اصل پنجاهم قانون اساسی، سیاست‌های کلی حفاظت محیط‌ زیست ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول دولت مردمی، چهار سند مهم و بالادستی در حوزه محیط زیست هستند که در آنها تاکید شده هر گونه توسعه فرع بر حفظ محیط‌ زیست است؛ اما این به معنای آن نیست که به بهانه حفاظت از محیط‌ زیست اجازه توسعه به صنایع و اقتصاد کشور ندهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، ایجاد هر گونه درآمد اختصاصی برای دستگاه های اجرایی ممنوع شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: در مصوبه‌ای دولت را مکلف کردیم تا از طریق انتشار اوراقی که در دست بانک‌ها بلوکه شده و در طول ۵ سال نقد می‌شود، بدهی خود به بانک‌ها را تسویه کند.
مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن رسیدگی به طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها بند‌هایی از سیاست‌های کلی توسعه دریامحور را تصويب كرد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن رسیدگی به طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها بندهایی از سیاست‌های کلی توسعه دریامحور را تصویب کرد.
این همایش که با حضور بیش از پانصد نفر از نخبگان، اساتید، مدیران دولتی و فعالان بخش خصوصی برگزار می‌شود با رویکرد تبیینی به بررسی محور‌های بیست گانه برنامه هفتم توسعه می‌پردازد.
معاون تربیت و آموزش ارتش از تدوین مصوبات ۲۰ گانه تلفیقی سیاست‌های تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی بمنظور تدوین برنامه پنج ساله هفتم توسعه خبر داد.
هاوارد آیزنستات، کارشناس مسائل ترکیه در دانشگاه لورنس و اندیشکده پروژه دموکراسی خاورمیانه در واشنگتن به خبرگزاری فرانسه می‌گوید: «نمی‌توانم با اطمینان به نتایج این نظرسنجی‌ها نگاه کنم. بسیاری از تحلیلگران خارجی تصور می‌کنند فقط به این دلیل که اوضاع اقتصادی خراب است، رای‌دهندگان نظرشان را تغییر می‌دهند، اما الزاما این گونه نیست. تصور من این است که بخش بزرگی از رای‌دهندگان حزب عدالت و توسعه، بعد از اینکه اندکی روی گزینه‌های دیگر فکر کردند، دوباره به این حزب بر می‌گردند.»
مشاور عالی معاونت هماهنگی امور مناطق از عزم شهرداری تهران برای پیاده‌سازی رویکرد طرح توسعه پیرامون حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: این مهم با ارائه راهکارها در مناطق ۲۲ گانه محقق خواهد شد.
سرپرست بانک ملی ایران با تاکید بر رشد و توسعه همه جانبه و گسترده در همه مضامین و رویکردهای استراتژیک بانک گفت: با تحقق برنامه های راهبردی و مضامین شش گانه استراتژیک بانک به موفقیت و ن
سالهاست ورزش ایران درگیر یک نگاه کارزار گونه از موازنه بین عدم دخالت سیاست و دولت ها در مبانی عام ورزش و توسعه ورزش قهرمانی است.
مجری طرح خط لوله انتقال نفت‌خام گوره - جاسک شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) از راه‌اندازی خط ۱۳۲ کیلوولت تأمین برق تلمبه‌خانه شماره ۴ گوره به جاسک خبر داد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پرتغال، با تاکید براین که تهران با کمیته حقیقت یاب شورای حقوق بشر در مورد تحولات داخلی اخیر ایران همکاری نخواهد کرد، گفت: جامعه ایرانی یک جامعه پویا و رو به توسعه است. مثل هر جامعه دموکراتیک دیگر، هر گونه درخواست برای تغییر باید از روش‌های دموکراتیک و مدنی مثل انتخابات، گفت‌وگو و تفاهم ملی حاصل شود.
اصل پنجاهم قانون اساسی، سیاست‌های کلی حفاظت محیط‌ زیست ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول دولت مردمی، ۴ سند مهم و بالادستی در حوزه محیط زیست هستند که در آنها تاکید شده هر گونه توسعه فرع بر حفظ محیط‌ زیست است، اما این به معنای آن نیست که به بهانه حفاظت از محیط‌زیست اجازه توسعه به صنایع و اقتصاد کشور ندهیم.
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به افزایش قیمت گوجه فرنگی زراعی، سیب زمینی و پیاز در بازار، برای تعدیل بازار مصرف کننده عوارض در نظر گرفته شد.
دبیر ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی معاونت علمی گفت:امکان توسعه کشت و تکثیر گیاهان غیربومی توسط محققان کشور وجود دارد اما اولویت با گونه های بومی کشور است.
رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه درحال تدوین برنامه توسعه کشور هستیم، گفت: همکاری‌هایی که میان شورای عالی استان‌ها با قوای ۳ گانه وجود دارد می‌تواند مشکلات بسیاری حل کند.
مشهد ـ معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به لحاظ شرایط اکولوژیک منطقه ویژگی‌های خاصی برای رشد و توسعه ۵۰ گونه از گیاهان دارویی دارد.
معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به لحاظ شرایط اکولوژیک منطقه ویژگی‌های خاص برای رشد و توسعه ۵۰ گونه از گیاهان دارویی دارد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم با توجه به سیاست حسن همجواری و توسعه روابط با همسایگان از هرگونه همکاری برای پیشبرد اهداف مشترک با عراق استقبال می‌کند.
مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: در راستای تحقق برنامه ۵ ساله سوم توسعه شهر تهران گزارش ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه در حوزه برقراری انضباط مالی در ۶ ماهه نخست احصا شده است.
طبق اعلام معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، صادرات گوجه فرنگی و پیاز مشمول عوارض شد.
اهمیت نقش رایزن بازرگانی در توسعه روابط تجاری انکارناپذیر است با این حال دولت‌ها به بهانه‌های مالی توجهی به این حوزه نداشته‌اند؛ به گونه ای که ایران جزو کشورهایی است که کمترین رایزن را دارد.
رئیس جمهور گفت: هر گونه توسعه و پیشرفت کشور در گرو توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش است.
شهردار منطقه ۱۳ از اجرای ۴۹ پروژه مستمر و غیر مستم‌ر توسعه محلی با مشارکت معتمدین محلی و شهروندان در محلات سیزده گانه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ