ابراهیم فیاض ـ جامعه‌شناس و استاد دانشگاه درباره اتفاق برنامه «سند چشم‌انداز» در شبکه چهار سیما، گفت: در ابتدا قرار بود درباره اقتصاد و جامعه و سرمایه اجتماعی و کمی هم درباره مباحث روز بحث کنیم، بحث علمی هم بود و نه ایدئولوژیک، که یک باره صحت بنده را قطع کردند. سپس یک نفر از بیرون آمد و در گوش من گفت میکروفن خراب است؛ بیایید بیرون!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از لیدرهای محلی می‌گوید که تحت تأثیر اتفاق رخ‌داده در هفته گذشته از یک تور ۶۰نفره تنها ۲۵ نفر به جواهردشت سفر کردند و اتفاقاتی از این دست روی کسب‌وکار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. او همچنین درباره شب حادثه می‌گوید که در آن شب در روستا حضور نداشته؛ اما حسب روایت‌ها شنیده گردوخاک یکی از خودروهای مسافران جرقه اختلافی را می‌زند که به حادثه شب پنجشنبه جواهردشت منجر شد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی بنگاه فروش آپارتمان به یک قلاده سگ خبر داد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد، اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
یک جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات عنوان کرد: در بسیاری از مراکز دنیا استفاده از این استخوان به علت خطر عفونت بعدی، توصیه نمی‌شود و از نظر علمی اصلا اتفاق عجیبی نیست و پیوند استخوانی هم در کار نیست.
وحید امیری کاپیتان پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس باید بزرگ‌ترین و بهترین اسپانسر مالی را داشته باشد تا این قدر با مشکلات مواجه نشود. وی درباره درگیری با شجاع خلیل زاده در بازی با تراکتور نیز توضیحاتی را مطرح کرد.
آیا به این موضوع فکر می‌کنید که واتس‌اپ وقتی از چت یا استاتوس دیگران اسکرین‌شات می‌گیرید، به آنها اطلاع می‌دهد؟ کنجکاو هستید که وقتی شخصی از چت یا استاتوس شما اسکرین‌شات می‌گیرد، اعلانی دریافت خواهید کرد یا خیر؟
زن جوانی که برای جراحی اسلیو معده به بیمارستان سیدالشهدائی سنندج رفته بود، به دلیل مشکلاتی که پس از جراحی برایش رخ داد، فوت کرد.
معاون سابق سیاسی وزیر کشور طرح استیضاح وحیدی آن هم در ایام ثبت نام انتخابات و سالگرد اغتشاشات را «بدعتی عجیب و بهت آور در تاریخ سیاسی کشور دانست و گفت: با وجود حادثه شوم تروریستی شیراز پیغام رسید که استیضاح به دلیل فشار نمایندگان توسط شخص قالیباف ۲۳ مرداد اعلام وصول می شود.
دوهفته اخیر، بیش از ۱۰۰نفر از پزشکان با بازنشستگی اجباری یا اخراج از هیئت بورد مواجه شده‌اند؛ این درحالی‌است که طبق قانون تا زمانی که فرد بخواهد می‌تواند فعال باشد و کار کند، حتی اگر زمان بازنشستگی او رسیده باشد. ماجرا، اما به اینجا محدود نمی‌شود و در کنار این برخوردها، به تعدادی از بازنشسته‌ها اجازه ورود به بیمارستان را هم نداده‌اند.
سرمربی جدید تیم فوتبال گل‌گهر خاطرات جالب توجهی از دوران حضور در لیگ یونان دارد.
امید عالیشاه یکبار دیگر پس از گلزنی در دربی پیراهن خود را از تن خارج کرد، اما اینبار ماجرا رنگ و بوی دیگری داشت.
ماجرا به راپورت افشین پیروانی به ترابیان داور چهارم در خصوص ورود ساپینتو به زمین پس از گلزنی محمدحسین مرادمند برمی‌گشت.
بعد از دو سال متوجه شدم او وارد یک رابطه دیگر شده است. او از هرچه در اختیار من قرار می‌داد محرومم کرد و باعث شد دیگر نتوانم مثل سابق زندگی کنم، حتی وقتی اعتراض کردم مرا از کار اخراج کرد.
آخرین تمرین تیم فوتبال سایپا با حواشی عجیب و غریبی همراه بود و درنهایت هم با صلاحدید محمود فکری این جلسه تمرینی تعطیل شد.
«جلال» که گویی همسرش باردار نمی‌شد نام فرزندانم را در شناسنامه اش ثبت کرد، ولی بعد از این ماجرا پدر شوهرم متوجه ازدواج مجدد «جلال» شد و زندگی مرا به هم ریخت. او همسرم را از کارش اخراج کرد و دیگر پولی به او نداد تا مرا طلاق بدهد. وقتی اوضاع زندگی ما آشفته شد و همسرم از شدت خماری به خود می‌پیچید، من هم به ناچار طلاق گرفتم تا فرزندانم را بزرگ کنم.
ماجرای قطع همکاری کریستیانو رونالدو با ایجنت معروفش یعنی خورخه مندس فاش شده است.
در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی اعلام یک پنالتی بازی را برای چند دقیقه‌ای از جریان انداخت.
هافبک ملوان بندر انزلی می‌گوید اگر بازی با سپاهان پیش از تعطیلات لیگ انجام می‌شد به سود این تیم بود.
وینسنت ابوبکر، کاپیتان تیم ملی کامرون، با گلزنی برابر برزیل و درآوردن پیراهنش از زمین بازی اخراج شد.
آندره آ استراماچونی و شجاع خلیل زاده در بازی پر ماجرای الاهلی و الغرافه، با کارت قرمز داور روبه‌رو شدند.
آندره آ استراماچونی و شجاع خلیل زاده در بازی پر ماجرای الاهلی و الغرافه، با کارت قرمز داور روبرو شدند.
تعدادی از شهروندان ایرانی که به انگیزه توریستی به شهر وارنا در بلغارستان سفر کرده بودند، با وجود آن‌که ویزای توریستی این کشور را داشتند، در فرودگاه مورد بازجویی پلیس مرزی بلغارستان قرار گرفتند و پس از چند ساعت، از این کشور اخراج شده و به ایران بازگردانده شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ