر لزوم پرداخت مطالبات بانکی ایران، حفظ و کنترل مرز و ضرورت اعمال حاکمیت کامل عراق در جلوگیری از هرگونه تحرکات تهدید آمیز علیه ایران، تقویت خطوط مواصلاتی و حمل ونقل، برگزاری دور بعدی نشست کمیته عالی مشترک و نهایی سازی سند جامع همکاری از موضوغات مهم مطرح شده از سوی حسین امیرعبداللهیان بود.
رئیس‌جمهور سند جامع مشارکت راهبردی میان جمهوری اسلامی ایران و چین را نمادی از اراده دو کشور برای توسعه روابط دانست و بر ضرورت تلاش دو کشور برای اجرای کامل آن تاکید کرد.
قائمی در انتقاد به روند بررسی املاک شهرداری، گفت: برای تعیین تکلیف باغات شهرداری سند تک‌برگ، عکس‌های هوایی سال‌های گذشته و... را به شورا ارائه می‌کند و برای فروش املاک نیز شهرداری باید قبل از برگزاری جلسه اطلاعات املاک را به‌صورت جامع و مکتوب از قبل به اعضا بدهد که مهدی چمران در واکنش گفت: من انتظار داشتم که کمیسیون برنامه‌و‌بودجه این کار را انجام بدهد.
مصباحی مقدم گفت: خاطرم نیست ولی خُب نفی هم نمی کنم دیگر. البته باید بگویم سند تحول دولت مردمی را دیدم، سند جامع و کامل بود، از رئیس جمهور محترم و دولت تشکر می کنم.
سامانه جامع عملکرد قضات، طبق تاکید سند تحول قضائی در چند قدمی طراحی و بهره‌برداری قرار دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار وزیر امور خارجه نیکاراگوئه گفت: همکاری‌های تجاری و اقتصادی یکی از موضوعات اولویت دار دو کشور است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
مشهد ـ سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، یک سند حکومتی، سیاسی یا دولتی نیست بلکه فرمانی جامع خطاب به تمام مردم ایران است.
وزارت امور خارجه الجزایر از امضای سند پنج ساله دوم همکاری های جامع راهبردی با چین خبر داد.
رشت- صادرات محصولات کشاورزی همیشه با برخی مشکلاتی همراه بوده که کیوی به عنوان یکی از محصولات باغی گیلان نیز از آن مستثنی نیست لذا به گفته کارشناسان نیازمند تدوین سند جامع بهره برداری هستیم.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر فقدان سند جامع بانکداری دیجیتال به عنوان ضمانت تحقق چشم انداز تحول بانکی، لزوم رفع چالش های بانکداری دیجیتال و جایگاه بانک ملی ایران تاکید کرد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر فقدان سند جامع بانکداری دیجیتال به عنوان ضمانت تحقق چشم انداز تحول بانکی، لزوم رفع چالش های بانکداری دیجیتال و جایگاه بانک ملی ایران تاکید کرد.
وزیر صمت از تدوین سند جامع ماشین‌آلات کشاورزی بر مبنای توسعه صادرات با مشارکت ذی نفعان خبر داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در اجرای سند تحول دولت، بسته جامع تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده افراد می‌توانند در ازای واگذاری واحد مسکونی در بافت فرسوده زمین دریافت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ