تیم ملی بسکتبال زنان ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات ویلیام جونز متحمل شکست شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز علاوه بر دیدار آرسنال و فارست در لیگ برتر شاهد چهار بازی همزمان دیگر بودیم که با پیروزی برایتون، فولام، کریستال‌ پالاس بر حریفان‌شان و تساوی وستهم مقابل بورنموث به پایان رسید.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، که به چهار بازی محرومیت از نشستن روی نیمکت تیمش محروم شده در فرجام‌خواهی از این تصمیم یوفا شکست خورد.
تیم ملی والیبال ایران در ست چهارم بازی مقابل هلند در لیگ ملتهای والیبال شکست خورد.
ژاپن در یک بازی هیجان انگیز با 12 گل هند را شکست داد و به رتبه هشتم پایانی جام ملت‌های آسیای زیر 17 سال راه پیدا کرد.
ارلینگ هالند امروز با گلزنی در دیدار تیم ملی کشورش نروژ مقابل اسکاتلند به چهار بازی پیاپی ناکامی در گلزنی پایان داد.
النجمه بحرین در اولین بازی روز چهارم جام باشگاه‌های آسیا در مصاف با نیروی زمینی شهید شاملی به پیروزی رسید.
تیم شهداب ایران با شکست اسپورتینگ کویت در نخستین بازی مرحله دوم قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، صعودش به جمع چهار تیم برتر مسابقات را قطعی کرد.
تیم شهداب یزد با شکست اسپورتینگ کویت در نخستین بازی مرحله دوم قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، صعودش به جمع چهار تیم برتر مسابقات را قطعی کرد.
دورتموند در بازی خانگی با نتیجه 4 بر صفر آینتراخت فرانکفورت را شکست داد و به صدر جدول رده بندی بوندسلیگا صعود کرد.
شکست 7-0 تیم اریک تن‌هاگ، به همان اندازه که امیدهای یورگن کلوپ و شاگردانش را برای صعود به جمع چهار تیم برتر و کسب سهمیه تقویت کرده، ادامه فصل را برای منچستریونایتد بسیار سخت خواهد کرد.
سرمربی آلومینیوم ۶ بازی بدون شکست پشت سر گذاشته که چهار مسابقه را برابر مدعیان برگزار کرده است.
استقلال حریف شمالی را با چهار گل و اقتدار تمام شکست داد تا 30 امتیازی شود و البته ملوان هم 18 امتیازی باقی ماند. نمایش دلپذیر آبی ها به نوعی توقف موقف بحران در این تیم هم محسوب می شود
تیم فوتبال تراکتور توانست طی دیداری دوستانه در سه نیمه ۳۵‌دقیقه‌ای، نود ارومیه را با نتیجه چهار-یک شکست دهد.
کرواسی در دومین بازی پیاپی با سود بردن از ضربات پنالتی موفق به عبور از حریف شد تا اکنون در جمع چهار تیم برتر جام جهانی حاضر باشد تا در رکوردی جالب طی 9 بازی آخر خود درتورنمت‌های مهم (جام ملت‌ها و جام جهانی) و در وقت اضافه، هشت بار حریفان را شکست داده باشند.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه تا دقیقه هشتاد، ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد. عربستان در چهار تقابل قبلی خود برابر آرژانتین پیروز نشده است. (۲ شکست - ۲ تساوی). آرژانتین در هر ۷ دوره اخیری که در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته، بازی اول خود را واگذار نکرده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به بازی دوستانه سال ۲۰۱۲ است، که با تساوی بدون گل به پایان رسید. عربستان در هر ۵ دیدار ابتدایی گذشته خود در جام جهانی پیروز نشده است.
غیبت سردار آزمون در بازی تمرینی تیم ملی با تونس ،چهار روز مانده به اولین مسابقه جام جهانی همه را نگران کرده است.
شکست ۴-۲ مقابل سپاهان در روزی که آنها بیش از ۷۰ دقیقه ده نفره بازی کردند، نتیجه چندان ضعیفی برای این تیم محبوب شمال غرب محسوب نمی‌شود.
سرآنالیزور مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با اشاره به معیارهای انتخاب بهترین بازیکن هر بازی، گفت: همه از باخت تیم ملی ایران مقابل ژاپن شوکه شدند چون صحبت از برد ایران با اختلاف چهار گل بود.
تیم مهرام تهران در بازی بزرگ هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال، برابر شهرداری گرگان به پیروزی دست یافت.
در اولین بازی از شروع مجدد رقابت های لیگ نساجی با ارائه یک بازی هماهنگ موفق شد با نتیجه ای دور از انتظار شاگردان رضا مهاجری را شکست دهد.
. چهار گلی که لوکادیا در سه بازی گذشته پرسپولیس به ثمر رسانده، باعث شده که او خیلی زود وارد فهرست برترین گلزنان خارجی تاریخ پرسپولیس شود.
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت بد و شوکه کننده داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
فرانسه در یک بازی دوستانه در چهار ست پیاپی موفق به شکست برزیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ