یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق از دولت اردن خواست قبل از آنکه دیر شود در تصمیم خود مبنی بر اعطای مجوز فعالیت سیاسی به حزب منحله بعث، تجدید نظر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردن ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) در شیراز و ابراز همدردی با مردم ایران، بر موضع این کشور در محکومیت تمامی اشکال خشونت و تروریسم تأکید کرد.
وزارت خارجه اردن با صدور بیانیه تعرض وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی در کنار قریب به یک هزار و ۵۰۰ شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی را محکوم کرد.
سومین دیدار تدارکاتی تیم ملی بسکتبال بانوان مقابل اردن همچون دو دیدار قبل با پیروزی این تیم به پایان رسید.
سومین دیدار تدارکاتی تیم ملی بسکتبال بانوان مقابل اردن همچون دو دیدار قبل با پیروزی این تیم به پایان رسید.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در دومین دیدار دوستانه با اردن، این تیم را شکست داد.
اتحادیه جهانی در خبری بر روی وبسایت خود از میزبانی اردن برای برگزاری رقابت های کشتی جوانان قهرمانی جهان در سال 2023 خبر داد.
اتحادیه جهانی کشتی در فاصله ۲۴ روز تا برگزاری رقابت‌های جوانان جهان با لغو میزبانی ورشو لهستان از این مسابقات، اردن را به عنوان میزبان جدید این رقابت‌ها معرفی کرد.
وزارت خارجه اردن و مصر با صدور بیانیه‌هایی جداگانه تجاوز امروز ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین در شمال کرانه باختری را محکوم کردند.
وزارت خارجه اردن به اقدام هتاکانه علیه قرآن کریم در سوئد واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.
وزارت امور خارجه اردن با صدور بیانیه‌ای خواستار تحرک جامعه بین‌الملل برای توقف اقدامات یکجانبه رژیم صهیونیستی شد.
عروسی سلطنتی ولیعهد اردن از هفته قبل با مراسم حنابندان آغاز و در ادامه با کنسرت ها و جشن های مختلف تداوم یافته و امروز مراسم اصلی با حضور 1700 مهمان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
طبق اعلام مدیر رسانه تیم ملی، اردوی تیم ملی ایران برای حضور در تورنمنت کافا از ۱۴ خرداد آغاز خواهد شد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: از فرصت اردیبهشت‌ استفاده خواهیم کرد و قبل از اتمام سال تحصیلی ۵۰۰۰ دانش‌آموز به این اردو اعزام می‌شوند.
کنفرانس بغداد۲ لحظاتی قبل در مرکز همایش های «ملک حسین» در منطقه بحرالمیت در غرب امان آغاز به کار کرد.
ادن هازارد معتقد است امسال شانس قهرمانی بلژیک نسبت به دوره گذشته جام جهانی بیشتر است. بلژیک در دوره گذشته تا نیمه نهایی بالا رفت و به فرانسه باخت. آنها در نهایت سوم شدند.
محرمی که قبل از اردو شایعه‌های بسیاری مبنی بر خروجش از ترکیب اصلی وجود داشت، به انتخاب اصلی کی‌روش تبدیل شده و با توجه به غیبت رامین رضاییان در اردوی اتریش و همچنین لغو احتمالی بازی با روسیه، دفاع راست قطعی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود.
سرمربی تیم ملی ایران زودتر از برنامه قبلی قرار است شاگردان خود را به اردوی جام جهانی ۲۰۲۲ ببرد.
سرمربی تیم ملی ایران زودتر از برنامه قبلی قرار است شاگردان خود را به اردوی جام جهانی ۲۰۲۲ ببرد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال نظرات خود را قبل از اعزام به اتریش درباره وضعیت این تیم و حضور کارلوس کی‌روش بیان کردند.
دروازه بان تیم ملی فوتبال قبل از شروع اردو در مرکز ملی فوتبال تمرینات اختصاصی خود را شروع کرده است.
دروازه بان تیم ملی فوتبال قبل از شروع اردو در مرکز ملی فوتبال تمرینات اختصاصی خود را شروع کرده است.
موسوی در پاسخ به این سوال که اگر تغییر و تحولی در شرایط تیم ملی شود، در اردو می‌ماند، گفت: الان وقت تغییر و تحول نیست و باید با همین شرایط برویم. برخی تیم های درجه چند آسیا شرایط‌شان از ما بهتر است. شرایط ما از چند سال قبل بد بود، اما امسال فاجعه است.
وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: رشد قیمت مواد غذایی و بهای انرژی تاثیرات «رکورد تورمی» دارد که به معنای کاهش تولید و افزایش تورم در سراسر جهان است.
نشریه «صبح صادق» در پاسخ به انتقاد علی جنتی مبنی بر کمک جمهوری اسلامی به دیکتاتوری اسد در سوریه دوسال قبل از شروع داعش نوشت: «اعتراضات به معنای مردمی آن در دو استان کوچک – درعا و سویدا – در حاشیه مرز اردن روی داد که اجتماعات از ۱۰۰ نفر و دویست نفر فراتر نمی‌رفتند. در این مقطع جمهوری اسلامی از برخورد خشن دستگاه امنیتی سوریه با آنان انتقاد کرد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ