با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از چهار محصول دانش‌بنیان پزشکی تولید شده توسط شرکت‌های فناور یک شتابدهنده رونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از استقبال بی‌نظیر مشتریان از اولین طرح فروش کامیونت آرنا پلاس در اسفندماه سال گذشته و تحویل نخستین سری این محصول در موعد مقرر و تیرماه امسال، ایران خودرو دیزل مرحله دوم فروش این کامیونت را از چهارم شهریورماه آغاز می‌کند.
بارسلونا پس از تور آمریکا تصمیم گرفته چهار بازیکن محصول آکادمی لاماسیا را وارد فهرست تیم اول کند.
حمله چهار تروریست به کلانتری ۱۶ زاهدان که به هلاکت خود آن‌ها و شهادت دو نفر از نیرو‌های انتظامی مستقر در این کلانتری منجر شد، نتیجه مستقیم سخنان افراطی کسانی است که در چند ماه گذشته با سوء‌استفاده از تریبون‌های نمازجمعه و سایر امکانات تبلیغاتی استان سیستان و بلوچستان تلاش کردند بذر بدبینی در جامعه بپاشند.
کانالیس لیستی از ۱۵ گوشی هوشمند را منتشر کرده است که در صدر آن، آیفون ۱۴ پرو مکس به‌چشم می‌خورد. پس از آیفون ۱۴ پرو مکس، به‌ترتیب آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ قرار دارند که از استقبال بالای کاربران از جدیدترین گوشی‌های اپل، به‌ویژه نسخه‌های گران‌قیمت آن‌ها خبر می‌دهد.
چابهار- وزیر امورخارجه، گفت: مسئله پیگیری حقآبه رودخانه هیرمند از چهار ماه قبل به این وزارتخانه و وزارت نیرو محول شده و تا کنون در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تربت‌حیدریه گفت: امسال سطح زیرکشت ریواس در این شهرستان حدود ۷۰۰ هکتار و پیش‌بینی می‌شود از این میزان، نزدیک چهار تن محصول برداشت شود.
ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از صدور فاکتور ۹۵ درصد از خودروهای فروش رفته در بورس کالا خبر داد و بر ایفای مانده تعهدات محصول دناپلاس در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ تاکید کرد‌.
با پایان یافتن مهلت نام نویسی در طرح فروش فوق العاده چهار محصول ایران خودرو در ساعت ۱۳ امروز، برندگان نهایی این طرح با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی مشخص شدند.
گرمسار- رئیس اداره جهاد کشاورزی گرمسار از آغاز برداشت زیتون در باغات این شهرستان خبر داد و گفت: برداشت چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم زیتون پیش‌بینی می‌شود.
انتظار می‌رود سری آیفون ۱۵ اپل چهار مدل داشته باشد: آیفون ۱۵، ۱۵ پلاس، ۱۵ پرو و ۱۵ اولترا. آیفون ۱۵ اولترا جایگزین مدل پرومکس خواهد شد و بهترین پیشنهاد این برند خواهد بود.
با دستیابی یک شرکت دانش بنیان به دانش فنی تولید« ماده بودارکننده گاز» در اراک، ایران به جمع چهار کشور تولیدکننده این محصول پیوست.
با توجه به اختلالات ایجاد شده در سایت‌های اینترنتی، برنامه فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو به مدت یک روز تمدید شده و تا چهارشنبه این هفته ادامه خواهد داشت.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در تازه‌ترین طرح فروش محصولات خود، سورن پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (‌ELX)، پارس سال سفارش با موتور XU۷P و راناپلاس را با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه می‌کند.
سدان چهار درب و برقی آیون از پایان سال ۲۰۲۳ راهی بازار خواهد شد و پس از خودروی اسپرت هایپر SSR که چند ماه پیش معرفی شد دومین محصول آیون به شمار می‌رود.
مدیرکل دفتر تجارت وزارت جهادکشاورزی گفت: میزان تعهدات ارزی صادرات چهار محصول کشاورزی به منظور تسهیل صادرات کاهش یافت.
با هدف اثربخشی بهتر و همچنین کاهش هزینه های بازاریابی کسب و کارها، شرکت اسمارتک ۴ محصول فناورانه در بازار ایران عرضه کرد.
تغییر در مدیریت این خودروساز چهار دستاورد توسعه و افزایش تنوع محصول، توسعه ماشین آلات و تجهیزات، اشتغالزایی و توسعه فضای فیزیکی را به همراه داشت.
گروه بهمن در سال 1395 به صورت کامل به بخش خصوصی واگذار شد. تغییر در مدیریت این خودروساز چهار دستاورد توسعه و افزایش تنوع محصول، توسعه ماشین آلات و تجهیزات، اشتغالزایی و توسعه فضای فیزیکی را به همراه داشت.
کارگروه برنامه‌ریزی تولید گوشت مرغ کشور پیش بینی کرد با چهار مصوبه جدید درباره افزایش تولید مرغ، قیمت این محصول طی هفته‌های آینده دوباره کاهش می‌یابد.
بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در راستای شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» در چهار گروه فناور برتر، محصول برتر، شرکت دانش بنیان و مخترع برتر برگزار می شود.
شرکت ایران خودرو دیزل با هفت محصول خود شامل چهار محصول جدید از جمله کامیون کشنده آتامان که به تازگی معرفی و رونمایی شده‌اند در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حاضر شده است.
ایران خودرو دیزل با هفت محصول خود شامل چهار محصول جدید که به تازگی معرفی و رونمایی شده‌اند، در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حاضر می‌شود.
مجری طرح کشت فراسرزمینی جزئیات اجرای این طرح را تشریح کرد و گفت: فقط چهار محصول ذرت، سویا، جو و دانه‌های روغنی شامل کلزا و آفتابگردان تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.
امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ