عروسی سلطنتی ولیعهد اردن از هفته قبل با مراسم حنابندان آغاز و در ادامه با کنسرت ها و جشن های مختلف تداوم یافته و امروز مراسم اصلی با حضور 1700 مهمان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از اصلی‌ترین مشکلات نظری روشنفکری دینی در کشور ما غیاب فکر تاریخی در اندیشه‌های شماری از نمایندگان آن است. فکر تاریخی داشتن صرفا توصیه کردن به مطالعه تاریخ یا اطلاع از تاریخ نیست. کما اینکه کافی نیست، بگوییم فهم بشری از همه چیز و از جمله دین در «قبض و بسط» است. چطور می‌توان درباره «دین و قدرت» و نسبت اسلام با قدرت سخن گفت و درباره پیامبر رحمت و سیره او داوری کرد بدون آنکه تصویر روشن، درست، متخصصانه و کارشناسانه تاریخی ناظر به متون از تاریخ و تاریخ‌نگاری سیره داشت؟
همانند نسل اول اکس2، کراس اوور جدید در قسمت دماغه میزبان جلوپنجره دو بخشی کلاسیک ب ام و است. در قسمت عقب نیز همه چیز شبیه به ب ام و اکس4 به نظر می رسد.
غارها، قندیل‌ها، ستون‌ها و رودهای جاری از نمک. همه چیز از نمک. رنگ به رنگ و شکل به شکل. پدیده‌ای که در هر فصلی به رنگی در می‌آید و برای همین محلی‌های اطراف آن هم برایش داستان‌ها گفته‌اند.
در «پارکورر برقی» همه چیز در مورد قدرت و سرعت نیست. همچنین راحتی و سازگاری سوار را در اولویت قرار می‌دهد. مجهز به دو حالت سواری است: «Flow» و «Surf» در حالی که Flow یک حالت کروز آرام را برای پیمایش در ترافیک شهری ارائه می‌دهد، Surf تجربه سواری پویاتری را فراتر از محدوده شهر ارائه می‌دهد. برای افراد ماجراجو، حالت اضافی «فلش» نوید یک سواری پر آدرنالین را می‌دهد.
وقتی صحبت از انگل‌ها می‌شود، فکر همه ما به سمت کرم‌ها و حشرات می‌رود؛ اما در قلمروی اقیانوس‌ها، به نظر همه چیز متفاوت هست و حتی موجودات بزرگ و سهمگینی مثل کوسه‌ها هم از این انگل‌ها در امان نیستند و در موارد استثنایی، می‌بینیم که حتی زندگی در زیر موج‌ها هم ممکن است چقدر وحشتناک و سخت شود.
سقف رنو رافال میزبان ساختار شیشه‌ای پانورامیک بسیار بزرگ ۱۱۱۷ در ۱۴۷۰ میلیمتری است. این سقف یک ویژگی جالب دارد که می‌توان قسمت جلو را مات کرد، اما قسمتی که بالای سر سرنشین‌های عقب قرار دارد کاملا شفاف باشد.
انتشار تصویر جدیدی از محمدرضا گلزار در یک مراسم افتتاحیه برای بسیاری از کاربران فضای مجازی تعجب برانگیز بود‌.
درخت اوکالیپتوس همانند یک پمپ هیدرولیک عمل می‌کند و ده‌ها متر به عمق زمین فرو می‌رود و ذرات طلا را بالا می‌کشد
بوگاتی در حالی که مدل‌های فعلی را تکمیل می‌کند، چشم به آینده دارد. مت ریماک، رئیس شرکت می‌گوید این وسیله نقلیه آینده دارای موتور احتراقی است، اما با کمک الکتریکی. این شرکت می‌گوید که چیزی از شیرون به وجود نمی‌آید و همه چیز از ابتدا است.
جزیره سانتورینی در یونان یکی از زیباترین نقاط دیدنی دنیاست که مناظر و طبیعت شگفت‌انگیزی دارد.
تلاش کنید که همه ۲۵ اشتباه در تصویر را پیدا کنید. آنقدر‌ها هم که در نگاه اول به نظر می‌رسد آسان نیست، پس آماده شوید تا برای حل این معما شرلوک هلمز درونتان را بیدار کنید و راز را کشف کنید.
جنبۀ طنزآمیز چهره و شخصیت راکون‌ها به قلمرو سینما هم راه پیدا کرده است. فیلم «همه‌چیز همه‌جا به یکباره» که سال قبل بیشتر جوایز اسکار را از آن خودش کرد، در یکی از صحنه‌های طنزآمیزش از حضور یک راکون مکانیکی استفاده کرده بود.
مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی و موعود بنیادی‌فر در حال هشدار به او، چه تصویر کابوس‌واری برای پرسپولیس...
احتمالا تصاویری از این خانۀ سنگی و عجیب را قبلا در اینترنت دیده باشید؛ اما شاید بخواهید بدانید که ماجرای ساخته شدن آن چیست، به چه کسی تعلق دارد و کنجکاوی‌برانگیزتر از همه اینکه داخلش چه شکلی است؟
آنطور که از تصاویر ثبت شده از سوی دوربین مهدی افشاری پیداست، کادر فنی پیکان – استقلال در ابتدای بازی خوش و بش زورکی با هم داشتند!
سردار آزمون که مدت‌هاست رابطه عاشقانه خود را با آناهیتا کریمی ۳۰ ساله در فضای مجازی علنی کرده است، این بار با خبر ازدواج رسمی تیتر اول رسانه‌ها شد.
این پرنده بومی مناطق گرمسیر و نیمه گرمسیر زمین است و در زمره همه‌چیز خواران دسته‌بندی می‌شود. در رژیم غذایی این پرنده همه چیز از میوه و دانه‌های خوراکی تا مار، حشرات و حیوانات کوچک به چشم می‌خورد.
همه چیز برای خانم دیفاو بسیار متفاوت بود. او به جای رفتن به دانشگاه برای شرکت در کلاس، این کار را پشت صفحه نمایش کامپیوتر از خانه سالمندان انجام داد. جویس دیفاو گفت: «این اولین کامپیوتر من بود، فرزندانم باید به من یاد می‌دادند که چگونه از آن استفاده کنم.»
اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، هاکوتو آر در آوریل به ماه می‌رسد و نخستین فرود نرم یک فضاپیمای ژاپنی روی ماه را ثبت خواهد کرد. این فضاپیما در مرحله بعد یک کاوشگر کوچک به نام رشید (توسعه یافته در امارات متحده عربی) را روی ماه آزاد می‌کند تا به مدت یک روز ماه (معادل ۱۴ روز زمین) فعالیت کند.
اگر به تصویر زیر نگاه کنید در یک نظر همه چیز شبیه هم است. اما این دو تصویر کنار هم اختلافاتی اساسی دارند که مأموریت شما در این معما این است که تفاوت‌ها را در ۳۳ ثانیه پیدا کنید.
شهردار تهران در واکنش به گزارش ناسا پیرامون انتشار تصویر ۵ کیلومتری گاز متان در آسمان جنوب شهر تهران گفت: همه چیز ناسا دروغ است.
شهردار تهران در واکنش به گزارش ناسا پیرامون انتشار تصویر ۵ کیلومتری گاز متان در آسمان جنوب شهر تهران گفت: همه چیز ناسا دروغ است.
شهردار تهران در واکنش به گزارش ناسا پیرامون انتشار تصویر ۵ کیلومتری گاز متان در آسمان جنوب شهر تهران گفت: همه چیز ناسا دروغ است.
شهردار تهران در واکنش به گزارش ناسا پیرامون انتشار تصویر ۵ کیلومتری گاز متان در آسمان جنوب شهر تهران گفت: همه چیز ناسا دروغ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ