اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نرخ گوشت مرغ نسبت به هفته گذشته کاهش پیدا کرده اما همچنان با قیمت مصوب ۶۳ هزار تومان، فاصله دارد. در حال حاضر هر کیلو گوشت مرغ در بازار ۷۸ هزار تومان قابل خرید است.
فضاپیمای اروپایی بپی‌کلمبو از فاصله باورنکردنی و بسیار نزدیک ۲۳۶ کیلومتری از سطح سیاره عطارد عبور کرد و تصاویر خیره‌کننده‌ای از آن به زمین فرستاد.
یک روزنامه ایتالیایی می‌گوید ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به نیمکت پی‌اس‌جی نزدیک شده و تنها یک قدم با امضای رسمی قرارداد با باشگاه فرانسوی فاصله دارد.
فاصله بابلسر تا قائمشهر نزدیک به یک ساعت است اما هتل مناسبی در این شهر برای اقامت پرسپولیس وجود ندارد‌ و کاروان سرخپوشان مجبور به اسکان در هتلی با فاصله زیاد در بابلسر شدند.
با توجه به فاصله زمانی نزدیک رقابت‌های بازی‌های آسیایی و مرحله سوم مسابقات گرندپری، احتمال حضور تیم دوم کشورمان در بازی‌های آسیایی وجود دارد.
روبرت لواندوفسکی با گلزنی در بازی امشب مقابل بتیس بازهم از کریم بنزما فاصله گرفت.
منچسترسیتی یازده بازی تا رکورد سه گانه فاصله دارد. رکوردی که تا کنون فقط منچستریونایتد در انگلیس به آن دست پیدا کرده است.
برد پرسپولیس در شهرآورد این تیم را به قهرمانی نزدیک کرد یا سپاهان همچنان با فاصله مدعی قهرمانی است؟ آیا استقلال همچنان شانس قهرمانی دارد؟
استقلال خوزستان با یک بازی بیشتر، چهار امتیاز از نزديک ترین تعقیب کننده‌اش یعنی فجرسپاسی فاصله دارد و سایپا و خیبر نیز منتظر لغزش این تیم هستند
در فاصله نزدیک بازی حساسی ناپولی برابر میلان، اسپالتی برنامه جالبی برای خط حمله تیمش دارد.
اهواز - فرمانداری دزفول اعلام کرد: دبی رودخانه دز افزایش می‌یابد و شهروندان باید از بستر رودخانه فاصله بگیرند.
ویدیویی از فرود ایرباس A۳۴۰ در فرودگاهی در کاستاریکا از نمایی فوق‌العاده را تماشا کنید.
سفر در زمان، رویای همیشگی که رهایمان نمی‌کند، فکر کنید حتی هیتلر هم چنین رویایی داشت و در فکر ساخت سفینه‌ای بود که با آن بشود در زمان سفر کرد. این همه فیلم و سریال‌هایی که در این زمینه ساخته شده نشان می‌دهد سفر در زمان فکر بشر را همیشه مشغول کرده، آیا می‌شود؟ آیا ممکن است؟ آیا با این حجم پیشرفت بشر به اجرایی شدن سفر در زمان نزدیک شده‌ایم؟ این ویدیوی دو دقیقه‌ای پاسخ سوال‌هایتان را خواهد داد.
تونی کروس حالا تنها 37 بازی تا رسیدن به رکورد تعداد بازی‌های کریستیانو رونالدو در رئال فاصله دارد.
فاصله ورود مویزه کین به زمین مسابقه تا دیدن کارت قرمز جلوی چشمانش، نزدیک به 40 ثانیه زمان برد.
مدافع آلومینیوم با یک ضربه آکروباتیک نزدیک بود دروازه صنعت نفت را باز کند.
تیم فوتسال گیتی پسند با پیروزی سخت و دشوار برابر کراپ الوند اجازه نداد فاصله اش با تیم صدرنشین بیشتر شود.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در بازدید از خط ۵، از نزدیک مشکلات و موضوعات این خط را بررسی و دستوراتی در جهت افزایش ظرفیت پایانه مهرشهر صادر کرد.
ستاره شناسان ۳ سیارک نزدیک زمین کشف کرده اند که یکی از آنها کمترین فاصله تا خورشید را دارد.
یک فروند هواپیمای نظامی روسیه دوشنبه گذشته به یک ساختمان مسکونی در شهر بندری ییسم در جنوب منطقه کراسنودار روسیه اصابت کرد.
آبی پوشان تهرانی که در هفته های اخیر رقابت نزدیکی با رقیب سنتی خود داشتند در هفته دهم با توقف برابر آلومینیوم نتوانستند جا پای این تیم بگذارند تا کمی از صدر جدول فاصله بگیرند.
فاطمی امین گفت: خوشبختانه در موضوع تراز ارزی صادرات غیر نفتی، در حال نزدیک شدن به نقطه صفر هستیم و در این خصوص باید گفت سال گذشته ۴۸/۵ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی و ۵۲ میلیارد دلار واردات داشتیم که تنها ۳/۵ میلیارد دلار تا رسیدن به این مهم فاصله داریم که امیدواریم این مسئله در سال آینده محقق شود.
یزد- وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به آمار صادرات غیرنفتی در سال جاری گفت: تنها ۳.۵ میلیارد دلار تا بی اثر شدن نفت در تامین ارزی کشور فاصله داریم.
پس از پایان روز هشتم سری بازی‌های کشور‌های اسلامی در قونیه ترکیه، ایران در جدول مدال‌ها در رده سوم قرار گرفت. در رده اول و دوم نیز به ترتیب ترکیه میزبان و ازبکستان قرار دارند. البته فاصله مدل‌های ایران و ازبکستان بسیار نزدیک است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ