وزارت خارجه اردن با صدور بیانیه تعرض وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی در کنار قریب به یک هزار و ۵۰۰ شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که قرار بود برنامه آماده سازی پرسپوليس در ترکیه دنبال شود، این اردو لغو شد.
در ترکیب اعزامی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2023، فردین هدایتی و امیررضا اکبری که سال گذشته به مدال‌های طلا و برنز رسیدند، دومین آسیایی جوانان خود را تجربه می‌کنند.
اردوی آماده‌سازی پیش از فصل تیم فوتبال سپاهان در شهر ازمیت ترکیه از روز دوشنبه آغاز شده است.
وزیرخارجه اردن که به ترکیه سفر کرده بر لزوم توقف فوری حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین تاکید کرد.
رضا عنایتی، سرمربی تیم امید ایران ترکیب این تیم در برابر اردن در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا را اعلام کرد.
رضا عنایتی، سرمربی تیم امید ایران ترکیب این تیم در برابر اردن در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا را اعلام کرد.
ترکیب تیم فوتبال امید ایران برای بازی با اردن در نیمه نهایی تورنمنت زیر ۲۳ سال غرب آسیا مشخص شد.
نخست‌وزیر انگلیس، پادشاه اردن و دبیرکل سازمان ملل پیروزی رجب طیب اردوغان را در انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه تبریک گفتند. جو بایدن هم ضمن تبریک گفت که هنوز با اردوغان صحبت نکرده است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان گفت: مسابقات جام پیروزی ترکیه و جام رحیم علی آبادی از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و امیدواریم در پایان سه اردو شاکله تیم ملی را انتخاب کنیم.
اکنون، عربستان سعودی به جای تلاش برای منزوی کردن ایران، یک استراتژی چند وجهی را دنبال می‌کند که تعامل با ایران را با تلاش برای مقابله با نفوذ آن در سراسر منطقه، از جمله در سوریه درهم‌می‌آمیزد. این هفته مقامات سعودی برای گفتگو‌های صلح با حوثی‌ها به یمن سفر کردند. کشور‌های خاورمیانه منافع مختلفی در سوریه دارند. میلیون‌ها پناهنده سوری به کشور‌های همسایه اردن، لبنان و ترکیه گریختند. برخی کشور‌ها مانند عراق مایلند مسیر‌های تجاری خود را از طریق سوریه باز کنند.
کشورهای اردن، مصر، عربستان، قطر، کویت، سلطنت عمان، امارات، ترکیه و الجزایر جنایت اشغالگران صهیونیست علیه فلسطینی ها در نابلس را محکوم کردند.
شدت این زلزله به اندازی بود که در لبنان، سوریه اردن و فلسطین اشغالی نیز احساس شده است.
بر اساس گزارش‌ها، زمین‌لرزه در کشور‌های ترکیه، سوریه، لبنان، فلسطین، عراق، اردن، مصر، عربستان سعودی و بخش‌های از اوکراین و اروپا از جمله یونان، بلغارستان و... به ثبت رسید.
نویسندگان "طلوع همه چیز" نشان می‌دهند حدود ۱۱۰۰۰ سال پیش زمانی که رشد محصولات در اردن، عراق، سوریه و ترکیه کنونی آغاز شد الگو‌های تثبیت شده جست و جو برای تهیه آذوقه و شکار فصلی به سرعت تغییر نکردند و در عوض این مکمل روند‌های بعدی بودند.
تیم فوتبال جوانان ایران دو بازی تدارکاتی در کشور اردن و سه بازی تدارکاتی در کشور ترکیه برگزار می‌کند.
روزنامه فرانسوی فیگارو با استناد به اطلاعات منتشر شده در مطبوعات عراق گزارش داد که وزارت خزانه‌‌‌داری آمریکا به زودی افزون بر ۱۵ بانک خصوصی عراق را به ظن مشارکت در فرآیند دور زدن تحریم‌‌‌های آمریکا علیه سپاه پاسداران و کمک به قاچاق دلار به ایران، سوریه، اردن و ترکیه تحریم خواهد کرد.
دبیر کل اتحادیه عرب یورش ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.
پایگاه خبری النشره در گزارشی اعلام کرد که بعد از برگزاری نشست بغداد در ماه آگوست گذشته، امان پایتخت اردن قرار است در بیستم ماه جاری میلادی (دسامبر) میزبان نشستی منطقه‌ای در خصوص عراق باشد. در این نشست قرار است ایران و ترکیه و تعدادی از کشور‌های عربی از جمله عربستان مشارکت داشته باشند. برخی منابع لبنانی با اشاره به اینکه قرار است در این نشست موضوع انتخاب رئیس جمهور لبنان بررسی شود مدعی شدند که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در حاشیه این نشست باهم دیدار خواهند کرد.
مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال از باشگاه های حاضر در لیگ برتر درخواست کرد برای برپایی اردوی تدارکاتی تنها کشور ترکیه را انتخاب نکنند.
ریکاردو ساپینتو از مسئولان باشگاه درخواست اردوی تدارکاتی کرده اما هنوز مشخص نیست این اردو چگونه و در چه کشوری برگزار شود.
احتمالا اردوی خارجی پرسپولیس زمانی استارت بخورد که ملی‌پوشان این تیم نیز شرایط همراهی تیم را به دست بیاورند.
شاگردان ساپینتو به درخواست این مربی احتمالا در خارج از کشور اردو خواهند زد.
تیم امید به دلیل در اختیار نداشتن بازیکنان در مسابقات کشورهای اسلامی در ترکیه شرکت نکرد.
تیم امید به دلیل در اختیار نداشتن بازیکنان در مسابقات کشورهای اسلامی در ترکیه شرکت نکرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ