شورای رقابت در جلسه پانصد و هفتاد چهارم خود خودروسازان را مکلف کرد که اسناد در رهن مشتریان را آزاد کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش مدیرعامل این شرکت درخصوص برنامه توسعه خودروهای برقی، هیبریدی و موتور سه سیلندر و تاثیر آن در کاهش مصرف سوخت گفت: عرضه این محصولات به بازار می تواند رقابت سازنده ای را در بازار خودرو میان تولیدات داخلی و محصولات وارداتی ایجاد کند.
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در نشستی با حضور مسئولان ستادی و دفاتر نظارت و بازرسی استان‌ها بر ضرورت آمادگی دفاتر استانی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ تاکید کرد.
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در نشستی با حضور مسئولان ستادی و دفاتر نظارت و بازرسی استان‌ها بر ضرورت آمادگی دفاتر استانی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ تاکید کرد.
مصوبات شورای عالی جوانان در خصوص زمان معرفی متقاضیان وام ازدواج به شعب رعایت و بانک‌ها موظف‌اند ظرف پانزده روز ثبت‌نام‌کنندگان را به شعب ارجاع دهند و صف متقاضیان وام قرض‌الحسنه ازدواج تا پایان تابستان سال جاری باید به صفر برسد.
یک نماینده مجلس با انتقاد نسبت به تصمیمات شورای رقابت گفت: نگاه دستوری شورای رقابت به خودرو نارضایتی خودروسازان و بلاتکلیفی خریداران را به دنبال داشته است.
بخش خصوصی صنعت خودرو ایران در هفته‌ای که گذشت تحت تاثیر تصمیم شورای رقابت در تعیین نرخ دستوری برای محصولات تولیدی خودروسازان خصوصی، روزهای سختی را سپری کرد اما خوشبختانه در آخرین ساعات آدینه‌ای که گذشت، شورای رقابت با تجدیدنظر در این تصمیم نشان داد که کفه عقلانیت در تصمیم‌گیری براساس نظام هزینه و قیمت بر تصمیم‌های لحظه‌ای سنگینی می‌کند.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از ابلاغ ضوابط بخشودگی یا تخفیف در محدودیتها و ممنوعیت‌های اداری، انتظامی و صنفی مرتکبان اعمال خلاف قانون در اغتشاشات از سوی رئیس جمهوری خبر داد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از ابلاغ ضوابط بخشودگی یا تخفیف در محدودیتها و ممنوعیت‌های اداری، انتظامی و صنفی مرتکبان اعمال خلاف قانون در اغتشاشات از سوی رئیس جمهوری خبر داد.
سخنگوی شورای رقابت از ورود این شورا به بازار خودروهای وارداتی خبر داد و گفت: واردات خودرو اختلال دارد بنابراین تدوین دستورالعمل واردات خودرو توسط شورای رقابت در دستور کار است.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از دستور رئیس‌جمهوری برای پیگیری وضعیت مسکن در استان‌های دچار عقب‌افتادگی در این بخش و برخورد با اهمال احتمالی مدیران مربوط خبر داد.
شجاعی، سخنگوی شورای رقابت گفت: مرجع اعلام قیمت نهایی خودرو ها وزارت صمت است و شورای رقابت قیمت گذار نیست و فقط دستور العمل قیمت گذاری را تعیین می‌کند.
با اعلام رسمی تغییر دبیر شورای عالی فضای مجازی ، متن حکم سید ابراهیم رییسی برای سید محمد آقامیری منتشر شد.
اگرچه شورای رقابت دستور توقف عرضه خودرو را صادر کرده بود اما در سکوت این شورا، دیروز برنامه عرضه خودرو در بورس تا پایان سال تعیین شد.
مهدی خطیبی گفت: قیمت گذاری دستوری سبب زیان سهامداران خودرویی شده و براساس ماده ۹۰ سیاست اصل ۴۴ قانون اساسی، دولت محترم موظف به جبران زیان تولیدکننده است و درخواست ما از مسوولان لغو قیمت گذاری دستوری است.
در هفته‌های اخیر، عرضه خودرو در بورس کالا و اعلام نظریات شورای رقابت در رسانه‌ها، باعث ایجاد فضای مبهم در خصوص آینده بازار خودرو و برنامه‌های خودروسازان شده است، تا جایی که رئیس سازمان بورس نیز تاکید داشته، صنعت خودرو حدود ۸ تا ۹ سال با معضل قیمت‌گذاری دستوری مواجه بوده است.
در هفته های اخیر، عرضه خودرو در بورس کالا و اعلام نظرات شورای رقابت در رسانه‌ها باعث ایجاد فضای مبهم در خصوص آینده بازار خودرو و برنامه های خودروسازان شده است. تا جاییکه رئیس سازمان بورس نیز تاکید داشته صنعت خودرو حدود ۸ الی ۹ سال با معضل قیمت‌گذاری دستوری مواجه بوده است.
شورای رقابت که سال‌ها وظیفه قیمت گذاری دستوری را داشته هیچ گاه نتوانسته چالش‌های صنعت خودروسازی را حل کند و حال نیز بر ادامه راه غلط پافشاری می کند.
رییس جمهور روسیه امروز دستور داد معاهدات بین‌ المللی میان کشورش با شورای اروپا فسخ شود.
«ایشیکان کیمیهیرو»، سفیر ژاپن به نمایندگی از ۱۱عضو شورای امنیت، گفت: «ما از طالبان می‌خواهیم که فورا تمام اقدامات ظالمانه علیه زنان و دختران را لغو کنند.»
وزارت کشور: بازگرداندن هواپیمای خانواده دایی دستور شورای امنیت نبود
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه قطع تمامی خطوط ارتباطی شورا و مرکز ملی رقابت صحت نداره و شدیدا آن را تکذیب می‌کنیم گفت: تغییر تعرفه‌ای که از ابتدای شهریور انجام داده‌ایم، براساس دستور العمل نحوه تنظیم هزینه ماهانه خدمات مکالمات صوتی مشترکان تلفن ثابت است که از سوی ستاد تنظیم بازار ابلاغ شد.
شورای رقابت هرگونه افزایش در هزینه خدمات تلفن ثابت را تا زمان ارائه دقیق هزینه تمام شده صادر کرد.
کارشناس بازار سرمایه از سود آوری حدود ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی شرکت‌های بورسی در سال ۱۴۰۰ و رشد ۲۰ درصدی آن در مقایسه با سال ۱۳۹۹ خبر داد.
عضو شورای شهر مشهد گفت: طبق اعلام دادستانی گفته شده که وظیفه شهرداری و ماموران این است که به محض مشاهده مصادیق بدحجابی و ظاهر شدن زنان بد حجاب و بدون حجاب شرعی در انظار عمومی که از جمله مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است، اقدامی صورت گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ